Gå til innhold

Jan Jönsson


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg sier igjen: Det er ikke bare da å knipse i henda og prestere når man ikke har gjort det på lang tid. Eller skru på en bryter og vips.

 

Hepp,

 

Hva kaller du det Rössler har gjort i Molde i høst da...

 

@ringo

Fascinerende situasjon, igrunn. Sier det mest om respektive trenere eller spillergruppa? Eller kanskje mest av alt sier det noe om at noe må gjøres når alt går i stampe. Jeg er ingen fan av Rösler, men Molde gjorde i det minste noe og reddet sannsynligvis plassen på det. Tenkte Stabæk-ledelsen at nedrykk aldri var en fare og derfor var ikke handlig nødvendig, derfor kunne det humpe og gå ut sesongen, til minimumskostnad?

 

For øvrig er jeg sterk tilhenger av å spille 2-1-2-2, sånn apropos plan A og B.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor da ikke spille med 2 defensive spillere foran bakre 4er?

 

Det er da det vi gjør? Pontus og Henning ligger begge dypere enn det to sentrale i 4-4-2 gjør. Vi heller spille fotball enn å ta en Løv Ham og legge alle man bak for 0-0.

 

Haze: Angående regnet så startet du med at problemet var at du ble våt, men mente at hadde du vært smart nok til å ta med deg en paraply ville du vært reddet. I denne tråden er det pengetellerne på kontoret som bestemmer hvilken paraply vi har gått ut i regnet med.

 

Alle klubber er ramment. Hvor mange har trengt å kjøre gjennom to lønnskutt på spillerne, ikke signere ny kontrakt med sin beste midtstopper og vært tvunget til å selge en av de bedre og dyreste spillerne midt i sesongen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Ja det er en interesant situasjon. Der trenger man nok litt innsikt i "garderoblivet" for å forstå hva som har skjedd. Men det er ingen tvil om at Molde er ett av de 2-3 beste lagene i ligaen når de spiller opp mot potensialet sitt.

 

Jeg skjønner litt hva Ill mener også. Det er ikke gitt at JL kan få samme formutløsning når han tar over Stabæk for det er ingen automatikk i disse tingene, men det kan i mange tilfeller faktisk bare være snakk om "å skru på en bryter" også.

 

Når det er sagt så er jeg overbevist om at en mer motivert trener kunne fått mer ut av årest Stabækkstall. Hadde det funnets en interessant kandidat som hadde anledning til å ta over tidligere hadde skiftet skjedd før. Schultz har vel også devis forsnakket seg og innrømmet at situasjonen ikke har vært heldig.

 

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor da ikke spille med 2 defensive spillere foran bakre 4er?

 

Det er da det vi gjør? Pontus og Henning ligger begge dypere enn det to sentrale i 4-4-2 gjør.

 

Forsåvidt, men de jobber jo vekselvis på å angripe og holde igjen, så vi er mer dynamiske enn å angripe med en flat midtbane 4er, noe jeg forøvrig knapt har sett noen gjøre noen gang. Bayern M. er det nærmeste jeg har sett noen gjøre noe slikt, men som sagt, det tilhører sjeldenheten.

 

Apropos Molde: den som ikke tror at det går ann å lykkes med en brå endring av formasjoner burde jo de være et godt eksempel på at det lar seg gjøre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lei av JJJ, lei av fotballåret 2010, lei av diskusjoner om JJJ på forumet som bølger mere frem og tilbake enn en middels Stabæk kamp i år, lei av sure oppgulp om treneren vår som vi alle burde elske etter alt han har gitt oss, lei av alle som trykker svikeren JJJ til sitt bryst og hyller gamle utdaterte meritter, lei av alle meldinene fra Stabæk og Nannskog på mail og telefonen om bare vi støtter og betaler skal de gi alt på banen, lei av økonomisk rot år etter år, lei av Terje Hauge, lei av NFF og hater VIF.

 

Alikevell elsker jeg klubben og gleder meg som en unge til 2011, forstå det den som kan.

 

Jeg reiser hjem 19:55

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde det funnets en interessant kandidat som hadde anledning til å ta over tidligere hadde skiftet skjedd før. Schultz har vel også devis forsnakket seg og innrømmet at situasjonen ikke har vært heldig.

 

@ringo

 

Ja, det er vel en edårlig skjult hemmelighet at enkelte i ledelsen har vært sæ'rdeles lite komfortable med situasjonen med Janne. Både i forbindelse med prosessen som ledet frem til "avsløringen" om at han var enig med trøndemafiaen, samt hvordan ting har fungert i ettertid.

 

Hadde man hatt tilstrekkelig med penger i sommer, så hadde Janne blitt kastet på første fly til Trondheim, det er jeg hellig overbevist om. Kanskje får vi sannheten når denne misæren er over om noen få uker

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva får deg til å tro at en så dyktig trener som Jan Jønsson skulle tape for Stabæk, som har en så tynn stall, lider under finanskrise og ny stadion og sikkert har minst en spiller skadet?

Og dessuten stiller uten Jan Jönsson!

 

På søndag skal det nok avsløres:

 

STABÆK INNGÅR OFFISIELT SAMARBEID MED RBK.

 

Klubben Stabæk får tilført noen millioner nå, men forplikter seg fremover til å fungere som FARMER-laget til RBK ved å utvikle talenter og sende dem til norges beste lag som er i Europa og spiller om de store pengene. Vi får dekket utgiftene. I tillegg får vi lettere tilgang til talenter, og vil også få overtatt RBK'ere som ikke får spilletid og heller ikke kan selges til utlandet med gevinst. Det vil gi både sikrere økonomi, og gjøre det lettere å heie på norskt lag i Europa. Old Boys avdeling i Stabæk kan også etableres med tilsvarende gode muligheter for serie- og cupgull som Toppserielaget Stabæk har i dag. Rosenborg fraskriver seg retten til å stille lag i denne klassen. En vinn vinn situasjon for alle som har slitt med lojalitet og helhjertet lag-, trener- eller klubbstøtte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva får deg til å tro at en så dyktig trener som Jan Jønsson skulle tape for Stabæk, som har en så tynn stall, lider under finanskrise og ny stadion og sikkert har minst en spiller skadet?

 

Jeg bare fulgte opp Atletens's ironi med litt mer ironi... Bortsett fra det, må det være lov å være optimist med tanke på fremtiden; Å håpe at vi har skutt gullfuglen med JL, at han tar med seg noen gode (skadefrie) spillere, at juniorene tar store steg, og at vi får en ny rik onkel... Da skal vi nok ta RBK borte skal du se smile.gif.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva får deg til å tro at en så dyktig trener som Jan Jønsson skulle tape for Stabæk, som har en så tynn stall, lider under finanskrise og ny stadion og sikkert har minst en spiller skadet?

 

Jeg bare fulgte opp Atletens's ironi med litt mer ironi... Bortsett fra det, må det være lov å være optimist med tanke på fremtiden; Å håpe at vi har skutt gullfuglen med JL, at han tar med seg noen gode (skadefrie) spillere, at juniorene tar store steg, og at vi får en ny rik onkel... Da skal vi nok ta RBK borte skal du se smile.gif.

Hvis du kikker oppover, så får du muligens et lite glimt av sarkasmen som fôr rett over hodet på deg...

Men jeg får nok et svar på dette, for jeg har skjønt at du er glad i å få det siste ordet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sarkasmen var åpnebar den, men en flau skivebom, så lenge vi snakker om fremtiden, og ikke situasjonen som har vært. Men greit, ironi farer lett over hodet på andre...

 

Værsågod skriv! Så skal du få siste ordet... rolleyes.gif (Sarkastisk ironialarm!!!)

Endret av smurfeblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sarkasmen var åpnebar den, men en flau skivebom, så lenge vi snakker om fremtiden, og ikke situasjonen som har vært. Men greit, ironi farer lett over hodet på andre...

 

Værsågod skriv! Så skal du få siste ordet... rolleyes.gif (Sarkastisk ironialarm!!!)

 

Digg ass

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Pinlig pinlig pinlig. Hva er stammekultur for noe tro? Hedersmann? Hvordan skal man da forlate en klubb for å gjøre seg fortjent til tittelen drittsekk?

 

Kan noen være så snill å hive hele denne stinkende tråden over i glemselens og skyggenes verden: blaa eller enda bedre, i søpla.

 

Takk!

Endret av Alzheimer
flei
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selvsagt fokuserer tv2 maksimalt på de som ga JJ fingeren. Greit nok, det er vel ikke noe nytt under sola at en del av journaliststanden velger den vinklingen som gir sensasjonspreg.

 

Nå er endelig historien om JJ og Stabæk så godt som ferdig. Det skal bli deilig å se fremover sammen med Lennartson!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selvsagt fokuserer tv2 maksimalt på de som ga JJ fingeren. Greit nok, det er vel ikke noe nytt under sola at en del av journaliststanden velger den vinklingen som gir sensasjonspreg.

 

Nå er endelig historien om JJ og Stabæk så godt som ferdig. Det skal bli deilig å se fremover sammen med Lennartson!

 

 

tv2.no skriver xx ble hyllet av fansen så det ble det vel utliknet litt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når var det innslaget?

 

I innslaget på fotballekstra fikk man inntrykk av at han ble hyllet. Hører til og med litt "Janne Jönsson klapp klapp klapp" i bakgrunnen på slutten.........

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når var det innslaget?

 

I innslaget på fotballekstra fikk man inntrykk av at han ble hyllet. Hører til og med litt "Janne Jönsson klapp klapp klapp" i bakgrunnen på slutten.........

 

sporten

 

 

 

 

 

http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/supportere-ropte-judas-til-jonsson-3329969.html

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Humre, humre,

 

Det blir nok noen media kommentarer til er jeg redd (Bakrommet???), men alt i alt gikk vel avtakkingen for seg i sømmelige former. Altfor sømmelige former etter min smak, selv om det kanskje var like greit. Snart er Jönsson piss i havet likevel, og vi kan konsentrere oss om hyggeligere ting igjen.

 

@ringo

 

Men mon tro hvilket jævla liv det ville vært om det var en populær og fremgangsrik Brann, VIF eller LSK trener som hadde sneket seg av gårde til RBK på samme måte som JJönsson har gjort????

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Jan Jönsson
×
×
  • Opprett ny...