Jump to content
Øyvind

Jan Jönsson

Recommended Posts

27 minutter siden skrev nichb:

Janne står vel med 19 kamper i år sålangt i ES? Tatt med Tromsøkampen med Kaz?

Janne ble ansatt 11. juni så vidt jeg husker, og Tromsø-kampen var 17. juni. Naturlig å ta den med. 

14 minutter siden skrev kkh94:

Janne ble ansatt 11. juni så vidt jeg husker, og Tromsø-kampen var 17. juni. Naturlig å ta den med. 

Joda, men han ledet ikke kampen, kbk-kampen var vel hans første ?

https://www.aftenposten.no/sport/fotball/i/mRV6dp/stabaek-nedtur-i-joenssons-comeback-var-ballen-over-streken

Basert på både tekst og bilde så ser det ut som Janne var involvert mot Tromsø.

Det var den 11. serierunden 17. juni. Etter det spilte vi den 10. runden 10. juli (tap mot Odd) og den 9. runden 14. august (uavgjort mot Enga). Poengsnittet til Janne går opp om vi bare regner med resultatene runde for runde og starter på 11, men ser ikke helt hvorfor vi ikke skal telle med kampene i juli og august..

ok, gir meg. Men står på feks vglive at Kaz ledet kampen, under lagoppstillingen...

46 minutter siden skrev nichb:

Joda, men han ledet ikke kampen, kbk-kampen var vel hans første ?

Nei, Janne stod på sidelinjen og ledet laget mot Tromsø.

Så du sjansene til MIF i første? Blå hadde vel to redninger på strek😊 combaya

2 minutter siden skrev arni:

Så du sjansene til MIF i første?

Du kan jo se til Drammen for å se hvordan det kan gå mellom et lag uten noe å spille for og et lag med kniven på strupen. Det er ikke første gang dette skjer. 1 omg var helt som forventet.

1 minutt siden skrev arni:

Spilte Brann borte eller hjemme

Sorry, det glemte jeg. Borte er 0-6 selvfølgelig et helt greit resultat.

1-1 til pause hjemme derimot... Skandale!

Du tror det hadde skjedd også i Bergen, sesongavslutning foran egne fans? Combaya😊

De fire siste bortekampene har Mjøndalen spilt uavgjort mot Haugesund og Glimt (som vant 10 av 15 hjemmekamper i år), samt en moralsk uavgjort mot Odd (Odd med mål i stedet for utvisning rett før slutt). Odd er forøvrig seriens beste hjemmelag med 12-3-0. 

Før dagens kamp hadde bare halvparten av lagene i Eliteserien klart å slå Mjøndalen hjemme.

Vi ender til slutt med komfortabel seier, og til pause var det slett ikke sånn at Mjøndalen hadde kjørt over oss. Men ja. Forventer man at vi skal gå gjennom serien med 30 strake seiere bør vi kanskje presetere bedre enn i førsteomgang..

10 minutter siden skrev arni:

Combaya😊

Altså, registrerer du ikke hvordan det går med laget for tiden? Hvis du mener at denne formen ikke kvalifiserer til positivitet og combaya må livet som Stabæk-supporter (som jeg faktisk tror du er) generelt være ganske vanskelig.

image.thumb.png.b5cf39308b561a39db2b73685c6a0f66.png

Det var klasseforskjell på lagene. Utrolig at det er lov å tørke ballen så lenge. Hjalp ikke mye da.

1 time siden skrev arni:

Konsentrer deg om første 45 på Nadderud 24 november 2019😊hyll, hyll

Orker ikke kjenner jeg.... men må, en fotballkamp har alltid blitt spilt 2 ganger 45min. Og msn går ikke hjem før de er spillt! Var i det minste en god pauseprat da arni... hyll hyll

1 time siden skrev arni:

Konsentrer deg om første 45 på Nadderud 24 november 2019😊hyll, hyll

Men er det ikke slik at en fotballkamp varer 2x45 minutter + tillegg? Og at det er sluttresultatet som teller?