Gå til innhold

Jan Jönsson


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


41 minutter siden skrev arni:

Kassi gjør ofte ting nærmest på egenhånd, virtuos. Kollektivet får kompensere nå, forhåpentligvis.

Så du mener vi har ingen spillere nå som gjør ting nærmest på egenhånd? Men hadde det da Kassi gikk skadet før? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I spilte minutter så har Kassi tilsammen spilte mellom 35-40 90 minuttere totalt fom 2017 sesongen sånn røfflig..så Kassi en hel sesong tror jeg vi aldri får se. Kassi ser jeg som en bonus

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Akkurat nå skrev FranckTheBank:

Utrolig i presspillet. Lundal byttet var bra. Men at Kino er foran Valencic i køen er rart. Botheim var god bortsett fra avslutningene 

Enig. Helt utrolig at Kino blir foretrukket mot Valencic. En spiller som har bevisst at han kan bli toppscorer i en liga. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror det er innsats på treningene som gjør det, uten at det kan være alt.. Tenk hvor gode vi hadde vært i år med en klassespiss på topp, burde vært verdt å åpne lommeboka for det, om så bare for lån ut sesongen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


32 minutter siden skrev arni:

Bragd i kampledelse!

Hvordan vet du at det var kampledelse  som var utslagsgivende?
 

Jeg vet det er dumt å fore trollet, men jeg prøver å forstå hva som får deg til å skrive alle disse intetsigende kommentarene. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes du ikke det var god ledelse? Se oppsummering på klubbens hjemmeside, fint at det går i pauseprat og atter pauseprat. Hva forer du troll med?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


22 minutter siden skrev arni:

Synes du ikke det var god ledelse? Se oppsummering på klubbens hjemmeside, fint at det går i pauseprat og atter pauseprat. Hva forer du troll med?

Jeg kan ikke vurdere kampledelse av å se en kamp på TV. Er derfor jeg spør deg hvordan du konkluderer som du gjør. 
 

Ang. foring: Hvia foretrekker du?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev Bebe:

Jeg kan ikke vurdere kampledelse av å se en kamp på TV.

Tydelig at du har litt å lære. Kan gi deg en rask innføring. Godt resultat = god kampledelse. Dårlig resultat = dårlig kampledelse. Innen kampledelse er pausepraten et viktig element. Skulle vi tape en 2 omg skyldes det alltid dårlig pauseprat.

Håper dette var til hjelp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 minutter siden skrev Ace:

Tydelig at du har litt å lære. Kan gi deg en rask innføring. Godt resultat = god kampledelse. Dårlig resultat = dårlig kampledelse. Innen kampledelse er pausepraten et viktig element. Skulle vi tape en 2 omg skyldes det alltid dårlig pauseprat.

Håper dette var til hjelp.

???

Lenke til innlegg
Del på andre sider


9 minutter siden skrev arni:

Hint, du merket ikke forskjell da Stabæk kom ut etter pausen? Har du trollet ditt i bånd?

Hint: Jeg lever nok ikke i en like enkel verden som deg. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev Bjornh:

Tror det er innsats på treningene som gjør det, uten at det kan være alt.. Tenk hvor gode vi hadde vært i år med en klassespiss på topp, burde vært verdt å åpne lommeboka for det, om så bare for lån ut sesongen.

Franck Boli.. hadde vært en syk sesong sålangt med han

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 minutter siden skrev geirti:

da tror jeg vi skal gi Janne litt skryt også

Helt enig i at Janne fortjener skryt. Han driver Heldigvis med mer enn kampledelse. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå må JJ slå hardere ned på all føring med ball. Greit nok at Bohinen er verst, men det gjelder faktisk alle spillerne. Dette må gå an å kunne luke ut. La kula trille og rommene vil åpne seg. Glimt er ett ypperlig eksempel. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 minutter siden skrev Torjus:

Bør få mer ut av denne stallen og kan ikke forsvares å spille kino i hver kamp. 

At han bruker Gall er nesten mer frustrerende. Fyren er ikke vår eiendom engang, og har ikke tempo nok til å spille i Obos.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor ta ut en boks spiss når vi jager mål? 

Kino var ok idag men vi skaper altfor lite og lekker sjanser bakover.  Dette blir en tøff sesong. Blir han med ned i obos?

Gall vil jeg se mer av. Lundal også. Hugo og Normann bør benkes neste runde. Prøv 2 spisser også. Vil se Valencic fra start 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Jan Jönsson
×
×
  • Opprett ny...