Gå til innhold

Jan Jönsson


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Hot hun linjedommeren der :ph34r:

Begynner å føle meg som PCpolice, men helvete heller... Det må da være lov for en kvinne å vise seg offentlig uten å bli hengt ut for utseende? Jeg vet at det sikkert ikke ligger noe særlig i det, men det er så jævlig lavt!

 

Når man ser noe sånt må det være lov å kommentere

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hot hun linjedommeren der :ph34r:

Begynner å føle meg som PCpolice, men helvete heller... Det må da være lov for en kvinne å vise seg offentlig uten å bli hengt ut for utseende? Jeg vet at det sikkert ikke ligger noe særlig i det, men det er så jævlig lavt!

 

Når man ser noe sånt må det være lov å kommentere

Noe sånt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Politisk korrekthet hører ikke hjemme på et supporterforum... Om det hadde vært en mann som var bælfeit hadde han fått samme behandling, men nesten garantert er det at ingen hadde reagert.

 

Hvis du er keen på å være PCpolice anbefaler jeg å lese satyren...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Politisk korrekthet hører ikke hjemme på et supporterforum... Om det hadde vært en mann som var bælfeit hadde han fått samme behandling, men nesten garantert er det at ingen hadde reagert.

 

Hvis du er keen på å være PCpolice anbefaler jeg å lese satyren...

 

 

Hva mener du med det? Er vi blitt for politisk korrekte?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Politisk korrekthet hører ikke hjemme på et supporterforum... Om det hadde vært en mann som var bælfeit hadde han fått samme behandling, men nesten garantert er det at ingen hadde reagert.

 

Hvis du er keen på å være PCpolice anbefaler jeg å lese satyren...

Så et supporterforum skal være siste skanse for bakstreverske og sosialt tilbakestående mennesker som ønsker toleranse for fordommene sine? Litt sånn som kirken?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Politisk korrekthet hører ikke hjemme på et supporterforum... Om det hadde vært en mann som var bælfeit hadde han fått samme behandling, men nesten garantert er det at ingen hadde reagert.

 

Hvis du er keen på å være PCpolice anbefaler jeg å lese satyren...

Så et supporterforum skal være siste skanse for bakstreverske og sosialt tilbakestående mennesker som ønsker toleranse for fordommene sine? Litt sånn som kirken?

Hvis du mener innlegget til lyckegutten var bakstreversk og sosialt tilbakestående er jeg ikke helt sikker på om det er noe poeng i å diskutere dette med deg... Det jeg sier er at vi godt kan ha litt takhøyde her inne, og den flåsete kommentaren er det vel ikke noe å ta på vei for?

Endret av Potter
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Politisk korrekthet hører ikke hjemme på et supporterforum... Om det hadde vært en mann som var bælfeit hadde han fått samme behandling, men nesten garantert er det at ingen hadde reagert.

 

Hvis du er keen på å være PCpolice anbefaler jeg å lese satyren...

Så et supporterforum skal være siste skanse for bakstreverske og sosialt tilbakestående mennesker som ønsker toleranse for fordommene sine? Litt sånn som kirken?

Hvis du mener det innlegget var bakstreversk og sosialt tilbakestående er jeg ikke helt sikker på om det er noe poeng i å diskutere dette med deg... Det jeg sier er at vi godt kan ha litt takhøyde her inne, og den flåsete kommentaren er det vel ikke noe å ta på vei for?

Det var ikke meningen å beskylde deg for å være hverken sosialt tilbakestående eller bakstreversk. Jeg oppfatter deg som oppegående og fornuftig.

 

Jeg prøver igjen, mindre flåsete denne gangen.

Jeg er stolt av hvor langt Island har kommet innen likestilling og jeg ser med glede hvor langt norge har kommet. Jeg er stolt av at $$ har så oppegående medlemmer at vi kan ha en kvinne som leder. Men som med rasisme er ikke krigen vunnet så fort lovene er på plass, vi må også se på holdninger om vi skal kunne kalle oss et likestilt samfunn. Holdninger påvirkes av normer og språk, så om fitte, kjerring, homo, og neger brukes som skjellsord og det er fullstendig akseptert å kommentere en hver kvinnes utseende, selv når det ikke har noen som helst relevanse til saken, hjelper det ikke med all verdens lover mot diskriminering på arbeidsplasser.

 

Jeg synes ikke et supporterforum som leses av tusener, deriblandt mange unge, -som er indirekte knyttet til Stabæk Fotball og som er en viktig arena for definering av hvordan hver og en i $$ forholder seg til hverandre og hvordan $$ som helhet forholder seg til verden forøvrig, bør være fritatt for bevissthet rundt holdninger.

Endret av enda en jævla islending
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg mente ikke at din kommentar var flåsete, men lyckegutten sin... samtidig oppfattet jeg det slik at du mente lyckegutten var bakstreversk og sosialt tilbakestående. Lyckeguttens kommentar var flåsete men dog ikke en kommentar som trengte strekk. Jeg synes man skal passe seg for å bedrive oppdragelse på dette forumet, og i dette tilfellet kan jeg ikke skjønne at det var nødvendig heller.

 

Nok om dette, ta likestillings-, rasisme- og abortdebatt andre steder enn her - skal man henge seg opp i slike tullekommentarer(som det er flust av her inne)bør man gjøre det i de fora hvor snippen ikke er så løs som her.

 

Ergo: politisk korrekthet hører ikke hjemme her. (det betyr ikke at dette forumet skal ha rom for alt av oppgulp og dritt)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var da voldsomt til reaksjon på en flåsete kommentar (for å sitere Potter). Det var overhodet ikke ment som et "angrep" på likestilling, eller hva man nå skal si. Klart det er bra at vi har kvinnelige ledere! Hvis man ønsker å starte en diskusjon om likestilling pga en slik kommentar, så vær så god. Jeg synes vel uansett det er å dra den *litt* langt.

 

Foreslår vi legger ballen død der, og fortsetter hedringen av Janne i stedet :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hva synes dere om resultatet til JJ hittil i sesongen? Jeg begynner å tvile på at dette er rette mann for oss fremover. Det virker ikke som han klarer å motivere spillerne til å stå på. Det virker litt merkelig at enkelte spillere får lov til å tasse rundt som om det var et kakelotteri det dreide seg om. Tror neppe at en temperamentsfull trener ville godta dette.

 

Jeg mener Jan er flink.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva synes dere om resultatet til JJ hittil i sesongen? Jeg begynner å tvile på at dette er rette mann for oss fremover. Det virker ikke som han klarer å motivere spillerne til å stå på. Det virker litt merkelig at enkelte spillere får lov til å tasse rundt som om det var et kakelotteri det dreide seg om. Tror neppe at en temperamentsfull trener ville godta dette.

 

Jeg mener Jan er flink.

Ja fytti rakkern altså, mbh er lite på tur lissom..

 

Janne har klart det kunststykket å bli en trener som omtales masse i media, men samtidig så er det utelukkende positivt. Det finnes jo knapt negativ omtale fra andre lag, andre supportere eller kommentatorkorpset. Dette har kommet til gradvis ved å fremstå som rettferdig, positiv og balansert trener. Virker som dette fungerer fantastisk for laget. I tillegg er det helt klart kjempebra for Stabæk som klubb, fordi vi fremstår som laget som vil spille god fotball.

 

Vi satt noen på terassen min igår, hvor både Joffen og StabækLars ble litt homoerotiske overfor vår evigbrune svenske trener. Joffen startet med å skryte av at han drømmer om Janne, hvorpå StabækLars følger opp med at han har laget en sang om han.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eneste negative jeg kommer på med JJ er at han kanskje bytter litt lite og sent. I fjor skydltes vel det i stor grad liten bredde og at vi ikke klarte å drepe kampen, men i år burde det være rom for å gi Mix, Tømmernes og de andre litt mer tid for å vende dem til nivået (her må det dog skytes inn at vi leder serien, og JJ har åpenbart uendelig mye mer peiling enn meg).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Janne har erfaring!

 

http://www.dagbladet.no/sport/2008/05/19/535622.html

 

Likte spesielt godt STABÆK VIL SANNSYNLIGVIS vinne serien. Fredrikstad og Bodø/Glimt vil trolig ikke vinne medaljer. De vil mer sannsynlig havne der de totalt sett hører hjemme ut i fra en totalvurdering: henholdsvis midt på tabellen og på nedre halvdel. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hadde blitt litt overasket hvis anders hadde spilt :blink:

 

- For mange er det nok en overraskelse at Anders Linderoth ikke spiller, men det er ikke sikkert at han er i den rette matchrytmen. Det er også alltid en diskusjon om Anders Svensson eller Kim Källström skal spille sentralt på midtbanen, sier Jönsson.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Jan Jönsson
×
×
  • Opprett ny...