Gå til innhold

Jan Jönsson


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Grattis Janne! ( 0,01 sekunder etter prisen ble vunnet! )

 

 

Og jeg slo deg :rolleyes: Du er så treig :rolleyes:

 

Du MÅ ha juksa, eller så brukte signalene lenger tid fra Gjøvik.. Hei, vent.. Jeg kan jo bare slette posten din! Haha! :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Takk og pris for at dette skjedde nå. Hadde det skjedd for en måned siden ville Janne vært den heteste poteten. Heldigvis for oss er det ingen i medianorge som husker noe særlig mer enn 14 dager tilbake. Synd det ble uavgjort mellom FCK og RBK, ellers ville vi nå hatt enten Solbakken eller svensken i Trondheim på plass på Ullevål, og vi ville hatt vår kjære Janne i fred. :)

 

Tom Nordlie er vel mannen som er rabiat nok til å få landslaget i gang igjen Han ville heller ikke hatt tilgang til spillerne så mye at han hadde fått trent dem i stykker ;) Vi trenger litt madprofessor- Drillo-takter nå! Det betyr selvfølgelig at Espelund/Kaafjord må vekk. Ellers risikerer vi Høgmo :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tom Nordli som landslagstrener hadde vært en vits. INGEN stjerner har respekt for han. Ville garantert ikke fått endret mønsteret til andre enn staben, som ville sluttet en etter en. Nordli er best i svært korte epoker, med ydmyke spillere. Det finner du ikke mange av på landsen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det samme sa de om Drillo

 

Hadde vel ikke vært av veien å kvitte seg med noen "stjerner" heller.

Sannheten er at vi her å berget alltid har slitt med labert spillermateriale. En trener for landslaget bør derfor først og fremst sørge for at spillerne tar ut mer enn de egentlig har inne, i et system som er enkelt å forstå.

 

Det er også derfor Janne antagelig er vis nok til å si nei, om han skulle bli forespurt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg stemmer helt klart for Tom Nordlie. Da slipper vi Bjørn Helge og da helt sikkert også John Arne. Eneste minuset jeg kan se er en desperat Mor Riise som kommer til å figurere mer i media, ettersom hun sikkert har historier om Tom og henne i garderoben for å forsikre seg om at sutreunge 1 spiller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det aller sikreste er vel å legge ned hele jævla landslaget. Da slipper vi at Janne noengang ender opp der, og samtidig slipper vi mange pinlige øyeblikk for nasjonen.

 

Eneste ulempen er selvfølgelig at "Karen og Sondre" da vil få enda bedre tid til å herje med tippeligaen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg stemmer helt klart for Tom Nordlie.

Jon Mittun Lie, Steinar Pedersen, Marius Johnsen og Kristofer Hæstad på landsen? Gleder meg allerede...

Ellers er det vel ingen tvil om at han er god til å få spillere til å prestere eller til og med overprestere i løpet av korte perioder, men han kan virke litt fastslås og også statisk i forhold til systemet som kan drepe kreativiteten.

 

Ellers er det et helt legitimt synspunkt at "Karen og Sondre" får utrette mer byråkratarbeid i Tippeligaen. Det er all grunn til å støtte Kjetil Rekdal om at NFF bør hente inn ekspertise som kjenner norsk fotball, i jakten å en ny trener og hvordan landslaget skal spille.

 

Jeg kan ikke noe for det, men fikk meg en latter i går da Espelund dirkete på nyhetene sa at dette skulle arbeides med sammen med fagpersoner i NFF. Mener han da som offentlige formalister eller folk med internasjonal erfaring som kan være nyttig når landets viktigste trenerjobb skal besittes? Det er personer som Rekdal, Berg og Bratseth.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han blir med på landslagssamlinger og leder laget i kamp, men er ellers stabæktrener.

 

Det funker jo på FM, at man trener et landslag samtidig som man er trener for et klubblag...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han blir med på landslagssamlinger og leder laget i kamp, men er ellers stabæktrener.

 

Det funker jo på FM, at man trener et landslag samtidig som man er trener for et klubblag...

 

Nåja, er vel en hvis forskjell mellom hva man får til i FM og i den virkerlige verden. ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han blir med på landslagssamlinger og leder laget i kamp, men er ellers stabæktrener.

 

Det funker jo på FM, at man trener et landslag samtidig som man er trener for et klubblag...

 

Nåja, er vel en hvis forskjell mellom hva man får til i FM og i den virkerlige verden. ;)

 

Mener å huske at det var en 15åring som søkte på trenerjobben i Aalesund for den tid tilbake. Han mente han hadde nok erfaring fra FM.

 

Merkelig nok fikk han ikke jobben....

 

 

Fant linken

Endret av Chriss
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han blir med på landslagssamlinger og leder laget i kamp, men er ellers stabæktrener.

 

Det funker jo på FM, at man trener et landslag samtidig som man er trener for et klubblag...

 

Nåja, er vel en hvis forskjell mellom hva man får til i FM og i den virkerlige verden. ;)

 

Mener å huske at det var en 15åring som søkte på trenerjobben i Aalesund for den tid tilbake. Han mente han hadde nok erfaring fra FM.

 

Merkelig nok fikk han ikke jobben....

 

 

Fant linken

 

 

Hvis jeg ikke tar helt feil så agrumenterte han om at han hadde vunnet VM med norges landslag den gangen... Jeg er spent :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Jan Jönsson
×
×
  • Opprett ny...