Gå til innhold

Jan Jönsson


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


En eller annen gang forsvinner Janne, men nå er det ekstremt dårlig timing. Vi skal inn på TA, ut i Europa og forsvare gullet. Videre har Belsvik forsvunnet, slik at vi ikke har noen som direkte kan videreføre JJs fotballfilosofi.

 

Timingen er elendig Janne, takk pent nei til NFF

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjønner ingenting hvis han takker ja til et ræva landslag.

Da må det i så fall være lønna som lokker :blink:

 

Helt uenig. Det nå det er attraktivt å ta over Norge. Så dårlig som de er nå så har man jo ingenting å tape.

Nesten uansett hvem som blir trener så er de nødt til å lykkes. Mao ett perfekt tidspunkt å ta over lændsen.

Men tror faktisk ikke at Janne passer som landslagstrener. Han må jobbe daglig med spiller og er en typisk klubbtrener.

Men nå er det Stabæk som må sette ned foten!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Begynner å bli stygt redd for at Janne tar over landsen etter denne sesongen :(

Jeg tror ikke han er interessert nå, men NFF kan vel dessverre klare å stable en midlertidig løsning på beina for et års tid..

Og skulle Janne bestemme seg for å gå, gud forby, håper jeg virkelig Stabæk tør å smelle et saftig økonomisk krav i bordet. Og det bør være betydelig høyere enn det vi får for spillerne vi selger, for det finnes ingen i klubben som er verdt like mye som Janne for oss..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han kan da ikke for alvor mene noe med dette? Du går ikke fra pate til leverpostei. Det er jo nå det virkelig skjer i Stabæk! Nei fysj og føy. Alt til sin tid er det noe som heter, og det er ikke nå!!

Merkelig mye prat om mat da, første gang jeg har blitt sulten av å lese Stabækforumet, får lese mer etter lunsj.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er redd det er flere enn oss supportere som blir meget skuffa om Janne skulle takke ja til den jobben. Pontus Farnerud har jo tidligere uttalt at han kom til Stabæk nesten utelukkende pga Janne. At Janne fortsatt trener Stabæk er kanskje en av forutsetningene til at Nannskog blir også? Jeg vet ikke, men kan ikke begripe annet enn at han bare er høflig, evt av ren nyskjerrighet er interessert i høre hva dem har å si, uten å legge noe mer i det..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JJ sa jo for flere mnd siden at Hvis NFF tar kontakt er det selvfølgelig en stor ære og jeg vil høre hva de har å si.

Så lenge Stabæk Fotball godtar samtalene, er det for en høfflig svenske nærmest upassende og ikke takke ja til en samtale.

Jeg tror ikke at JJ går nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JJ sa jo for flere mnd siden at Hvis NFF tar kontakt er det selvfølgelig en stor ære og jeg vil høre hva de har å si.

Så lenge Stabæk Fotball godtar samtalene, er det for en høfflig svenske nærmest upassende og ikke takke ja til en samtale.

Jeg tror ikke at JJ går nå.

 

Helt enig, så kan du bare legge til at det ville være merkelig om Stabæk nektet NFF en prat. Det er så mange Stabæk-folk i NFF-systemet nå at vanlig høflighet er påkrevet

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JJ sa jo for flere mnd siden at Hvis NFF tar kontakt er det selvfølgelig en stor ære og jeg vil høre hva de har å si.

Så lenge Stabæk Fotball godtar samtalene, er det for en høfflig svenske nærmest upassende og ikke takke ja til en samtale.

Jeg tror ikke at JJ går nå.

 

Helt enig, så kan du bare legge til at det ville være merkelig om Stabæk nektet NFF en prat. Det er så mange Stabæk-folk i NFF-systemet nå at vanlig høflighet er påkrevet

 

Skjønner at Janne er fristet. Kan si hva du vill om klubbfotball i Norge, men det er et steg opp å ta over landslaget. Han hopper ikke akkurat etter Wirkola heller.

 

Personlig så er jeg ikke sikker på om han er rette mannen for landslaget. Janne sin styrke er å bygge laget å få spillere til og prestere, med sin sympatiske personlighet og pedagogiske tilnærming. For å fikse dette så må han ha god kontakt med spillerene, og det får du ikke på landslaget som kun er samlet noen dager per år. Slik sett så tror jeg nesten Keiko er et bedre valg, for han klarer å få lag til å prestere i korte stunder før de blir dritt lei av han.

 

Uansett så er vel Sollied det mest realistiske.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


La oss håpe Janne vet det alle andre vet; at når man først er kommet i landslagsdiskusjonen, så kommer man ikke ut av den. Så han vil være like aktuell neste gang vi trenger landslagstrener, og bør dermed ikke ha det travelt med å takke ja denne gang.

 

Eller er det bare ønsketenkning? Blir nervøs jeg nå :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JJ sa jo for flere mnd siden at Hvis NFF tar kontakt er det selvfølgelig en stor ære og jeg vil høre hva de har å si.

Så lenge Stabæk Fotball godtar samtalene, er det for en høfflig svenske nærmest upassende og ikke takke ja til en samtale.

Jeg tror ikke at JJ går nå.

 

Helt enig, så kan du bare legge til at det ville være merkelig om Stabæk nektet NFF en prat. Det er så mange Stabæk-folk i NFF-systemet nå at vanlig høflighet er påkrevet

 

Skjønner at Janne er fristet. Kan si hva du vill om klubbfotball i Norge, men det er et steg opp å ta over landslaget. Han hopper ikke akkurat etter Wirkola heller.

 

Personlig så er jeg ikke sikker på om han er rette mannen for landslaget. Janne sin styrke er å bygge laget å få spillere til og prestere, med sin sympatiske personlighet og pedagogiske tilnærming. For å fikse dette så må han ha god kontakt med spillerene, og det får du ikke på landslaget som kun er samlet noen dager per år. Slik sett så tror jeg nesten Keiko er et bedre valg, for han klarer å få lag til å prestere i korte stunder før de blir dritt lei av han.

 

Uansett så er vel Sollied det mest realistiske.

 

WORD

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JJ sa jo for flere mnd siden at Hvis NFF tar kontakt er det selvfølgelig en stor ære og jeg vil høre hva de har å si.

Så lenge Stabæk Fotball godtar samtalene, er det for en høfflig svenske nærmest upassende og ikke takke ja til en samtale.

Jeg tror ikke at JJ går nå.

 

Helt enig, så kan du bare legge til at det ville være merkelig om Stabæk nektet NFF en prat. Det er så mange Stabæk-folk i NFF-systemet nå at vanlig høflighet er påkrevet

 

Skjønner at Janne er fristet. Kan si hva du vill om klubbfotball i Norge, men det er et steg opp å ta over landslaget. Han hopper ikke akkurat etter Wirkola heller.

 

Personlig så er jeg ikke sikker på om han er rette mannen for landslaget. Janne sin styrke er å bygge laget å få spillere til og prestere, med sin sympatiske personlighet og pedagogiske tilnærming. For å fikse dette så må han ha god kontakt med spillerene, og det får du ikke på landslaget som kun er samlet noen dager per år. Slik sett så tror jeg nesten Keiko er et bedre valg, for han klarer å få lag til å prestere i korte stunder før de blir dritt lei av han.

 

Uansett så er vel Sollied det mest realistiske.

 

Problemet er vel at NFF vet at med Nordlie som sjef så vil de ha ham vassende rundt i gangene på Ullevaal mellom kampene. Det er nok ansatte i administrajonen til NFF til at folk kan bli lei av ham der også....

 

Jeg går for Sundhage

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal vi tro vgd så ønsker folk JJ som landslagstrener mest fordi det vil svekke Stabæk kraftig, ikke fordi det vil styrke landslaget.

 

Si takk, men nei takk!!!

 

Enig. De fleste journalistene støtter VIF og RævBK!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal vi tro vgd så ønsker folk JJ som landslagstrener mest fordi det vil svekke Stabæk kraftig, ikke fordi det vil styrke landslaget.

 

Si takk, men nei takk!!!

 

Enig. De fleste journalistene støtter VIF og RævBK!

 

Nå er vel det å kalle VGD-skribenter for journalister en drøy overdrivelse..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal vi tro vgd så ønsker folk JJ som landslagstrener mest fordi det vil svekke Stabæk kraftig, ikke fordi det vil styrke landslaget.

 

Si takk, men nei takk!!!

 

Enig. De fleste journalistene støtter VIF og RævBK!

 

Nå er vel det å kalle VGD-skribenter for journalister en drøy overdrivelse..

 

Det samme kan vel sies om VG-skribenter..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Jan Jönsson
×
×
  • Opprett ny...