Gå til innhold

Jan Jönsson


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


- Vi håper at med den nye økonomien som kommer på plass her, at vi skal være interessante for Jan et par år til, sier Schelvan.

 

Er det en økonomi til å kunne kjøpe spillere?

 

I LIKE!!!!

 

I avsnittet over står det

 

Neste års rammebetingelser kan avgjøre trenerspørsmålet. Stabæk er i gang med en økonomisk hestekur, og kutter så det svir.

 

Ikke bli for optimistisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I avsnittet over står det

 

Neste års rammebetingelser kan avgjøre trenerspørsmålet. Stabæk er i gang med en økonomisk hestekur, og kutter så det svir.

 

Ikke bli for optimistisk.

 

Men det er journalistens utsagn, det andre er Schelvis......

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Martin Andresen mener Sollied er den beste kandidaten til å overta landslaget, i følge tv2 text-tv.

En stund siden det kom noe såpass fornuftig fra den kanten... ;)

Endret av Haze
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Martin Andresen mener Sollied er den beste kandidaten til å overta landslaget, i følge tv2 text-tv.

En stund siden det kom noe såpass fornuftig fra den kanten... ;)

Jeg er overhodet ikke enig med han, men så lenge det ikke blir Jönsson er jeg storfornøyd :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Martin Andresen mener Sollied er den beste kandidaten til å overta landslaget, i følge tv2 text-tv.

En stund siden det kom noe såpass fornuftig fra den kanten... ;)

Jeg er overhodet ikke enig med han, men så lenge det ikke blir Jönsson er jeg storfornøyd :)

 

 

 

 

My point exactly. Hvem bryr seg om landslaget?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Iflg denne artikkelen er ikke JJ lenger aktuell for det svenske landslaget i alle fall.

 

Edit: I den grad det noen gang har vært noen reell trussel sammenliknet med de klamme hendene til Semb og resten av NFF.

 

For det svenske landslaget kan det være greit å skule til svenske kilder, her er en som faktisk blogger på SvFFs offisielle hjemmeside (dog poengterer han at dette bare er hans personlig syn): Hans Backe - bør bli den neste landslagssjefen i Sverige

 

Edit: og her blir selvfølgelig ikke Jönsson nevnt med et ord. Det er kun Semb som er problemet (men jeg tror han velger Drillo i to år til).

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


God lesning. Spesielt dette med "Jeg føler veldig for å behandle spillergruppen med respekt. Jeg liker å jobbe med mennesker og vil behandle dem bra. Skal vi jobbe mye sammen skal vi strebe etter å ha en hyggelig stemning. Jeg vil stå så rak som mulig overfor spillergruppen (...)" er noe av suksessfaktoren og holdbarheten som svært få andre TL-trenere har. Det er fantastisk å ha en trener med det synet, og ikke bare om å gjøre å skrike og markere seg mest, som man ser i klovne-Tippeligaen. Gir man spillerne ansvar, gir det et bedre lag også. Og det blir også mer naturlig med denne filosofien enn å skulle dikteres hvor den og den pasningen skal slås - og ikke være "reflekterad" og en man kan inkluderes av. Dette er promotypen på god ledelse.

JJ - en fantastisk mann.

Endret av III
Lenke til innlegg
Del på andre sider


God lesning. Spesielt dette med "Jeg føler veldig for å behandle spillergruppen med respekt. Jeg liker å jobbe med mennesker og vil behandle dem bra. Skal vi jobbe mye sammen skal vi strebe etter å ha en hyggelig stemning. Jeg vil stå så rak som mulig overfor spillergruppen (...)" er noe av suksessfaktoren og holdbarheten som svært få andre TL-trenere har. Det er fantastisk å ha en trener med det synet, og ikke bare om å gjøre å skrike og markere seg mest, som man ser i klovne-Tippeligaen. Gir man spillerne ansvar, gir det et bedre lag også. Og det blir også mer naturlig med denne filosofien enn å skulle dikteres hvor den og den pasningen skal slås - og ikke være "reflekterad" og en man kan inkluderes av. Dette er promotypen på god ledelse.

JJ - en fantastisk mann.

 

Jeg syntes hele saken stinket av av han har tenkt å takke ja til Semb.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


God lesning. Spesielt dette med "Jeg føler veldig for å behandle spillergruppen med respekt. Jeg liker å jobbe med mennesker og vil behandle dem bra. Skal vi jobbe mye sammen skal vi strebe etter å ha en hyggelig stemning. Jeg vil stå så rak som mulig overfor spillergruppen (...)" er noe av suksessfaktoren og holdbarheten som svært få andre TL-trenere har. Det er fantastisk å ha en trener med det synet, og ikke bare om å gjøre å skrike og markere seg mest, som man ser i klovne-Tippeligaen. Gir man spillerne ansvar, gir det et bedre lag også. Og det blir også mer naturlig med denne filosofien enn å skulle dikteres hvor den og den pasningen skal slås - og ikke være "reflekterad" og en man kan inkluderes av. Dette er promotypen på god ledelse.

JJ - en fantastisk mann.

 

Jeg syntes hele saken stinket av av han har tenkt å takke ja til Semb.

Hepp,

 

Det har vel ligget i kortene hele veien. Vi får håpe NFF velger Drillo!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Får se det positive ikveld etter dårlige bytter og taktikk i Molde; Jønssons kandidatur som landslagstrener er svekket!

Kunne ikke sagt meg mer enig. Norges landslag er ikke tjent med slikt, her må man se etter mye høyere kvalitet. Drillo bør være et åpenbart valg for NFF, så får heller Stabæk ta på seg den utakknemlige oppgaven det er å utvikle Jönssons trenerevner frem til han har nådd nivået som kreves av en landslagstrener. Regner med det vil ta en 15-20 år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Semb elsker Jönsson. Jönsson virker keen.

 

Frykter at en bombe slippes noen dager etter Sandefjord-matchen.

 

 

Har en litt uggen magefølelse jeg også ang. denne saken. Semb har alltid likt Stabæk og JJ. Håper noen i Stabæk jobber med å kartlegge JJ sin etterfølger.

 

Henter de inn Rösler eller Fagermo, slår jeg opp :ph34r: (Ikke at jeg tror det.....)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JAN JÖNSSON SKAL IKKE GÅ TIL DET NORSKE LANDSLAGET!!!

 

Vi må mobilisere ALT OG ALLE!!! Janne skal virkelig få høre at han er lengst inni hjerte til alle sammen i Stabæk. F. eks neste hjemmekamp så synger vi bare om Janne, og at han ikke må dra fra oss. Det er viktig at han får litt ekstra støtte nå den tiden fremover.

Vi må gjøre ALT vi kan for han IKKe skal dra fra oss!!

 

Hva synes dere? :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Henter de inn Rösler eller Fagermo, slår jeg opp :ph34r: (Ikke at jeg tror det.....)

 

Hepp,

 

Det skjer ikke!

 

Det finnes flere interessante trenerenavn i sverige, og hvor kanskje den mest interessante av de alle for tiden er uten klubb (med mindre jeg har oversett noe)...

 

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Henter de inn Rösler eller Fagermo, slår jeg opp :ph34r: (Ikke at jeg tror det.....)

 

Hepp,

 

Det skjer ikke!

 

Det finnes flere interessante trenerenavn i sverige, og hvor kanskje den mest interessante av de alle for tiden er uten klubb (med mindre jeg har oversett noe)...

 

@ringo

 

Hvem?????

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Jan Jönsson
×
×
  • Opprett ny...