Gå til innhold

Jan Jönsson


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Hepp,

 

Hva tenker folket om det egentlig, begår JJ rituelt selvmord av sitt eget ettermæle hvis han velger å trappe ned i RBK?

 

@ringo

 

Jeg synes ingenting kan ta fra Janne det han har skapt fram til nå. Han har arbeidet dønn målbevisst med klubben og de midlene han har hatt til rådighet, og har til enhver tid vært 100 % lojal overfor klubb, spillere og tilhengere. Det synes jeg han fortjener all mulig anerkjennelse for, uansett hva som måtte skje videre.

 

Derimot er jo alt avhengig av hvilken måte ting foregår på, men jeg tror Janne har altfor mye integritet til å føre klubb, spillere eller tilhengere bak lyset. Går han videre til andre utfordringer, vil i hvert fall jeg ønske ham lykke på reisen, men jeg håper selvsagt i det lengste at han blir.

 

Og jeg tror det tar flere uker før Semb har avklart hvem som blir den neste landslagssjefen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


God nok til å være landslagskandidat, men ikke for en Kniksen-nominasjon. Tåpelig.

 

Og det gjør jo ikke akkurat saken noe bedre at Bjarne Berntsen er nominert.

Er det mulig???

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vg sporten melder i dag (egentlig ikke noe nytt) men at Jønsson seiler opp som første valget som Hamren erstatter osv..

Vg mener også å ha vært i kontakt med kilder i Stabæk som sier at det er trolig at Jønsson nå forsvinner etter 5 år i klubben. Dette er da forsiden på sporten i VG. Dårlig artikkel spør du meg og tydelig mangel på å skrive noe nytt!

 

Kan frykte at NFF kan snappe Jønsson muligens, men ikke RBK.. ikke enda hvertfall!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Grøss!

 

:unsure:http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2744853.ece :unsure:

 

"I så fall er det Stabæk som sitter igjen med svarteper. Og hvem som da skal trene dem, er et vidåpent spørsmål.

 

Selv ikke dominoeffekten vil nok gjøre Drillo aktuell for den jobben."

 

Jeg håper IKKE Solbakken blir en aktuell kandidat om dette scenarioet skulle slå til!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Grøss!

 

:unsure:http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2744853.ece :unsure:

 

"I så fall er det Stabæk som sitter igjen med svarteper. Og hvem som da skal trene dem, er et vidåpent spørsmål.

 

Selv ikke dominoeffekten vil nok gjøre Drillo aktuell for den jobben."

 

Jeg håper IKKE Solbakken blir en aktuell kandidat om dette scenarioet skulle slå til!

 

Ja, det måtte være det komplette skrekksenario :o

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Grøss!

 

:unsure:http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2744853.ece :unsure:

 

"I så fall er det Stabæk som sitter igjen med svarteper. Og hvem som da skal trene dem, er et vidåpent spørsmål.

 

Selv ikke dominoeffekten vil nok gjøre Drillo aktuell for den jobben."

 

Jeg håper IKKE Solbakken blir en aktuell kandidat om dette scenarioet skulle slå til!

 

Ja, det måtte være det komplette skrekksenario :o

 

Tror Nettavisen tenkte seg Synnøve Solbakken som trener for Norge. Han ville aldri bli trener for dee Blaa

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå har RBK sagt nei til Sapara, Skjelbred, Hamren mm. De kommer til å slite med å resignere Annan, Skjelbred, Sapara, Demidov, Hamren, Lustig mm med en slik politikk. I Stabæk gjør vi motsatt. Der er vi mer åpne for at folk kan dra. Til gjengjeld har vi greid å resignere Nannskog, Jönsson, Gunnarsson og Alanzinho. Så uansett hvor irriterende det måtte være at Jönsson får snakke med Semb, så er det kanskje det best for klubben på sikt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

... og vi kan håpe på en virkelig toppmotivert Hamrén fremover. Dristig av Rosenborg å si nei til denne overgangen.

 

Blir spennende å se om han vil tegne ny kontrakt etter det der, eller om han blir 'Bosman' om et år. Kan tenke meg at han hvertfall vil ha med en landslagsklausul.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

... og vi kan håpe på en virkelig toppmotivert Hamrén fremover. Dristig av Rosenborg å si nei til denne overgangen.

 

Blir spennende å se om han vil tegne ny kontrakt etter det der, eller om han blir 'Bosman' om et år. Kan tenke meg at han hvertfall vil ha med en landslagsklausul.

 

Mannen vil hjem til familien sin i sverige etter denne kontrakten er ferdig, så det er uansett ikke snakk om noen forlengelse av kontrakten med RBK sånn jeg har forstått det.

Forresten litt merkelig om diskusjonen med sverige blir slutt etter bare et par timer hvis dette er en trener det svenske landslaget virkelig vil ha! Er ikke så sikker på at de samtalene er helt ferdige enda

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mannen vil hjem til familien sin i sverige etter denne kontrakten er ferdig, så det er uansett ikke snakk om noen forlengelse av kontrakten med RBK sånn jeg har forstått det.

Forresten litt merkelig om diskusjonen med sverige blir slutt etter bare et par timer hvis dette er en trener det svenske landslaget virkelig vil ha! Er ikke så sikker på at de samtalene er helt ferdige enda

 

Isåfall idiotisk av klubben å skrive på sin egen hjemmeside at Hamrén blir.

 

Tenk deg om det sto på stabak.no i kveld at Jönsson blir i klubben, at han har sagt nei til NFF. Ville du ikke da blitt smått forbanna om du fikk vite om en ukes tid at han allikevel blir landslagstrener? Farlig for en klubb å leke med følelsene til fansen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå har spekulasjonene om JJ blir ny landslagssjef i Sverige startet og Bohinen er ikke akkurat avvisende til en henvendelse fra svenskene. Burde ikke Bohinen, som er på vei ut, snart få slippe å svare på slike spørsmål? Nå har han promotert JJ som både norsk og svensk landslagssjef <_<

 

Enligt honom skulle Jönsson mycket väl kunna överväga att ta över som ny blågul förbundskapten.

- Det tror jag, och visst finns ekonomiska aspekter även i en sådan överenskommelse. Men från vår sida hade vi absolut sett över situationen om ert (Sveriges) fotbollförbund hörde av sig, säger Bohinens.

link

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tviler på at RBK's samtaler med SvFF er ferdige. Dette har vi sett i vår egen klubb også.. Når Alan ikke ville resignere med en gang, ble det uttalt at Alan er ferdig i Stabæk og at kravet var så stort at selv det å møtes på midten var noe Stabæk ikke kunne ta seg råd til.. Akkurat det samme ble vel uttalt når tyrkerene begynte å vise interesse for å kjøpe han. Da var vel klubben også ute og sa at det ikke ble noen overgang..

 

Kanskje dum sammenlikning, men at Hamren-ballen er lagt helt død nå, det tviler jeg på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er Jönsson så sykt keen på å pakke sakene sine og flytta från Bärum? Synes media maler et svart-hvitt blide av det. Sto i VG at om han blir tilbudt jobben som landslagstrener, "så tar han den". Trives han ikke i Stabæk og alt det derre der? Eller er det som vanlig jeg som ikke kan se objektivt på noe som helst relatert til Stabæk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er Jönsson så sykt keen på å pakke sakene sine og flytta från Bärum? Synes media maler et svart-hvitt blide av det. Sto i VG at om han blir tilbudt jobben som landslagstrener, "så tar han den". Trives han ikke i Stabæk og alt det derre der? Eller er det som vanlig jeg som ikke kan se objektivt på noe som helst relatert til Stabæk?

 

Du tolker det som står i VG bokstavelig? Da er det på tide å ta tempen på seg selv :lol:

 

 

At man er interessert i en landslagsjobb er vel ikke så rart, men det er jo ting som skal stemme (eller ikke) i den jobben også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


SvFF brøt vel forhandligene fordi RBK krevde noen millioner i overgangspenger. Kan ikke Stabæk servere samme sum til SvFF, så er vi kvitt de...

 

3,5 millioner var kravet til RBK. Vi bør da kunne kreve det samme for Jönsson. Dermed er vel saken biff. Janne blir ikke svensk landslagssjef.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


SvFF brøt vel forhandligene fordi RBK krevde noen millioner i overgangspenger. Kan ikke Stabæk servere samme sum til SvFF, så er vi kvitt de...

 

3,5 millioner var kravet til RBK. Vi bør da kunne kreve det samme for Jönsson. Dermed er vel saken biff. Janne blir ikke svensk landslagssjef.

 

3,5 millioner for Janne ville jeg ha sett på som tidenes røverkjøp. Men men...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er nok til å holde svenskene borte iallefall. Må de først ut med 3,5 mill, så bruker de det heller på Hamren. Så spør det hva slags økonomiske rammer Semb har fått da.

 

Tror ikke Semb får noe særlig mer enn det SvFF har å tilby, ettersom svenskene har et ettertrykkelig bedre landslag enn oss...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi er foran på FIFA-rankingen. Det er også mer penger i norsk fotball. Det virker som at svenskene mener sitt eget landslag og eget forbund er rævva akkurat som vi nordmenn tenker om våre egne. Så ville ikke tatt det for gitt at Semb ikke har mye å rutte med. Hareide kostet NFF 5 millioner, så betalingsviljen er der nok om de mener Jönsson er det soleklare valget, som de mente Hareide var i sin tid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


SvFF brøt vel forhandligene fordi RBK krevde noen millioner i overgangspenger. Kan ikke Stabæk servere samme sum til SvFF, så er vi kvitt de...

 

 

Den største forskjellen er vel at Stabæk lytter til det Janne selv vil, i stedet for å legge hindringer i veien for ham- slik som RBK gjør for Hamrén.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


SvFF brøt vel forhandligene fordi RBK krevde noen millioner i overgangspenger. Kan ikke Stabæk servere samme sum til SvFF, så er vi kvitt de...

 

 

Den største forskjellen er vel at Stabæk lytter til det Janne selv vil, i stedet for å legge hindringer i veien for ham- slik som RBK gjør for Hamrén.

 

Nettopp! Tror vi kan konstatere at RBK har gitt treneren sin perfekt motivasjon for å fortsette. Håper dette utspiller seg på banen også....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Jan Jönsson
×
×
  • Opprett ny...