Gå til innhold

Jan Jönsson


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Steike så drit lei jeg er av NFF nå. De fucker opp jenteløftet alt de kan, de fyller sportssidene med maktkamp mellom folk som uansett ikke vil fotballens beste, og de kan faen meg aldri bestemme seg for dette med Janne.

 

Hvis Jönsson går, er det hvertfall greit å få brakt det på det rene så fort som mulig. Men når man bruker 8-9 måneder på å ansette en toppfotballsjef, så kan man vel ikke bruke noe mindre på å ansette en landslagstrener. Jeg synes synd på Drillo, jeg synes synd på oss, jeg synes faen meg synd på alle unntatt ledelsen i NFF og RBK.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hareide kostet NFF 5 millioner, så betalingsviljen er der nok om de mener Jönsson er det soleklare valget, som de mente Hareide var i sin tid.

Da priser vi Janne til 5,5 mill.

Ja til Hamrèn som norsk landslagssjef!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det bare jeg som sitter med en sinnsyk kjip følelse om at Jønsson blir klar for Norge etter kampen i morgen. At det har vært klart lenge, men Jønsson ville ikke gå ut med det før serien var ferdigspilt!??

 

 

gjør som meg,ta deg en bannan :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det bare jeg som sitter med en sinnsyk kjip følelse om at Jønsson blir klar for Norge etter kampen i morgen. At det har vært klart lenge, men Jønsson ville ikke gå ut med det før serien var ferdigspilt!??

 

Tror pressen hadde klart å finne ut om JJ hadde dratt til NFF og NFF dratt til Stabæk for å møtes...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vurderer Norge hvis Jönsson blir landslagstrener

 

http://www.dagbladet.no/2009/10/31/sport/f...slaget/8816205/

 

*SARKASMEVARSEL*

 

En brasilianer bosatt i Tyrkia?

Klart han skal spille for det norske landslaget!

 

Har han fortsatt kjæreste i norge?

 

 

Does it matter?

 

Begynner å bli i overkant mye Alan i Jannes tråd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vurderer Norge hvis Jönsson blir landslagstrener

 

http://www.dagbladet.no/2009/10/31/sport/f...slaget/8816205/

 

*SARKASMEVARSEL*

 

En brasilianer bosatt i Tyrkia?

Klart han skal spille for det norske landslaget!

 

Har han fortsatt kjæreste i norge?

Nei

 

________________________________________________

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må si jeg ble rimelig provosert av å se på TV2 i går og høre Semb sitte å si at norsk fotball er tjent med at Hamrén blir i RBK. Bør ikke det samme gjelde for JJ? At Norges mest stabile lag de siste årene mister sin trener kan umulig norsk fotball være tjent med? Og man tror åpenbart at RBK nærmest er klare for gruppespill i CL dersom de får beholde Hamrén. Latterlig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må si jeg ble rimelig provosert av å se på TV2 i går og høre Semb sitte å si at norsk fotball er tjent med at Hamrén blir i RBK. Bør ikke det samme gjelde for JJ? At Norges mest stabile lag de siste årene mister sin trener kan umulig norsk fotball være tjent med? Og man tror åpenbart at RBK nærmest er klare for gruppespill i CL dersom de får beholde Hamrén. Latterlig!

 

Det den gjengen vil ha er et norsk lag ute i Europa. Ettersom det hittil har vært nærmest synonymt med Rosenborg, er det det eneste de klarer å se for seg.

Personlig vil jeg mye heller se en tett og spennende norsk serie uten lag i CL enn hegemonimarerittet fra nittitallet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tom Schelvan priser Janne like høyt om RBK priser Hamrén.

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article154508.ece

Med andre ord over 8 millioner...

 

Her er det snakk om den ikke-reelle problemstillingen om aa slippe Jönsson til RBK. Ikke i forhold til eventuelle forhandlinger om Landslagssjefsjobben.

Du skjønte sikkert poenget, eller? Hvis Tom priser Janne like høyt som RBK priser treneren sin er det relevant om det er snakk om 3 eller 8 millioner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Drillo sier at det blir en avklaring rundt landslagssjefen før Norge spiller mot Sveits 14. november, men ønsker ikke å si noe mer om hvilke signaler han har fått eller hva han tenker om sitt eget kanditatur.

 

VG om saken..

 

 

 

Hmm 77% mener Drilloa bør få fortsette - mange av oss som har vært inne å stemt? :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Semb har begynt å finne tåplige argumenter for å ikke ansette Drillo

 

Jeg kan ikke se at Jönsson skal være noe bedre når det gjelder kampledelse og bytter enn Drillo. Etter min mening, så er det blant Jönssons svakeste sider. Hans evne til å snu kampbilder med innbytter har ikke vært imponerende de sesongene han har vært her. Dessuten har plan B aldri funket om plan A ikke fungerer. Jönsson er en type som dyrker plan A på treningsfeltet. Plan B ser ut til å ikke eksistere... rettelse plan B er lange baller mot Nannskog og plan C er å flytte opp IAO og slå lange baller på han.

 

Etter min mening så lukter det Jönsson laaaang vei av Jannes kroppsspråk og uttalelser, Sembs uttalelser og NFFs behandling av Drillo.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kan ikke se at Jönsson skal være noe bedre når det gjelder kampledelse og bytter enn Drillo. Etter min mening, så er det blant Jönssons svakeste sider. Hans evne til å snu kampbilder med innbytter har ikke vært imponerende de sesongene han har vært her.

Jon Inge Høiland.

 

Ellers for så vidt enig. Ser heller ikke hva Semb vil med å fronte det agrumentet mot Drillo.

Endret av III
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Semb har begynt å finne tåplige argumenter for å ikke ansette Drillo

 

Jeg kan ikke se at Jönsson skal være noe bedre når det gjelder kampledelse og bytter enn Drillo. Etter min mening, så er det blant Jönssons svakeste sider. Hans evne til å snu kampbilder med innbytter har ikke vært imponerende de sesongene han har vært her. Dessuten har plan B aldri funket om plan A ikke fungerer. Jönsson er en type som dyrker plan A på treningsfeltet. Plan B ser ut til å ikke eksistere... rettelse plan B er lange baller mot Nannskog og plan C er å flytte opp IAO og slå lange baller på han.

 

Etter min mening så lukter det Jönsson laaaang vei av Jannes kroppsspråk og uttalelser, Sembs uttalelser og NFFs behandling av Drillo.

 

 

Har en veldig guffen følelse av at du har altfor rett :(

 

Dessverre tror jeg ikke JJ vil lykkes som landslagsjef, hans evner ligger i å utvikle spillere og spillesystem. For å bli en god landslagssjef må du først og fremst være en slu taktiker som analyserer motstanden og spiller kynisk, det er vel akkurat det JJ ikke er. :unsure:

 

Tror nok det bare er å begynne jekten på en erstatter, det blir vel som å skulle vinne i Lotto to uker på rad....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror nok det bare er å begynne jekten på en erstatter, det blir vel som å skulle vinne i Lotto to uker på rad....

Hepp,

 

Det er vel mer som å dra 12 rette på tippekupongen 2 uker på rad... Fremdeles vanskelig, men ikke bare flaks!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror nok det bare er å begynne jekten på en erstatter, det blir vel som å skulle vinne i Lotto to uker på rad....

Hepp,

 

Det er vel mer som å dra 12 rette på tippekupongen 2 uker på rad... Fremdeles vanskelig, men ikke bare flaks!

 

@ringo

 

:P He, he, enig i det..... vi får trøste oss med at Stabæk tross alt har hatt rimelig god utelling på de relativt få kupongene som har blitt levert inn de siste 15 årene.... B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dersom vi skulle miste Janne. Noe jeg ikke håper skjer med det første. Tror man at han vil hjelpe stabæk med tips til ny trener? Han har jo vist at han har god oversikt over potensielle spillere og har hentet mange flere som har lyktes veldig bra. Noe sier meg at han også har litt oversikt over trenere rundt omkring!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Jan Jönsson
×
×
  • Opprett ny...