Gå til innhold

Jan Jönsson


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Dagbladet henger seg på: - Drillo blir landslagssjef

 

http://www.dagbladet.no/2009/11/03/sport/f...drillo/8865312/

 

"Stabæk-formann Ingebrigt Steen Jensen sier de ikke har hørt noe som helst fra NFF i dag. "

 

Da er det garantert bankers!!!!! Yess!!! Da er første stikk (ikke tapt) for å bli sereimester 2010...

Endret av Harry
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei så overrasket jeg ble... Han får vel 2 års kontrakt da, så blir han erstattet av Jønsson eller Hamren når deres kontrakter går ut

 

Den tid den sorg. I dag kan man imidlertid feire.

 

Ifølge TV2 er Solbakken ønsket naar Drillo er ferdig:

http://msn.tv2sporten.no/fotball/landslag/...en-2989840.html

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er selvsagt et spørsmål om timing. Tror ikke Janne føler seg "ferdig" i Stabæk ennå. Mitt tips er at Drillo fortsetter i 2 år til, før JJ overtar foran 2012-sesongen

Jeg skal bookmarke dette innlegget, på sider jeg må se i 2012. Når det er sagt, er jeg veldig fornøyd bare med å få rett i 50% av spådommene... :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er selvsagt et spørsmål om timing. Tror ikke Janne føler seg "ferdig" i Stabæk ennå. Mitt tips er at Drillo fortsetter i 2 år til, før JJ overtar foran 2012-sesongen

Jeg skal bookmarke dette innlegget, på sider jeg må se i 2012. Når det er sagt, er jeg veldig fornøyd bare med å få rett i 50% av spådommene... :lol:

 

 

 

Ståle er ansatt fra 2012. Live på NRK.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ståle er ansatt fra 2012. Live på NRK.

 

Da er Janne vår forever. Forhåpentligvis bryr han seg lite om at han kun var et skalkeskjul (for ansettelsen av Drillo), når han tar oss til CL om to år, og verken Drillo eller Hamren har fått landslagene sine til mesterskap.

 

Nå mangler bare et par større ting på at denne seriepasuen blir perfekt: signaturene til Koba og VPG.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg klarer ikke å fri meg fra å undres over at denne tråden ikke topper hele tiden, men at blussing er det ... Glem det.

 

Den gladeste dagen i de aller flestes liv her inne på ca. 1 år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg klarer ikke å fri meg fra å undres over at denne tråden ikke topper hele tiden, men at blussing er det ... Glem det.

 

Den gladeste dagen i de aller flestes liv her inne på ca. 1 år.

 

Samtidig så sitter jeg og er redd for at Janne er skuffet... Norge har nå trener til 2016, Sverige ansetter sannsynligvis en annen som også sitter i flere år. Dette kan kanskje ha vært Jannes store sjanse til å bli landslagstrener, men den glapp. Håper han ikke tar det altfor tungt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Samtidig så sitter jeg og er redd for at Janne er skuffet... Norge har nå trener til 2016, Sverige ansetter sannsynligvis en annen som også sitter i flere år. Dette kan kanskje ha vært Jannes store sjanse til å bli landslagstrener, men den glapp. Håper han ikke tar det altfor tungt.

 

 

En gladmelding av de skjeldne, noen som vet hvem som er 2`dre valget til broderfolket?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Jan Jönsson
×
×
  • Opprett ny...