Gå til innhold

Jan Jönsson


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Spot on Slum, denne saken har fått nok oppmerksomhet nå. Hva skal en Facebook-gruppe forandre på, når Stabæk selv godtar straffen?

 

Nummeret før jeg lager en Facebook-gruppe om alle de teite Facebook-gruppene som finnes..

 

Edit: Hva skal egentlig en Facebook-gruppe forandre uansett?

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spot on Slum, denne saken har fått nok oppmerksomhet nå. Hva skal en Facebook-gruppe forandre på, når Stabæk selv godtar straffen?

 

Nummeret før jeg lager en Facebook-gruppe om alle de teite Facebook-gruppene som finnes..

 

Edit: Hva skal egentlig en Facebook-gruppe forandre uansett?

 

 

Facebookgrupper løser jo alt. Bare vi får en "for reduksjon av klimagassutslipp" og en annen "for fred på jorden" så skal alt være i orden :lol:

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spot on Slum, denne saken har fått nok oppmerksomhet nå. Hva skal en Facebook-gruppe forandre på, når Stabæk selv godtar straffen?

 

Nummeret før jeg lager en Facebook-gruppe om alle de teite Facebook-gruppene som finnes..

 

Edit: Hva skal egentlig en Facebook-gruppe forandre uansett?

 

 

Facebookgrupper løser jo alt. Bare vi får en "for reduksjon av klimagassutslipp" og en annen "for fred på jorden" så skal alt være i orden :lol:

 

Har dere ikke meldt dere inn i den derre applegruppen ennå? De første 100 000 medlemmene får jo en macbook air, helt gratis.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig med Slum og hdaniels. På et eller annet punkt går ting over i å bli sutring, og den facebookgruppen er det punktet.

 

Helt uenig. Jeg synes dere burde sutret en god stund til.biggrin.gif

 

Det er ihvertfall på tide at du slutter å hovere. Skjønner at du er fornøyd med både kamp, dommer og Høgmo, men som en skuffet Stabæk-supporter klarer jeg ikke å se nyttighetsverdien i den teskjebehandlingen du har tilført forumet med dine innlegg. Ikke misforstå, jeg ønsker supportere fra andre lag hjertelig velkommen om de har noe å bidra med, men 80% av dine innlegg har vært klassiske eksempler på hvordan man ikke skal opptre på et forum tilegnet supporterne til motstanderlaget.

Endret av Marius
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig med Slum og hdaniels. På et eller annet punkt går ting over i å bli sutring, og den facebookgruppen er det punktet.

 

Helt uenig. Jeg synes dere burde sutret en god stund til.biggrin.gif

 

Og nå har vi tatt poenget ditt. Takk og farvel!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig med Slum og hdaniels. På et eller annet punkt går ting over i å bli sutring, og den facebookgruppen er det punktet.

 

Helt uenig. Jeg synes dere burde sutret en god stund til.biggrin.gif

 

Hvor gammel er du??? Jeg tror du er 5 år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Også håper jeg dette blir siste kommentar som ikke handler om Janne. Greit at folk er irritert, men man trenger vel ikke synke til hans nivå? unødvendig og lite konstruktivt, spesielt når man gjerne vil lese om det har skjedd noe nytt med/om Janne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Typisk eksemplet på en ikke-nyhet. Det er vel heller ikke tilfeldig at det er planlagt kontraktsforhandlinger i slutten av april/begynnelsen av mai. Nevner bare 5. mai, Lerkendal. Greit å ha fokus på kamp når den tid kommer

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jonsson har fremdeles ikke avklart sin fremtid

http://msn.tv2sporte...id-3189397.html

Typisk eksemplet på en ikke-nyhet. Det er vel heller ikke tilfeldig at det er planlagt kontraktsforhandlinger i slutten av april/begynnelsen av mai. Nevner bare 5. mai, Lerkendal. Greit å ha fokus på kamp når den tid kommer

 

Men tenk hvor gøy det hadde vært om han dagen før RBK kampen setter navnetrekket på ny Stabæk-kontrakt. (Og motsatt hvor lite gøy, om han gjør som Basma, men jeg er optimist!).

 

Ift. til at dette drøyer tipper jeg det har sammenheng med at de fleste mellomstore ligaer i Europa går mot slutten i mai, og JJ avventer evt. tilbud ifra en slik klubb, før han avgjør om det blir Norge noen år til.

¨

edit: uansett hva som skjer tror jeg RBK er mer avhengig av å få inn JJ, enn vi er av å beholde ham. Klubben har vært klar over problemstillingen siden november og har helt sikkert en plan...

Endret av MSL
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jonsson har fremdeles ikke avklart sin fremtid

http://msn.tv2sporte...id-3189397.html

 

...Ny artikkel i sagaen....

 

 

Dette sier vel det meste om kalenderkunnskapene i TV2:

 

Opprinnelig skulle svensken ha snakket med Stabæk-ledelsen om sin fremtid i slutten av april eller i begynnelsen av mai.

 

Men Jönsson har fremdeles ikke avklart sin trenerfremtid.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Opprinnelig skulle jeg fått avslag på søknadene om studieplasser i begynnelsen av Juli, men jeg har enda ikke hørt noe.

 

Hvem bryr seg? det vi ser av Stabæk i dag er en gjeng som ikke ofrer seg for drakta.

Snart klart for å avgjøre hva som skjer med trenern?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvem bryr seg? det vi ser av Stabæk i dag er en gjeng som ikke ofrer seg for drakta.

Snart klart for å avgjøre hva som skjer med trenern?

Flink i motgang, du.

Hørt om Alltid uansett?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er vel fortsatt en ikke-nyhet. Eller, det er en nyhet i at Stabæk bekrefter at samtalene er i gang. At Stabæk sier at de er åpne for andre muligheter er vel heller ingen hemmelighet, det hadde nesten vært skumlere om de gikk ut og sa at det gikk 100% for JJ og ville strekke seg langt nok til å komme til enighet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvem bryr seg? det vi ser av Stabæk i dag er en gjeng som ikke ofrer seg for drakta.

Snart klart for å avgjøre hva som skjer med trenern?

 

 

Onsdagens kamp handlet om effektivitet foran mål. Det handler om flyt, noe Janne ikke kan klandres for. I alle våre kamper har vi vært det førende og det beste laget med flest sjanser med unntak av lillestrøm kampen. Viktig er det å tenke på at det er dettte som er trenerens jobb. Syns Janne gjør en utrolig jobb, bare synd at han trolig forsvinner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har vel sett etter ny trener i over et halvt år siden Jönsson var høyaktuell for jobben som landslagssjef. Som Håvard sier er det lite nytt i saken annet enn at dialogen begynner nå som allerede annonsert for langt tid tilbake. Det eneste som er nytt nå er vel at de som bryr seg om de blaa begynner å få større aksept for at et trenerskifte snart kommer, og at det sikkert ikke er så negativt som man tenkte seg for få måneder siden. Det hadde vært kjekt med en avklaring før sommeren hva som skjer rundt Janne. Skulle det sportslige skjære seg helt frem til VM-pausen hadde det ikke vært halvdumt å gjøre forandringer midt i sesongen for å stå bedre rustet til 2011-sesongen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spørr du meg burde trener spørsmålet vært oppe og avgjort FØR 2010 sesongen.. Er egentlig helt uholdbart slik som det har vært frem til nå, og uansett hvor profesjonell en trener og et lag er, blir man påvirket av dette i mer eller mindre grad...

 

Mye av grunnen til at ting har blitt som det har blitt, tror jeg bunner i at ledelsen tviholder på tanken om at Janne forlenger.. Jeg mener de burde ha krevd en avklaring i god tid før inneværende sesong, og ikke utsatt dette til midt i sesongen..

 

Gleder/gruer meg til en avklaring, men tror uansett utfall det vil virke positivt inn på laget..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Onsdagens kamp handlet om effektivitet foran mål. Det handler om flyt, noe Janne ikke kan klandres for. I alle våre kamper har vi vært det førende og det beste laget med flest sjanser med unntak av lillestrøm kampen. Viktig er det å tenke på at det er dettte som er trenerens jobb. Syns Janne gjør en utrolig jobb, bare synd at han trolig forsvinner.

 

 

Må arrestere deg litt her. Selvfølgelig kan ikke Janne score for spillerne, men han må også ta sin del av ansvaret for at gutta ikke klarer å avgjøre kamper, ei heller spille skikkelig fotball den første halvdelen av matchene. Gutta er nemlig gode når de først gidder, når de fighter, jobber og ikke oppfører seg som hodeløse høns i duellene. Noe av jobben til en trener er å fortelle dem nettopp det, men all den tid vi nå står med ni fattige poeng virker det ikke som om Janne har klart å kommunisere dette tydelig nok. Når vi tillegg uten unntak velger å overse kontringsmuligheter for å heller roe ned for heller å kombinere oss inn i fem-meteren nekter jeg å tro at Janne ikke kunne påvirket dette på en eller annen måte.

Endret av Marius
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fremtiden til Janne kan være en indirekte årsak til resultatene denne våren.

Usikkerheten utenfor banen preger helt sikkert gutta.

 

Dette er IKKE mistillit til Janne, tvert i mot.

Jeg trampeklapper han ut den dagen han evt. bestemmer seg for å reise videre (han er i mine øyne en het kandidat til Hall of fame).

 

En rask avklaring er VIKTIG for å få sportslig ro.

 

Alt for ofte har usikkerhet rundt en trener preget sportslige prestasjoner, og i ekstreme tilfeller har det endt med nedrykk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fremtiden til Janne kan være en indirekte årsak til resultatene denne våren.

Men den direkte årsaken heter Fredrik Carlsen og spiller på Aalesund. Jeg kan garantere at det hadde blitt bedre poengfangst med Veigar på banen. Synd dommerene ikke viser han de kortene han fortjener, han burde vel ha blitt utvist både mot oss og mot RBK forrige helg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men den direkte årsaken heter Fredrik Carlsen og spiller på Aalesund. Jeg kan garantere at det hadde blitt bedre poengfangst med Veigar på banen. Synd dommerene ikke viser han de kortene han fortjener, han burde vel ha blitt utvist både mot oss og mot RBK forrige helg.

 

Der er du inne på noe, Stabæk med og uten Veigar er to forskjellige lag.

 

Men skader må vi regne med. Det som irriterer meg er at vi bruker en hel sesong på å finne ut hvordan man skal spille uten Veigar, som kan ta ballen i mellomrommet og i angrep, og vi klarte jo det ifjor. Så hvorfor kaste alt det arbeidet på på båten bare fordi Veigar er hjemme igjen? Vi burde være i stand til å spille som vi gjorde ifjor (på høsten) selv om Veigar er i stallen igjen.

 

Greit nok en del av årsaken er at Daigo og Bella er borte, men JJ må ta en del av ansvaret for at vi plutselig er mer avhengig av Veigar en noensinne...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men den direkte årsaken heter Fredrik Carlsen og spiller på Aalesund. Jeg kan garantere at det hadde blitt bedre poengfangst med Veigar på banen. Synd dommerene ikke viser han de kortene han fortjener, han burde vel ha blitt utvist både mot oss og mot RBK forrige helg.

 

Der er du inne på noe, Stabæk med og uten Veigar er to forskjellige lag.

 

Men skader må vi regne med. Det som irriterer meg er at vi bruker en hel sesong på å finne ut hvordan man skal spille uten Veigar, som kan ta ballen i mellomrommet og i angrep, og vi klarte jo det ifjor. Så hvorfor kaste alt det arbeidet på på båten bare fordi Veigar er hjemme igjen? Vi burde være i stand til å spille som vi gjorde ifjor (på høsten) selv om Veigar er i stallen igjen.

 

Greit nok en del av årsaken er at Daigo og Bella er borte, men JJ må ta en del av ansvaret for at vi plutselig er mer avhengig av Veigar en noensinne...

 

Vi ser vel nå at Bella bidro ganske mye, selv om han ikke scoret så mye. Han løp hele tiden og skate rom for de andre. Johan og Daniel blir litt for like, og begge er klart best med en "urokråke" ved siden av seg. Jeg hadde vært fristet til å prøve Daigo foran sammen med Daniel og Johan på kanten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Jan Jönsson
×
×
  • Opprett ny...