Gå til innhold

Jan Jönsson


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Kanskje greit at nettilgangen er skral hjemme så jeg måtte stikke et annet sted for å skrive, og dermed fått "roet" meg. Det som har vært skrevet her til nå er i hvertfall særdeles mye mildere enn hva jeg hadde vurdert å skrive.

 

Det blir sikkert noen hyggelige måneder fremover for Jönsson ja, og det er vel sikkert noen i SF som bør komme seg på huet ut av klubben.

 

Kan bli en interressant søndag i Tromsø forresten. Mange som skal opp dit, og neppe er så glade i Janne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hele saken er latterlig, og SF demonstrerer en ekstrem mangel på forståelse hva klubbfølelse og supporterkultur er.

helt enig her.

uansett om det var jönsson eller klubbens ledelse som bestemte seg aa ikke si fra naar det var klart saa synes jeg det er det svakeste og dummeste som kunne skje.

det er ikke lett aa ta i mot nyheten at den gode treneren vaar vil vekk men aa vente i saa lang tid (og dermed ödelegge sesongen) er ingen lösning - det gjorde alt mye mye verre. hva er galt med aa si "han skal til rbk men han fullförer kontrakten" allerede i januar? ok, da blir folk litt rasende, det renner kanskje noen taarer men saa kan man konsentrere seg paa aa komme seg gjennom sesongen uten store skader/problemer - istedenfor aa leke gjemsel.

 

jeg er mer enn rystet over maaten klubben leker med supporterne sine.

har de - ikke enda - skjönt at fansen er kapitalet?

tror de virkelig en fin graa hall, en supporterpub som ikke er en supporterpub, en gullsesong og deltakelse i el`s/cl`s förste kvalikrunder holder til aa etablere seg paa tabelltoppen og bli en av "de store"? litt sportslig suksess og saa kan man glemme folkene paa tribunen, eller hva?

jeg faar fölelsen at klubben ventet med aa offentliggjöre avgjörelsen til etter kampen fordi de fryktet at fansen kunne komme til aa gjöre noe under gaarsdagens kamp (kanskje ikke pipekonsert mot treneren men en del banner med mindre vennlige utsagn)

 

stabaek fotball - skam dere!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette må jo bety at han ikke har forholdt seg til kontrakten om å ikke snakke med andre klubber før 1. juli. Dette er jo svik mot arbeidsgiver, samt at rbk også har forbrudt seg. Kan vi vente oss etterspill her?

 

 

Les ss.no

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er det rett på butikken for å kjøpe glidekrem, for nå føler jeg meg rett og slett rævpult..

 

Orker ikke slenge noe dritt i noen retning, men innrømmer at jeg er ekstremt skuffet.

Så da kjøper du glidekrem så det skal gå litt glattere neste gang?

 

De som holder på har vel ikke tenkt å gi seg med det første. De holder på mens vi sover. Antastet av folk med liten pikk og små baller våkner vi kanskje for sent igjen? Alltid og uansett, for sent.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"i Skandinavia kan man ikke finne et bedre sted å jobbe..."

 

flott at du skal fortsette i din nåværende jobb, som tydeligvis suger rumpe.. Brenn..!

 

Hvor står dette?

Sorry, glemte link;

 

http://www.vg.no/spo...?artid=10035273

 

 

 

Det er vel bare litt over ett år siden Jan Jönsson uttalte på Onkel Blaa at han ikke så noen mer spennende klubb å trene i Skandinavia enn Stabæk.

 

Det varte lenge....

 

Stikk!

 

Stikk å aldri kom tilbake. Har på følelsen at neste hjemmekamp ikke blir slik janne ønsket. Og det fortjener han ikke heller!!! Er han smart, så trekker han seg nå med en eneste gang

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sett at en typ Reginiussen kommer til TA i morgen for å forhandle med oss om en evt. kontrakt, men vi vet også at RBK er interessert i å signere han. Skal da Janne sitte på de møtene og forholde seg "100% profesjonell"? Dette kan jo også skje med talenter osv, kan da heller ikke fatte hva vi tjener på å ha han her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4års kontrakt ja......

jeg tviler sterkt på at han holder 4 år i RBK, 2 kanskje?? her holder det tross alt ikke å vinne serien, men å vinne med solid margin og gå langt i CL, alt annet er fiasko.

 

Ellers kan han ikke trekke seg, han er kontraktforpliketet til å være Stabæktrener ut sesongen. Derimot kan RBK sikkert kjøpe han ut. Alternativt kan stabæk benke han, men må fortsatt gi han full lønn.

 

Må denne dagen bli like viktig som nedryksdagen i 2004.

 

 

P.S. Hvem pisser på hvem Nannskog??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk for 5.5 fine år, uten tvil en høydare i klubbens historie. Men, nok er nok. Har du allerede skrevet under for RBK kan du likegodt dra med det samme. Hva med at Stabæk var det mest spennende laget i Skandinavia? Lite verdt nå merker jeg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er vel bare litt over ett år siden Jan Jönsson uttalte på Onkel Blaa at han ikke så noen mer spennende klubb å trene i Skandinavia enn Stabæk.

 

Det varte lenge....

 

Det varte vel en CL-kvalifisering uten å få kjøpe spillere, et lønnskutt og en sesongoppkjøring der han mistet Segers og KFO var det han fikk lov å hente inn. På kjøpet fikk han en Hulsker han neppe hadde lyst på.

 

Det jeg ikke helt forstår er hvem som egentlig har rævkjørt oss. Med salg av Somen, Alan, Veigar mfl, hvor har det blitt av pengene? Har alt gått inn i stadionanlegget vi tilslutt ga vekk?

 

Når det er sagt, det blir et helvete å se Janne i svart og hvit grilldress neste år. Måtte han bli påtvunget 4-3-3, Roar Strand og Nils Arne Eggen sånn at han kommer tilbake om et år eller to. Stabæk har hatt en egenskap bedre enn alle andre klubber i Norge: De som forlater oss vil alltid tilbake.

 

Sammenliknes greit med Basma, men er tross alt et nivå over Svindyr og tre nivå over PFO.

 

Og måtte han holde fingrene unna spillerne. Hvor lang kontrakt har Pontus? Når Annan selges burde Henning stå øverst på listen. Kontraktssituasjon? Mix er jeg veldig redd for. Droppet USA pga Janne, krangler med klubben og kontrakt som går ut i 2011. VEH har lang nok kontrakt?

 

Som en siste vennetjeneste: Janne, kan du kjøpe KFO? :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ellers kan han ikke trekke seg, han er kontraktforpliketet til å være Stabæktrener ut sesongen. Derimot kan RBK sikkert kjøpe han ut. Alternativt kan stabæk benke han, men må fortsatt gi han full lønn.

 

Han kan naturligvis trekke seg, dersom han blir enig med klubben om dette. Det fordrer dog at klubben har en ny trener klar, og dét vet vi jo ikke om de har.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror ikke vi skal være altfor redd for spillerne våre, for å være ærlig.

 

Hvis man tar av seg de blaa brillene og prøver med et par briller som har løsbart, så har RævBK en brukbar forsvarsfirer, og foruten VEH, så er det vel ingen vi har bak der som vil konkurrere ut noen.

 

På midtbanen har vi selvfølgelig Pontus, men ... hvem skal han ta ut? Ciljan er vel den som blir hovedkonkurrent... eller Markus Henriksen... sønnen til treneren. Man kommer bare ikke opp i barteland og fjerner en av de to.... Vinger har vel RævBK greit med, så da er det vel bare et salg av Annan som kan stille spørsmål ved Henning - heldigvis den baaeste av de blaa....

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Signerte 27. Juni!

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2951314.ece

 

Han har vært en del av RævBK systemet i en hel måned!! :angry:

Jeg er så utrolig skuffet ovr mange ting akkurat nå. Klarer ikke å skrive typografisk rett en ggang. Janne Janne Janne. Hvordan kunne du? Greit nok å gå til en annen klubb, men når media publiserer dine ord som at RBK er det m mest spennede stedet å være trener, så gråter mitt blaa hje....

 

 

 

ufffff

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Angående at Janne skal ta med seg noen nordover; er det én spiller jeg er helt 100% sikker på at ikke drar til noen annen norsk klubb, inklusive RBK, så er det Henning.

Hvis Henning ikke kommer seg ut etter denne sesongen eller neste, så kan han fort bli Stabæks egen Maldini.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Angående at Janne skal ta med seg noen nordover; er det én spiller jeg er helt 100% sikker på at ikke drar til noen annen norsk klubb, inklusive RBK, så er det Henning.

 

Jeg vet ikke jeg, i fjor høst sa jeg det samme om Jönsson...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå som overgangsvinduet åpner 1. august lurer jeg på om hele Norges Jan Jönsson vil delta i arbeidet med å finne nye spillere?

 

Var det noen som snakket om interessekonflikter?

 

Vil Jan Jönsson aktivt prøve å signere nye spillere for Stabæk, eller vil det passe best for ham at disse overgangene går i vasken slik at Rosenborg kan komme på banen og snappe spillerne rett foran trynet vårt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tilfeldig at linken til forumet er fjernet fra stabak.no?

 

Det er tilfeldig. Det skyldes at www.arkiv.stabak.no som har alle bannerne ikke takler pågangen. Dermed er de deaktivert for at hjemmesiden skal fungere bedre. Du har sikkert sett at alle reklamebannerne er borte, så er ikke bare forumet som mangler. Det er fremdeles en fane som linker til Stabæk Supports forum øverst i menylisten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vil Jan Jönsson aktivt prøve å signere nye spillere for Stabæk, eller vil det passe best for ham at disse overgangene går i vasken slik at Rosenborg kan komme på banen og snappe spillerne rett foran trynet vårt?

 

Tror du kan slappe av. Etter at han var tom for Landskrona-spillere i adresseboken sin har vi vært tilbake til at Tom og Lars/IAO har vært de som aktivt leter opp spillere.

 

Som det også skrives om at han skal ta med spillere, så er det heller ikke opplagt at Rosenborg og vi ser etter samme spillere. Problemet vil kanskje komme om vi, i konkurranse med 1000 andre europeiske klubber, tilfeldigvis finner en brasilianer ingen har hørt om. Isåfall bør Stabæk klare å få papirene på plass. I en sånn situasjon kan heller ikke Janne, rent juridisk, fortelle Rosenborg om hva som er innom oss på trening.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vil Jan Jönsson aktivt prøve å signere nye spillere for Stabæk, eller vil det passe best for ham at disse overgangene går i vasken slik at Rosenborg kan komme på banen og snappe spillerne rett foran trynet vårt?

 

Jeg tror overhode ikke at Jönsson vil ødelegge for Stabæk, men jeg syns det er problematisk at vi ikke har en trener på banen som kan være med på å vurdere signeringer i overgangsvinduet. Det beste er å få på plass trener med en gang, som henter spillere han tror på utifra økonomi og tilgjengelige spiller, og at han kan innarbeide laget siste del av sesongen som en pre-season.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg blir kvalm av å se intervjuene av han i dag... han står jo å lyver... "det ble ikke klart før i juli"!! hallo få med deg hva andre har sagt kanskje siden kontrakten ble undertegnet 27 JUNI !! jævla møkka mann... stikk til helvete vekk fra bærum....

Endret av Anette
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Angående at Janne skal ta med seg noen nordover; er det én spiller jeg er helt 100% sikker på at ikke drar til noen annen norsk klubb, inklusive RBK, så er det Henning.

 

Jeg vet ikke jeg, i fjor høst sa jeg det samme om Jönsson...

 

 

Henning selv snakker om at det er mulig han flytter utenlands, og selv om Trondheims-kulturen er fremmed for en Bærums-gutt, så tviler jeg på at det var det  han siktet til ;-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tilfeldig at linken til forumet er fjernet fra stabak.no?

 

Det er tilfeldig. Det skyldes at www.arkiv.stabak.no som har alle bannerne ikke takler pågangen. Dermed er de deaktivert for at hjemmesiden skal fungere bedre. Du har sikkert sett at alle reklamebannerne er borte, så er ikke bare forumet som mangler. Det er fremdeles en fane som linker til Stabæk Supports forum øverst i menylisten.

 

Flott, men gidder du å åpne kommentatorfeltet under pressemeldingen på stabak.no?

 

Det er nok flere enn meg som ønsker å skrive noen ord der...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Jan Jönsson
×
×
  • Opprett ny...