Gå til innhold

Stabækdrakta


 Del

Anbefalte innlegg


Der finnes ikke mange med et snev av interesse for norsk fotball som kan være objektiv her. Både RBK- og Odd-supportere syns sikkert at drakten deres er flott. For meg er vær drakt finest, uansett!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde vært mye mer interessant med en kåring av den styggeste drakten. Da kunne man snudd listen på hodet for å se hvilken som objektivt sett er den fineste/minst stygge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er en logisk brist å tro at drakten som taper en kåring om den styggeste er den fineste. Det blir som at en guttegjeng som skal på hyttetur velger potetgull ved at alle i tur og orden velger bort poser de ikke vil ha. Det finnes mange forskningsartikler som kan bekrefte at den som står igjen til sist ikke er den som er best likt av gruppen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes markerings-drakten vår er helt kul jeg. Poenget er å sette klubb og fotball litt i baksetet, i en match. Neste kamp et det de blå og mørkeblå stripene igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er en logisk brist å tro at drakten som taper en kåring om den styggeste er den fineste. Det blir som at en guttegjeng som skal på hyttetur velger potetgull ved at alle i tur og orden velger bort poser de ikke vil ha. Det finnes mange forskningsartikler som kan bekrefte at den som står igjen til sist ikke er den som er best likt av gruppen.

Gjesp!

 

Tror du jeg etterlyste hjelp på ex.phil?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er bare vant med at når man bruker store ord som "objektivt" så er man faktisk opptatt av å være objektiv og korrekt. Jeg kan si det mer folkelig hvis akademia er krevende: utsagnet ditt var feil...

Hva heter humoristisk sans på akademisk?

 

Hilsen en liten pike med mastergrad....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


@BlaaAlltid: Er det noe politiske debatter har lært oss de siste årene, så er det at fakta og sannheter. Mye morsommere med usannheter. Tester i Kina, på folk som ikke visste noe om lagene, viste at 64% mente Stabæk hadde den fineste drakten i serien. Kanskje.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


BlaaAlltid:

Jeg fatter ikke at du har behov for å fortsette med dette OG beskylde meg for hersketeknikker. Når du i tillegg bruker jobben min mot meg burde du kanskje gå i deg selv.

 

Mitt poenget med forslaget om å komme med en alternativ måte å stemme frem en drakt er selvsagt ikke alvorlig ment. Folk som bidrar i en slik avstemming vil uansett ikke utgjøre et representativt utvalg. Det vet jeg at du også vet.

 

Kanskje vi nå kan la denne tråden handle om Stabæk-drakten fremover? Alltid. Uansett.

 

Forøvrig liker jeg regnbuedrakten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Skal klubben bruke den samme drakten som i fjor, i årets sesong? Ser at vi spiller nå mot sarps med de draktene vi hadde i fjor og blant annet at sayouba bruker feil draktnummer..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bruker nok samme draktene som i fjor, tenker jeg. Pleier å bruke draktene to-tre år før vi bytter.

Det stemmer ikke, vi har alltid byttet hvert år, de siste årene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Bruker nok samme draktene som i fjor, tenker jeg. Pleier å bruke draktene to-tre år før vi bytter.

Det stemmer ikke, vi har alltid byttet hvert år, de siste årene.

 

Hadde samme adidas-drakt i to sesonger før vi byttet. Ny drakt i fjor på grunn av ny leverandør. Samme med ligea. Hadde samme drakt med puma minst 2 sesonger før det en ny drakt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Bruker nok samme draktene som i fjor, tenker jeg. Pleier å bruke draktene to-tre år før vi bytter.

Det stemmer ikke, vi har alltid byttet hvert år, de siste årene.

Hadde samme adidas-drakt i to sesonger før vi byttet. Ny drakt i fjor på grunn av ny leverandør. Samme med ligea. Hadde samme drakt med puma minst 2 sesonger før det en ny drakt.

Det stemmer ikke, vi hadde to forskjellige drakter i 2015 og 2016, med forskjell på sponsorer og utseende. ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Bruker nok samme draktene som i fjor, tenker jeg. Pleier å bruke draktene to-tre år før vi bytter.

Det stemmer ikke, vi har alltid byttet hvert år, de siste årene.

Hadde samme adidas-drakt i to sesonger før vi byttet. Ny drakt i fjor på grunn av ny leverandør. Samme med ligea. Hadde samme drakt med puma minst 2 sesonger før det en ny drakt.

Det stemmer ikke, vi hadde to forskjellige drakter i 2015 og 2016, med forskjell på sponsorer og utseende. ;)

 

Ja riktig, et lite unntak akkurat der. Sponsor vil jeg ikke kalle ny drakt da dette vil endres utom draktdesign. ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kan jo lure på hvorfor Adidas-striper kontra Hummel-piler og en rød logo kontra sort logo skal være forskjellen på 4. og 14. plass. Spesielt siden journalisten mener at Adidas-stripene trekker ned.

 

Jeg er helt enig i at alle logoer i sort gjør seg bedre enn skrikende rødt, men...

 

 

Er dog enig når det gjelder oss. Dette er fortsatt én av de styggeste draktene vi har hatt, selv om jeg liker Macron-drakter godt generelt. Kan RBK ha sort. så bør vel vi kunne ha logoen i hvitt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han gjøken som har de draktkåringene er noget spesiell. I alle kåringer han har, så vil han at draktene skal være enkle, enkle, enkle og enkle. Ikke striper, helst en farge og lite dilldall. Så hva skjer når Molde har en kjip helblå t-skjorte med hvite reklamer...tydeligvis ikke bra nok det heller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan jo lure på hvorfor Adidas-striper kontra Hummel-piler og en rød logo kontra sort logo skal være forskjellen på 4. og 14. plass. Spesielt siden journalisten mener at Adidas-stripene trekker ned.

 

Jeg er helt enig i at alle logoer i sort gjør seg bedre enn skrikende rødt, men...

 

 

Er dog enig når det gjelder oss. Dette er fortsatt én av de styggeste draktene vi har hatt, selv om jeg liker Macron-drakter godt generelt. Kan RBK ha sort. så bør vel vi kunne ha logoen i hvitt?

Enig. Kristiansund har hvitt 1-tall. Skjønner ikke helt greia med den assymetriske halsen heller, men ellers har vi en helt streit draktvariant i 2017/2018.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

23 timer siden skrev Morriz:

Noen som vet om det blir nytt design fra Macron i år?

Uten asymmetrisk hals og rene striper takk!

Kommer ny drakt i år. Men vet ikke design ennå. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabækdrakta
×
×
  • Opprett ny...