Gå til innhold

Supportersanger


gladdis
 Del

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

smart ide...ta opp sanger for saa aa selge dem via en egen homepage.

hm, kanskje en ide for en ny stabæk cd? en sammling av alle slags stabæk sanger som synges på tribunen hadde jo vaert noe - ihvertfall naar sangene er "ekte" tribunesanger og er tatt opp paa tribunen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


smart ide...ta opp sanger for saa aa selge dem via en egen homepage.

hm, kanskje en ide for en ny stabæk cd? en sammling av alle slags stabæk sanger som synges på tribunen hadde jo vaert noe - ihvertfall naar sangene er "ekte" tribunesanger og er tatt opp paa tribunen.

 

kunne faktisk vært noe..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis man har lyst til å lage noe ordentlig opptak litt a'la det Jan Fredrik gjorde, så har jeg full HD-kamera hjemme (1080i), vidvinkellinse, ekstra mic, stativ, og Sony Vegas 7 til å redigere det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis man har lyst til å lage noe ordentlig opptak litt a'la det Jan Fredrik gjorde, så har jeg full HD-kamera hjemme (1080i), vidvinkellinse, ekstra mic, stativ, og Sony Vegas 7 til å redigere det.

 

Jeg kan gjerne låne det på en kamp :D

Og filme slik som jeg gjorde, det funker sikkert 10 ganger bedre enn det jeg gjorde...

Jeg passer godt på utstyr ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan du fixe biffen, Smith? Neste hjemmekamp?

Nja, jo. Det burde vel kunne gå. Har noen en bra mikrofon til dette formålet?

 

Uansett; er planen en cd, som det ble nevt, eller for at folk skal kunne høre og lære folk sangene?.. Håper på og regner med det siste.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan du fixe biffen, Smith? Neste hjemmekamp?

Nja, jo. Det burde vel kunne gå. Har noen en bra mikrofon til dette formålet?

 

Uansett; er planen en cd, som det ble nevt, eller for at folk skal kunne høre og lære folk sangene?.. Håper på og regner med det siste.

Vi går for det siste. Vi legger ut filene på tribunesangsiden. Dersom folk er veldig ivrige kan de jo brenne CD selv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har hvertfall lyden fra i går + MAC:

Så jeg kan nok få til sangfilene ;)

Kan gjøre det samme på flere kamper og da burde vi ha sånn ca. alle :D

 

Blir denne filmen din tilgjengelig for allmennheten?

 

Ja, hvertfall en redigert versjon.

Men så spørs det det om det ble noe film da (grunnet problemer med kamera) eller bare lyd...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan du fixe biffen, Smith? Neste hjemmekamp?

Nja, jo. Det burde vel kunne gå. Har noen en bra mikrofon til dette formålet?

 

Uansett; er planen en cd, som det ble nevt, eller for at folk skal kunne høre og lære folk sangene?.. Håper på og regner med det siste.

Vi går for det siste. Vi legger ut filene på tribunesangsiden. Dersom folk er veldig ivrige kan de jo brenne CD selv.

haaper det tar ikke for lang tid. naa har man endelig funnet paa masse nye sanger og da hadde det jo vaert fint med en "aktiv" tribunesangsiden, og muligheten til aa brenne en egen supporter-cd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var fantastisk oppmøte igår. Jeg fikk frysninger på slutten da vi sto igjen og sang med skjerfene over hodet. Det var veldig bra trøkk på tross av at det var en herlig blanding folk fra hovis, ståfeltet og familietribunen. Dette kan vi først og fremst takke forsangerne våre for. Knallbra jobbet!

 

MEN! Er det bare jeg som har problemer med "Alle suger kukk i ditt og datt"-sangen?

 

Jeg kan se humoren, da den en eller annen gang oppstod spontant, men jeg er sterk motstander av at denne sangen skal bli en del av standardreportoaret vårt, slik den på mange måter er i ferd med å bli nå. Homofobi, uansett om den er pakket inn i humor eller ikke, er en greie jeg IKKE vil være en del av.

 

Homofobi bør i første rekke praktiseres av de som er gode på det, slik som

torp.jpg

 

Pastor Jan-Aage Torp: - homofili er en kreftsvulst og Kjetil Rekdal: (VG) - Jeg har homofobi

Lenke til innlegg
Del på andre sider


MEN! Er det bare jeg som har problemer med "Alle suger kukk i ditt og datt"-sangen?

 

Nei, du er ikke alene. Synes det er pinlig å stå på et felt som synger noe så latterlig. Får veldig vålerenga-på-80-tallet følelse av å høre den sangen, og det er ikke noe jeg vil assosieres med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes vi må få laget en skikkelig bra Stabæk sang som vi kan spille på fornebu arena slik som vålerengen har vålerengen kirke og mitt vålerengen osv... blir jo veldig bra stemmning.. Vet jeg kanskje banner i kirken når jeg sier det, men må si det gjør inntrykk når alle synger på ullevål.. :rolleyes: Eneste vi har som ligner er STABÆK MITT STABÆK..

Endret av Erik
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes vi må få laget en skikkelig bra Stabæk sang som vi kan spille på fornebu arena slik som vålerengen har vålerengen kirke og mitt vålerengen osv... blir jo veldig bra stemmning.. Vet jeg kanskje banner i kirken når jeg sier det, men må si det gjør inntrykk når alle synger på ullevål.. :rolleyes: Eneste vi har som ligner er STABÆK MITT STABÆK..

Når kan folk begynne å forstå at sånne sanger er ikke noe man lager bevisst, men når man har laget en sang så blir den av en eller annen grunn så betydningsfull for klubben at det blir forfremmet til en "nasjonalsang" for klubben. Ingen kan komme og tre en sang nedover ørene våre og si at nå er dette den nye Stabæk sangen, med stor S og bare denne er den ene.

 

Ja til mangfold!

 

Plutselig en dag kommer det en slik sang og kanskje akkurat samtidig med en viktig hendelse for klubben og vips har man en slik sang.

 

JEg håper mange fortsetter å skrive og lage stabæksanger for bare på den måten er det mulighet for at sangen med stor S dukker opp.

 

Ikke heng dere opp i hva VIF eller Brann har. Vi har vårt og de har sitt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


MEN! Er det bare jeg som har problemer med "Alle suger kukk i ditt og datt"-sangen?

Du er ikke den eneste. Det blir bare flaut når denne synges..

 

Helt enig. Det blir pubertalt og lite kreativt.

Dessuten kan vi nok støte en del potensielle SS-medlemmer fra oss ved å synge noe som mange ikke går god for.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syntes den nye sangen virket som faen! Vi sang den som om vi hadde gjort det noen ganger før, før kampen! Knall bra!

La oss synge den mange flere ganger!!

 

Og, jeg er helt enig i kritikk av Suge sangen..

Jeg var så heldig å være bussleder på buss 4 som konka ved ett eller annet jorde, og måtte bli hentet av en annen buss, slik at vi såvidt rakk kampstart.

 

Hvilken av de to nye sangene snakker vi om?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Supportersanger
×
×
  • Opprett ny...