Gå til innhold

Sogndal - Stabæk


Freak Magnet
 Del

Anbefalte innlegg


Fant en festlig kommentar på Saftkokaradenenene sitt forum. Innlegget er skrevet i anledning av at Sogndal-Stabæk er TV-kamp:

 

Det er vel ein grunn til at SIL blir vist. Det er garantert mål. Men det blir særs pinsamt for oss. SÆRS SÆRS pinsamt. 0-9 frå 98 er vel det verste eg har sett frå SIL, men det vi presterar no er ikkje so langt unda. Ser vi litt av dei same trekka i og rundt laget no som i 98? Berre ein tanke.....

 

Noterer meg også at de omsider har innsett at opprykket er kansellert, da de gleder seg over at det blir vist flere Adeccoligakamper på TV neste år......

 

 

Skjeldestad ble utvist for Sogndal sist, og han får vel 2 kampers karantene, og er ute mot oss, eller....?? Direkte rødt skal vel bety 2 kamper?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Skjeldestad ble utvist for Sogndal sist, og han får vel 2 kampers karantene, og er ute mot oss, eller....?? Direkte rødt skal vel bety 2 kamper?

45736[/snapback]

 

 

Kommer vel an på hva han gjorde (professional foul er vel ofte ikke mer enn en kamp). Noen som vet?

 

Han har blitt utvist en gang før i år også og burde vært utvist mot oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På tide å få denne opp igjen! En uke til kamp nå.

 

Morer meg fortsatt over innleggen på Saftforumet. Tror ikke det var slike 6-poengs-kamper de så for seg de skulle spille, før sesongen startet:

 

Dei to laga med hengekampar i nedre del er Follo og Tønsberg. Desse har hengekamp mot Stabæk og Moss. Vi får tru dei taper. Vi har att mange 6-poengskampar. Follo, Mandal og Tønsberg heime. Strømsgodset og Hødd borte. I tillegg har vi att Alta borte, Moss og Stabæk heime. 6-poengskampane heime må vi vinne!!! Det trur eg går bra. Ser at vi og har att 5 kampar heime og berre 3 borte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror det kan være jævlig bra at Nanne møter en dvask reservekeeper i Sogndal, så han kan få putta litt igjen.

 

For 1. keepern er vel ikke klar mot oss?

46593[/snapback]

 

 

Han er ute med karantene

46601[/snapback]

 

Hvor har du en bekreftelse på dette fra...? Jeg har lett på nettet i hele dag, men ikke funnet det noe sted.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Neivel, tru kva du vil. Eg veit Skjeldestad kjem til å starte :)

46780[/snapback]

Hva så? Hvem er det?

46781[/snapback]

Søkte på internett. Og dudern driver bokhandel i Sogndal. Og leser man bøker, bør man være ganske klar i toppen. Spesielt hvis man selger bøker.

skjeldestad_sogndal.jpg

Så Skjeldestad er definitivt klar!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Laget????

 

Jon

 

Morten-IA-Mike-Bjørnar

 

Branimir-Jeppe-Henning-Alan

 

Daniel - Eirik

 

Forsvar:

Jeg vil ha det trygge, gode, med spillere på plasser de er vant til å spille.

 

Midtbanen:

Jocke er ute, så de 2 midterste plassene sier seg selv. På kanten kan alternativt Tom spille, men jeg vil se Alan fra start snart...

 

Spisser:

Tror Veigar kan ha godt av å starte på benken, etter reise med landslaget, selv om han ikke har spilt så mye....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kvifor trur du at dei på austlandet har lavest nr og i nord høgast nr?

46944[/snapback]

 

Fredrikstad (som er forholdsvis mye lenger syd enn Oslo til din info) har tallet 6 først i telefonnummeret sitt. Så påstanden din er feil, Mr.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Sogndal - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...