Gå til innhold

Sogndal - Stabæk


Freak Magnet
 Del

Anbefalte innlegg


Laget????

 

Jon

 

Morten-IA-Mike-Bjørnar

 

Branimir-Jeppe-Henning-Alan

 

Daniel - Eirik

 

Forsvar:

Jeg vil ha det trygge, gode, med spillere på plasser de er vant til å spille.

 

Midtbanen:

Jocke er ute, så de 2 midterste plassene sier seg selv. På kanten kan alternativt Tom spille, men jeg vil se Alan fra start snart...

 

Spisser:

Tror Veigar kan ha godt av å starte på benken, etter reise med landslaget, selv om han ikke har spilt så mye....

46958[/snapback]

 

"Spilt mye" må vel være dagens understatement. Men han har vært helt i Bulgaria, og det er iallefall en lang reise, ikke minst fra Island.

 

Jeg vil nok likevel ha Veigar i startoppstillingen - tror han er sulten. Han var en av våre aller beste i Drammen. Det var faktisk omtrent da han ble tatt ut at laget datt sammen og Godset kom inn i kampen igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Skal vi dra i gang den vanlige diskusjonen om traktorvei og motorvei nå?

 

Har hørt at i Sogndal har alle samme far, så jeg er av den oppfatning av at det bare finnes en skjeldestad. Han bokormen.

46947[/snapback]

 

Jeg har den oppfatning at alle fra sogndal har samma bestefar, samme bestefar, samme bestefar

 

Det gjelder jo forsåvidt alle lag nesten da så

Endret av Rubbster
Lenke til innlegg
Del på andre sider


JK

MS - MK - IA - BH

BP - JJ - HH - TS

DN - VP

 

Det var vel omtrent der vi startet sesongen også. Dette laget banker Sogndal 9 av 10 ganger. Var innom treningen i går og registrerte til min store glede at Branimir virker å være i super form. TS ble også testet på høyre kant, det liker jeg! Alternativet er naturligvis å putta Alan inn, men slik jeg ser det er Tom mer displinert på å holde kanten.

47060[/snapback]

 

Flytta denne over her, da den andre tråden handler om (skulle handle om) TUR til Sogndal og ikke selve kampen.

 

Bra at noen tar ansvar for å gå innom treningene. Hvis Veigar er i form så ser jeg gjerne han på topp. For øvrig er nok Tom det tryggeste alternativet på kanten, men det hadde jo vært litt spennende å se hva Alan kan utrette fra start i en kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jaja... Sogndal hadde ihvertfall røde raoul. Nå har vi fått røde karlsson og gule persson... er rollene byttet om?

 

Mitt lag:

 

MS IAO MK BH

 

BP JJ HH ALAN

 

DN EM

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jaja... Sogndal hadde ihvertfall røde raoul. Nå har vi fått røde karlsson... er rollene byttet om?

 

Mitt lag:

 

MS IAO MK BH

 

BP JJ JP HH

 

DN EM

47064[/snapback]

 

For ikke å snakke om gule persson, som har 3 gule og må stå over..... (eller er det Jørgen Pettersen du prøver deg med på midtbanen?)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jaja... Sogndal hadde ihvertfall røde raoul. Nå har vi fått røde karlsson... er rollene byttet om?

 

Mitt lag:

 

MS IAO MK BH

 

BP JJ JP HH

 

DN EM

47064[/snapback]

 

----For ikke å snakke om gule persson, som har 3 gule og må stå over.....------

47065[/snapback]

 

 

Vanskelig dette her....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hm... I og med at dt ikke er noen sikker lagoppsetning å forholde seg til blir det litt vanskelig å tippe resultat, men...

 

Vi vinner knepent 5-1, etter at vi får to tidlige mål som gjør Sogndal hyperoffensive. Nanne scorer alle, til og med selvmål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare smurfet litt på nettet og fant følgende opplysninger om kampen i fjor...

 

Budstikka

 

Hvis man blar seg nedover på den siden finner man ganske så spennende informasjon. Av de spillerne som spilte i fjor i Sogndal kampen er det bare følgende spiller som fortsatt er i troppen:

 

Jon Knudsen

Inge Andre Olsen (ikke oppført på denne siden, men spilte)

Mike Kjølø (ikke oppført på denne siden, men spilte)

Morten Morisbak Skjønsberg

Tom Stenvoll

Veigar Pall Gunnarsson

Christian Holter

 

7 spillere - ikke mye, for å ramse opp resten av spillerne som ble benyttet i den kampen, totalt 14, men som ikke lenger er i klubben:

 

Mads Jørgensen

Stian Ohr

Martin Andresen

Thomas Finstad

Samuel Wowoah

André Muri

Tommy Stenersen (fortsatt blaa)

 

Det verste er at stallen er bedre i dag - morsomt...

 

BLir STOR seier i dag

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hm... I og med at dt ikke er noen sikker lagoppsetning å forholde seg til blir det litt vanskelig å tippe resultat, men...

 

Vi vinner knepent 5-1, etter at vi får to tidlige mål som gjør Sogndal hyperoffensive. Nanne scorer alle, til og med selvmål.

47133[/snapback]

 

ja det er jo lov og håpe da, bare de andre resultatene går vår vei. og at follo slår sandefjord i morgen! Clausen får storspille.

 

Er nervøs før kampen i dag, dem er gira på å slå oss! Det sies sjelestad skal stå i mål i dag. Dem stiller sterkt lag i dag på papiret. det kommer mange på stadion. Dem har delt ut masse gratis billetter. sikra meg 10 til oss så vi skal spre oss over stadion! Kaste rop fra tribune til Tribune.

 

Var på stadion tidligere i dag, gressmata er humpete ikke en bane stabæk liker spille på. men vi satser på det går bra alikavel. Selv er det noen her som frykter 98 reprisen! 0-9

 

jeg er mere skeptisk og tror på 1-1 til pause, før vi avgjør med 2 mål i det 77 min og 82 og vinner 3-1 .

 

Da skal jeg tilake til puben, vi blir veldig mange i dag. dette skal bli ufattelig gøy heia stabæk. "Vi reiser hjem med 3 poeg"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei så trasig!

Her sitter vovven og jeg med hvert vårt blåe skjerf i 30 grader og skal skikkelig kose oss. Og så skårer Sogndal!!!!

Vi er sure nå - vovven og jeg!

 

Vi er også kjempesure på kommentatoren!

 

Og for ordens skyld siden dette er vårt første innlegg - vi har ingen intensjoner eller ønsker om å være objektive, verken vovven eller jeg.

Endret av Siempre Azul
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fy f.... så tragisk og kjedelig og se på!!!! jeg er trofast blå supporter, men det laget der har ingen verdens ting å gjøre i TL!!!

Så utrolig tafatte!!! Jønsson burde sende hele gjengen på ekstra trening sporenstreks og starte med 2. laget på onsdag!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fy f.... så tragisk og kjedelig og se på!!!! jeg er trofast blå supporter, men det laget der har ingen verdens ting å gjøre i TL!!!

Så utrolig tafatte!!!

47141[/snapback]

 

Ganske enig! Kan ikke huske sist vi spilte en kamp over middels! Må da være mulig å prestere bedre enn dette. Med sånt spill åker vi på huet og rævva ned igjen neste år hvis vi rykker opp i år.. Vi skal spille langs bakken, og komme rundt på kantene. Det enenste vi gjør er å mæle ballen opp på en feilvendt Nannskog som konstant har en mann i ryggen.

MÆL MÆL MÆL MÆL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ph34r:

 

Snakkes....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så avgjort ingen stor kamp av gutta, og så avgjort ikke slik vi ønsker å se dem. Vel heller ikke slik de ønsker å spille.

 

Kan vel ikke si resultatet var urettferdig ift. spill og sjanser, men er likevel utrolig frustrert over målet til Sogndal.

 

1) Sov gutta fullstendig ?

2) Var Sogndal smarte ?

3) Var dommeren oversnill (som lot det gå) ?

 

Er vanligvis tilhenger av raske frispark, men synes det blir litt i overkant å tillate det når situasjonen er slik den var i Sogndal, hvor

ballen ligger død, begge lag plasserer spillere i posisjoner, og alle våre er opptatt med å stille opp muren (som normalt ved dødball i en slik posisjon) - ikke minst vår keeper.

 

Kunne godtatt et raskt frispark på direkten, men sliter med å godta at dommeren godkjenner det målet når det tross alt gikk såpass tid og situasjonen var som den var.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så avgjort ingen stor kamp av gutta, og så avgjort ikke slik vi ønsker å se dem. Vel heller ikke slik de ønsker å spille.

 

Kan vel ikke si resultatet var urettferdig ift. spill og sjanser, men er likevel utrolig frustrert over målet til Sogndal.

 

1) Sov gutta fullstendig ?

2) Var Sogndal smarte ?

3) Var dommeren oversnill (som lot det gå) ?

 

Er vanligvis tilhenger av raske frispark, men synes det blir litt i overkant å tillate det når situasjonen er slik den var i Sogndal, hvor

ballen ligger død, begge lag plasserer spillere i posisjoner, og alle våre er opptatt med å stille opp muren (som normalt ved dødball i en slik posisjon) - ikke minst vår keeper.

 

Kunne godtatt et raskt frispark på direkten, men sliter med å godta at dommeren godkjenner det målet når det tross alt gikk såpass tid og situasjonen var som den var.

 

P.S.: Men for å ta noe positivt - Takk til alle dere som var der, og som avgjort gjorde dere bemerket - lot dere høre !

Endret av reader
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Sogndal - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...