Gå til innhold

Bli Medlem Av Stabæk Support


stabækLars
 Del

Anbefalte innlegg


Sett i lys av at jeg ikke bor i Bærum og dermed ikke har anledning til å dra på alle hjemmekampene, hvilke fordeler gir det å melde seg inn? Tenkte på å gjøre det neste sesong.

Utenom å støtte en ekstremt god sak da, naturligvis.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hm, foruten at du som Stabæk supporter selvfølgelig bør være stolt av å være medlem av klubbens supporter klubb!!

 

Så kan vi nevne at vi mest sansynlig vil videreføre både sms tjenesten og gratis borteturer til "nerme" arenaer. Du vil kunne møte på våre medlems treff hvor det ofte dukker opp gjester fra klubben båder spillere og ledere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hm, foruten at du som Stabæk supporter selvfølgelig bør være stolt av å være medlem av klubbens supporter klubb!!

 

Så kan vi nevne at vi mest sansynlig vil videreføre både sms tjenesten og gratis borteturer til "nerme" arenaer. Du vil kunne møte på våre medlems treff hvor det ofte dukker opp gjester fra klubben båder spillere og ledere.

 

I tillegg får man kjøpt sesongkort til en såpass billig penge at man av økonomiske årsaker vil tjene på det uansett om man ikke er på alle hjemmekampene.

 

Sist men ikke minst er det vel slik at man får tilgang til billett på cupfinalen når vi kommer dit? :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Opp med seg - fant den på side tre?

 

Stabæk-Lars, du var jo så bekymra for meg da jeg nådde 666 innlegg. Hva skal jeg gjøre nå. Jeg er blitt Allah...??

Allah eller Gud er den samme greia. Husk muslimene tror også på Jesus.

 

Du er på trygg grunn!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Opp med seg - fant den på side tre?

 

Stabæk-Lars, du var jo så bekymra for meg da jeg nådde 666 innlegg. Hva skal jeg gjøre nå. Jeg er blitt Allah...??

Allah eller Gud er den samme greia. Husk muslimene tror også på Jesus.

 

Du er på trygg grunn!

 

Takk for trøstende ord. Har hørt det er idd mot slutten av uka. Det er vel en god anledning for en skikkelig fest?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Opp med seg - fant den på side tre?

 

Stabæk-Lars, du var jo så bekymra for meg da jeg nådde 666 innlegg. Hva skal jeg gjøre nå. Jeg er blitt Allah...??

Allah eller Gud er den samme greia. Husk muslimene tror også på Jesus.

 

Du er på trygg grunn!

 

Takk for trøstende ord. Har hørt det er idd mot slutten av uka. Det er vel en god anledning for en skikkelig fest?

Har du fastet da, Albert?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Opp med seg - fant den på side tre?

 

Stabæk-Lars, du var jo så bekymra for meg da jeg nådde 666 innlegg. Hva skal jeg gjøre nå. Jeg er blitt Allah...??

Allah eller Gud er den samme greia. Husk muslimene tror også på Jesus.

 

Du er på trygg grunn!

 

Takk for trøstende ord. Har hørt det er idd mot slutten av uka. Det er vel en god anledning for en skikkelig fest?

Har du fastet da, Albert?

 

Jeg var litt redd for akkurat det spørsmålet... Kan jeg ikke feste om jeg ikke har fastet?

Er ikke vokalenes orden uten betydning? Om jeg ikke fastet, så festet jeg i alle fall i går.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vi i år ha sånne sesong kort som er sånn "visa" kort aktig.. sånne stive :P ??

 

Stemmer for den jeg også, men det blir vell litt dyrere?

 

PS: Du ser meg på Piano Piano på TV2 nå

Endret av Team BRT
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå kan man melde seg inn for neste år. Bra! Gode priser på sesongkort!

 

Men, et lite spørsmål. Hva med Sandefjord? Den turen er vel også inkludert, eller??? (og til Moss, hvis dem klarer og slå ut Moillle)

 

Sitat forsiden:

 

Medlemsskap gir deg for uten uendelig velvære, gratis sms-tjeneste og gratis buss til følgende bortekamper i serien: Freedrikstad, Ham-Kam, Lillestrøm, Lyn, Odd, Vålerenga.

Endret av Freak Magnet
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå kan man melde seg inn for neste år. Bra! Gode priser på sesongkort!

 

Men, et lite spørsmål. Hva med Sandefjord? Den turen er vel også inkludert, eller??? (og til Moss, hvis dem klarer og slå ut Moillle)

 

Sitat forsiden:

 

Medlemsskap gir deg for uten uendelig velvære, gratis sms-tjeneste og gratis buss til følgende bortekamper i serien: Freedrikstad, Ham-Kam, Lillestrøm, Lyn, Odd, Vålerenga.

 

Ja sandefjord blir gratis tur og også Moss dersom de skulle klare det. Det har nok bare gått litt fort for han som skrev saken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tonje, vet du noe? Blir det sånne kort :P ??

La oss ikke håpe det, idet det trolig koster mye mer en de laminerte, penger som heller kan brukes på noe annet fornuftig.

 

Det har vi ikke vurdert, det har faktisk ikke vært et tema engang, dessuten så blir det litt vanskelig for de som skal klippe i det ved inngangen. Vi får heller se hva vi kan få til når vi skal på Blue Dream.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Inntil en annen tråd blir stoppet/forsvinner/synker etter fleres ønske, er den eneste muligheten til å få den vekk fra side 1, å skrive i andre tråder. Hvilken tråd passer bedre enn denne.

 

For de som ikke har kommet så langt, for jeg regner med at det bare er sommel som eventuelt er årsaken:

 

BLI MEDLEM, NÅ ! ! !

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Bli Medlem Av Stabæk Support
×
×
  • Opprett ny...