Gå til innhold

Ingo


AndersBD
 Del

Anbefalte innlegg


Han spiller tross alt på eget lag, og håper jo at "vi" vinner uavhengig av eget spill eller ikke. Hadde han satt penger på motstanderen ville jeg blitt litt mer skeptisk..

Jeg mener å huske at Ingo har sagt at han både titt og ofte spiller på motstanderlaget, - dette for å få en "trøstepremie" hvis vi går på en smell.

 

 

Det er Finn som spiller på motstanderen. Det er ikke for å få trøstepremie, men fordi han aldri vinner i pengespill

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

He he...

 

Jeg følger ham til første avsnitt får sitt siste punktum. Ja, det er få fargeklatter i Norsk fotball, og de som er her har sin viktige funksjon. Men etter det er det lite som samsvarer med mine idéer om det å være supporter. I Telenor Arena er det ett lag som gjelder, og bare de som har på seg den eneste drakta som gjelder vil få støtte. Alle andre vil møte motstand. Dette er ikke et valg, eller oppe for debatt. Det finnes ikke unntak.

 

Det betyr ikke dermed at vi hater alle andre. Jeg hater ikke Kvisvik.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forferdelig blogg av Ingo.

 

Dette må være det dårligste som er skrevet på stabak.no

 

http://www.stabak.no/mening/blogg/ingebrig...?postingId=3860

 

Det aller dårligste er det ikke sikkert at det er, det har vært enkelte urimelig dårlige blogger i serien felt-rad-sete, men dette var uansett ikke bra.

 

Det virker som Ingo prøver å unnskylde at Raymond er en idiot som gjør en hel masse brølere hele tiden. Nå følger jeg ikke så godt med på hr. Kvisvik, men det er vel ikke helt riktig. Det aller verste er uansett den biten med at Ingo ber oss om å nærmest hedre østfoldingen. Hva er det egentlig han har gjort som er så utrolig spesielt? Scoret i tippeligaen og vært en relativt god fotballspiller på tross av sin kroppsbygning? :blink:

 

Samma for meg. Ikke kommer jeg til å pipe på Raymond i morra, og ikke kommer jeg til å klappe for ham.

 

Hvis han får spille, da...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forferdelig blogg av Ingo.

Dette må være det dårligste som er skrevet på stabak.no

http://www.stabak.no/mening/blogg/ingebrig...?postingId=3860

Det er vel mest en bønn om at Stabæk-publikumet ikke får nok en negativ anmerkning i margen av TV2-ekspertene og NFF. Det har vært flere uheldige episoder i høst (snusbokser, kronestykker, kinaputt osv). Det har tidligere vært "ampert" mellom $$ og RK (les mer om det her). Ingo ønsker vel bare at Stabæk skal fremstå som "Fair Play"-klubben både på banen og tribunen. All honnør til $$, men det vel ikke nødvendig å disse Kvisvik i morgen, ikke bør det klappes for han heller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Raymond Kvisvik i Hall of Fame!!!!!!!

 

Skal vi ta på oss vikinghjelmer, male oss i ansiktet og synge "solen skinner, Stabæk vinner" også eller? Alle i SS driter da langt i Raymond Kvisvik, og lar han være helt i fred, så lenge han ikke gjør noe som fortjener negativ oppmerksomhet?

 

Jeg misliker sterkt at klubbens leder skal diktere hvordan supporterne skal oppføre seg på tribunen, så lenge vi alltid, med to dumme unntak i år, har oppført oss bra.

 

Raymond skal naturligvis ikke få applaus av hjemmepublikummet i en kamp som gjelder sølvet i Tippeligaen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kvisvik er en artig fyr på godt og vondt. Og ja han er nok en såkalt "fargeklatt".

Men noen hyllest (i som Anders sier, en sølvkamp) kan han se langt etter. Vi har 11 mann på banen å hylle. (og sikkert noen å hate underveis). Har man behov for å hylle motstandere er blogg, vgd og andre fora knakende gode til det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg misliker sterkt at klubbens leder skal diktere hvordan supporterne skal oppføre seg på tribunen, så lenge vi alltid, med to dumme unntak i år, har oppført oss bra.

 

Så enig. Noen burde også ta tak i all driten Jørgen Roll sier til oss før kampene, blir så jævlig flau. "Er det noe liv hos Stabæk Support i dag??"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har ikke noen store motforestillinger mot det Ingo skriver. Jeg synes det er helt på sin plass å hylle en spiller som runder et imponerende jubileum, med 250 kamper. Vi har jo hatt et par episoder hvor vi ikke har oppført oss på en måte som gjør at jeg blir stolt over å være Stabæk supporter, vi har rett og slett vært dårlige tapere. la oss i hvertfall ikke oppleve buing, dersom han kommer på banen. Dessuten er Fredrikstad en av de klubbene som kan klare å fylle hele vårt bortefelt, la dem derfor få en possitiv opplevelse, om ikke resultat messig, så på de fleste andre ommeråder. Fullt bortefelt er gode penger for klubben. Håper derfor virkelig at Fredikstad er i Tippeligan også til neste år. De er hyggelige å ha på besøk og det er den klubben jeg trives best med å dra på borte tur til.

Synes det var veldig hyggelig å møte flere FFK supportere på TA før FCK og Valencia kampene.

 

Desverre har jeg fått Sykdom hos en sjåfør, så jeg må kjøre BryneFK til Kongsvinger. håper jeg slipper å se dårlig oppførsel av av oss på TV når jeg kommer hjem

 

Marius

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Herregud Ingo. Skulle nesten tro du og raymond tipper v75 sammen.

 

10 kroner på i at "hvor er huset ditt raymond" runger ut i hallen i dag. Bare fordi du skrev tidenes dummeste blogg ingo.

 

Når ledelsen begynner å diktere hvordan supporterne skal oppføre seg og hva som skal synges etc så er det ett jævlig stort steg i feil retning.

 

Forøvrig enig i at Jørgen RALL må slutte med den dritten sin. Er det noe liv her a? Opp med hendene....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Herregud Ingo. Skulle nesten tro du og raymond tipper v75 sammen.

 

10 kroner på i at "hvor er huset ditt raymond" runger ut i hallen i dag. Bare fordi du skrev tidenes dummeste blogg ingo.

 

Når ledelsen begynner å diktere hvordan supporterne skal oppføre seg og hva som skal synges etc så er det ett jævlig stort steg i feil retning.

 

Forøvrig enig i at Jørgen RALL må slutte med den dritten sin. Er det noe liv her a? Opp med hendene....

 

Jeg er enig i at bloggen var håpløs, og avslører en alvorlig manglende forståelse av tribunekultur.  Samtidig er jeg glad de ikke kommer med ideer som maskot (tror at om styret/staben i SF stiller med maskot er jeg ferdig som supporterleder...).

 

 

Selvsagt er det vår jobb å disse/mobbe motstandere.  Det skal ikke føles hyggelig for besøkende lag å komme til Hangarn.  Men selvsagt finnes det grenser...

 

Vi repeterer ikke gammelt stoff.  Da må vi heller ta den hakk videre (som "Vi reiser hjem 19:45).  Mao - "Hvor er huset ditt" er oppbrukt.

 

Forøvrig så fortjener en spiller med 250 kamper høflig applaus.

 

Og styreleder i SF fortjener innimellom at vi overser ham fullstendig...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ganske utrolig å tenke på at om Ingo hadde latt være å blogge av seg sine drømmer om Kvisvik, hadde vi antakelig ikke brydd oss nevneverdig om hans (mulige) opptreden i TA.

 

Kronerulling hadde vært et bedre forslag enn applaus fra $$, Ingo.. Da hadde vi kanskje sett humoren i innlegget ditt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eneste FFK-spiller som fortjente applaus var Vidar Martinsen. Flott mål, synd at ryggen gikk i samme slengen. Ellers synes jeg FFK spiller mye på og over grensen i form av etterslenger, albuebruk taklinger bakfra mv. Nordlie har lykkes i å sette sitt preg på laget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eneste FFK-spiller som fortjente applaus var Vidar Martinsen. Flott mål, synd at ryggen gikk i samme slengen. Ellers synes jeg FFK spiller mye på og over grensen i form av etterslenger, albuebruk taklinger bakfra mv. Nordlie har lykkes i å sette sitt preg på laget.

 

Ryggen gikk da Knudsen satte kneet i Martinsen senere i omgangen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når ledelsen begynner å diktere hvordan supporterne skal oppføre seg og hva som skal synges etc så er det ett jævlig stort steg i feil retning.

 

Så du føler deg diktert av Ingo?? Tror ikke han har så mye makt at han kan diktere noe som helst oppførsel av publikum.

 

Ser vel mer ut som $$ har lyst til å diktere Ingo enn motsatt... Tror en generelt en skal drite i å bruke energi på alt som en synes er dårlig, og heller fremheve det som er bra.

 

La dritten ligge der den ligger og ikke bruk tid på å vise den frem...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Ingo har i bloggen sin skrevet hva vi kan gjøre for å bidra mer for stabæk til neste år. Vel og bra og slikt.

 

I punkt nummer 6 synes imidlertid jeg han bommer kraftig.

6. Har du spillkort fra Norsk Tipping. Gi grasrotandelen din til Stabæk Fotball bredde! Nå kan du bestemme hvem som skal motta 5% av alt du tipper for på Lotto, Joker,. Oddsen og Tipping. Det koster deg kr. 0,-! Det er Norsk Tipping som oversender pengene. Det trekkes ikke fra deg - verken innsats eller premie! Disse midlene går direkte til breddefotballen i Stabæk - til treningstid, trenere, utstyr, cuper, treningsleirer etc. Vi har 624 registrerte "grasdrotspillere nå. Dobler vi det antallet, kommer det til å tilføre breddefotballen 1 million kroner neste år! Send "grasrot 968135600" til 2020 på sms, eller be din tippekommisjonær om å registrere Stabæk Fotball på grasrotandelen neste gang du tipper. Begge deler er gjort på under 30 sekunder - resten går av seg selv, og altså ikke av dine penger, bare av Norsk Tippings!

 

Jeg er supporter av Stabæk fotball, i den forstand hovedsakelig A-laget, men følger også generelt med på de andre lagene, 2. lag, damer, håndball og bandy.

Men; jeg er også trener i det lokale laget i Asker og har flere ganger hatt kamper mot Stabæk. Hvem holder jeg med da? Ikke Stabæk nei...

Det er minst like viktig at disse grasrotmidlene går til Haslum, Helset, Drengsud, Høvik, Frisk eller Frem 31 osv. Om ikke viktigere. Disse lagene har så godt som ingen strenger å spille på utover lodd og kakebaking osv før grasrotandelen kom. Stabæk har tross alt et navn, og jeg ser ingen grunn til at Ingo skal be om at Stabæk skal ha disse pengene som andre trenger. Selvfølgelig, det er bedre at Stabæk bredde får det enn at Norsk Tipping deler ut selv, noe som vel skjer der man ikke har registert grasrotmottaker, men jeg vil hevde at det beste rådet er å si (iallefall i Asker og Bærum); Gi grasrotmidlene til din lokale klubb.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingo har i bloggen sin skrevet hva vi kan gjøre for å bidra mer for stabæk til neste år. Vel og bra og slikt.

 

I punkt nummer 6 synes imidlertid jeg han bommer kraftig.

6. Har du spillkort fra Norsk Tipping. Gi grasrotandelen din til Stabæk Fotball bredde! Nå kan du bestemme hvem som skal motta 5% av alt du tipper for på Lotto, Joker,. Oddsen og Tipping. Det koster deg kr. 0,-! Det er Norsk Tipping som oversender pengene. Det trekkes ikke fra deg - verken innsats eller premie! Disse midlene går direkte til breddefotballen i Stabæk - til treningstid, trenere, utstyr, cuper, treningsleirer etc. Vi har 624 registrerte "grasdrotspillere nå. Dobler vi det antallet, kommer det til å tilføre breddefotballen 1 million kroner neste år! Send "grasrot 968135600" til 2020 på sms, eller be din tippekommisjonær om å registrere Stabæk Fotball på grasrotandelen neste gang du tipper. Begge deler er gjort på under 30 sekunder - resten går av seg selv, og altså ikke av dine penger, bare av Norsk Tippings!

 

Jeg er supporter av Stabæk fotball, i den forstand hovedsakelig A-laget, men følger også generelt med på de andre lagene, 2. lag, damer, håndball og bandy.

Men; jeg er også trener i det lokale laget i Asker og har flere ganger hatt kamper mot Stabæk. Hvem holder jeg med da? Ikke Stabæk nei...

Det er minst like viktig at disse grasrotmidlene går til Haslum, Helset, Drengsud, Høvik, Frisk eller Frem 31 osv. Om ikke viktigere. Disse lagene har så godt som ingen strenger å spille på utover lodd og kakebaking osv før grasrotandelen kom. Stabæk har tross alt et navn, og jeg ser ingen grunn til at Ingo skal be om at Stabæk skal ha disse pengene som andre trenger. Selvfølgelig, det er bedre at Stabæk bredde får det enn at Norsk Tipping deler ut selv, noe som vel skjer der man ikke har registert grasrotmottaker, men jeg vil hevde at det beste rådet er å si (iallefall i Asker og Bærum); Gi grasrotmidlene til din lokale klubb.

 

 

Han bommer da ikke kraftig i det hele tatt. Han skal se verden med blå øyne og på stabak.no skal han oppfordre til alt som kan bygge klubben videre. Du kan selvsagt være uenig i dette, men Ingo gjør overhode ikke noe feil og fortjener ikke kritikk.

 

Du har også mulighet (yttringsfirhet) til å blogge om at pengene skal gå til det du mener er best uten at noen skal kritisere deg for det. Noe du allerede har gjort her: "Gi grasrotmidlene til din lokale klubb."

Endret av Harry
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingo har i bloggen sin skrevet hva vi kan gjøre for å bidra mer for stabæk til neste år. Vel og bra og slikt.

 

I punkt nummer 6 synes imidlertid jeg han bommer kraftig.

6. Har du spillkort fra Norsk Tipping. Gi grasrotandelen din til Stabæk Fotball bredde! Nå kan du bestemme hvem som skal motta 5% av alt du tipper for på Lotto, Joker,. Oddsen og Tipping. Det koster deg kr. 0,-! Det er Norsk Tipping som oversender pengene. Det trekkes ikke fra deg - verken innsats eller premie! Disse midlene går direkte til breddefotballen i Stabæk - til treningstid, trenere, utstyr, cuper, treningsleirer etc. Vi har 624 registrerte "grasdrotspillere nå. Dobler vi det antallet, kommer det til å tilføre breddefotballen 1 million kroner neste år! Send "grasrot 968135600" til 2020 på sms, eller be din tippekommisjonær om å registrere Stabæk Fotball på grasrotandelen neste gang du tipper. Begge deler er gjort på under 30 sekunder - resten går av seg selv, og altså ikke av dine penger, bare av Norsk Tippings!

 

Jeg er supporter av Stabæk fotball, i den forstand hovedsakelig A-laget, men følger også generelt med på de andre lagene, 2. lag, damer, håndball og bandy.

Men; jeg er også trener i det lokale laget i Asker og har flere ganger hatt kamper mot Stabæk. Hvem holder jeg med da? Ikke Stabæk nei...

Det er minst like viktig at disse grasrotmidlene går til Haslum, Helset, Drengsud, Høvik, Frisk eller Frem 31 osv. Om ikke viktigere. Disse lagene har så godt som ingen strenger å spille på utover lodd og kakebaking osv før grasrotandelen kom. Stabæk har tross alt et navn, og jeg ser ingen grunn til at Ingo skal be om at Stabæk skal ha disse pengene som andre trenger. Selvfølgelig, det er bedre at Stabæk bredde får det enn at Norsk Tipping deler ut selv, noe som vel skjer der man ikke har registert grasrotmottaker, men jeg vil hevde at det beste rådet er å si (iallefall i Asker og Bærum); Gi grasrotmidlene til din lokale klubb.

 

 

Han bommer da ikke kraftig i det hele tatt. Han skal se verden med blå øyne og på stabak.no skal han oppfordre til alt som kan bygge klubben videre. Du kan selvsagt være uenig i dette, men Ingo gjør overhode ikke noe feil og fortjener ikke kritikk.

 

Du har også mulighet (yttringsfirhet) til å blogge om at pengene skal gå til det du mener er best uten at noen skal kritisere deg for det. Noe du allerede har gjort her: "Gi grasrotmidlene til din lokale klubb."

 

Selvfølgelig kan Ingo kan anbefale folk å gi grasrotmidlene til Stabæk.

 

Men han hadde vist storsinn og litt mer lokalpatriotisme dersom han hadde oppfordret folk til å støtte de lokale små idrettslagene i Asker og Bærum.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selvfølgelig kan Ingo kan anbefale folk å gi grasrotmidlene til Stabæk.

 

Men han hadde vist storsinn og litt mer lokalpatriotisme dersom han hadde oppfordret folk til å støtte de lokale små idrettslagene i Asker og Bærum.

 

Han har jo gjort det tidligere. Han har snakket i pausen i Stabækkamper om grasrotandelen og sagt at man skal gi til sitt lokale lag. På storskjermene har da flere alternative idrettslag kommet opp. Deriblant Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Ingo
×
×
  • Opprett ny...