Gå til innhold

Dommerne I 1. Divisjon


Albert
 Del

Anbefalte innlegg


Tviler sterkt på at Henning sparket inn døra og la dommern i bakken. Det finnes mellomting her.

47878[/snapback]

Var ikke poenget, poenget var at det var feil det dem gjorde bokstavelig talt

47880[/snapback]

 

enig i at det ikke er riktig å gå inn i garderoben å skjelle ut dommeren, men synes den måten trond "sladrer" på lagkameratene blir helt feil.

47882[/snapback]

 

Det er jeg helt enig i, syntes inlegget hadde vært greit hvis han ikke hadde nevnt navn

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må alle ha sterke meninger om innlegget til Trond? Hvem bryr seg egentlig?

47881[/snapback]

Er det ikke derfor vi har et diskusjonsforum? For at alle og enhver kan ha sterke meninger om det aller, aller meste? :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må alle ha sterke meninger om innlegget til Trond? Hvem bryr seg egentlig?

47881[/snapback]

Er det ikke derfor vi har et diskusjonsforum? For at alle og enhver kan ha sterke meninger om det aller, aller meste? :-)

47884[/snapback]

 

Det som er viktig her er at Trond snart får spille, så kan vi si om han får til et INNLEGG til Inge, Bjørnar og Henning og ikke et INNLEGG om Inge, Bjørnar og Henning....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må alle ha sterke meninger om innlegget til Trond? Hvem bryr seg egentlig? Det var ikke dommerens skyld at vi ikke vant. Vi vant ikke fordi vi ikke var gode nok. Spillerne kan være misfornøyd med egen innsats. Akkurat som at vi er misfornøyd med vår egen innsats på tribunen.

47881[/snapback]

No shit. Er det virkelig vår feil at vi ikke vinner?

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider


No shit. Er det virkelig vår feil at vi ikke vinner?

47925[/snapback]

 

Har vært mye snakk om betydningen av supportere den siste tiden. Så ja, Ser ikke bort fra at våre sure tilrop ihvertfall ikke er med på å heve gutta. :blink:

47930[/snapback]

Eh, jeg var ironisk. Og med Vi så mente jeg Stabæk som helhet. Og sure tilrop fra tribunen har det vært meget få av.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


No shit. Er det virkelig vår feil at vi ikke vinner?

47925[/snapback]

 

Har vært mye snakk om betydningen av supportere den siste tiden. Så ja, Ser ikke bort fra at våre sure tilrop ihvertfall ikke er med på å heve gutta. :blink:

47930[/snapback]

Eh, jeg var ironisk. Og med Vi så mente jeg Stabæk som helhet. Og sure tilrop fra tribunen har det vært meget få av.

47931[/snapback]

 

Det som ble fremvist på onsdag mot Tønsberg er ikke nødvendigvis noe hverken publikum eller spillere bør være spesiellt stolte av. Hvis du ikke hørte sure tilrop på onsdag må du være han som stod i klokkesvingen alene?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er jo 1.divisjon et lavere nivå en Tippeligaen

Så vi må regne med noe feil, men i år har det vært veldig mange etter min mening!

 

Helt enig der maxy! Dommerene har vært langt under pari og godtatt uthaling av tid til de grader..!

Men vi kan ikke si at poeng tapene bare skyldes dommeren, laget har vel ikke vært på topp de siste kampene..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vel ikke si noe annet enn at han var nettopp det - og i tillegg god.

 

I det hele tatt en kamp som forklarer og bekrefter hvorfor man er ihuga patriot og supporter, og da spesielt første omgangen.

 

Den nye sangen satt ikke så helt verst den heller, forresten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan være enig i at kortet muligens vare noe strengt, men på den annen side ga han jo kort også til en Hødd-spiller etter en så og si helt identisk situasjon. Så igjen i det minste rettferdig og konsekvent, noe som når det kommer til stykke kanskje er det viktigste.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Dommerne I 1. Divisjon
×
×
  • Opprett ny...