Gå til innhold

Stabæk - Hødd


jokke
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Retaltivt tidlig, men jeg sier:

 

JK

MS MK IA BH

AC JJ JP HH

DN EM

 

dette medfører dog at vi stiller med en til tider umotivert islending for 2.laget mot Solberg på mandag!

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Retaltivt tidlig, men jeg sier:

 

JK

MS MK IA BH

AC JJ JP HH

DN EP

 

dette medfører dog at vi stiller med en til tider umotivert islending for 2.laget mot Solberg på mandag!

47738[/snapback]

 

EP??? P er ikke ved siden av M engang, men mulig du hadde problemer med å bestemme deg for VPG og EM?

 

Jeg er fortsatt mot JJ og JP tanker uet en anne løsning

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Formasjon: 3 FEM 2

Stikkord: trykk på midten, komme rundt på kantene, tidlig mål

 

jon

morten - inge andre - bjørnar

branimir - henning - jesper - joachim - alan

daniel - veigar

Endret av booi
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Formasjon: 3 FEM 2

Stikkord: trykk på midten, komme rundt på kantene, tidlig mål     

 

                jon

morten - inge andre - bjørnar

  branimir - henning - jesper - joachim - alan

          daniel - veigar

47752[/snapback]

 

 

Vi vraker kapteinen ja??

 

 

 

Jon

 

Morten IA Mike Bjørnar

 

Poljac Jeppe Henning

 

Alan

 

Daniel Trond

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Formasjon: 3 FEM 2

Stikkord: trykk på midten, komme rundt på kantene, tidlig mål      

 

                 jon

morten - inge andre - bjørnar

   branimir - henning - jesper - joachim - alan

          daniel - veigar

47752[/snapback]

 

 

Vi vraker kapteinen ja??

 

 

47785[/snapback]

 

Jeg mener vi trenger IA sin hode/duellstyrke og kjappe sidebacker når vi stiller med 3 bak. Alternativt går Mike inn som midtstopper og IA på høyreback. Poenget mitt er selve formasjonen. Hvorfor må vi alltid starte med en forsvarsfirer? Vi må vinne midtbanen for så å komme rundt på kantene. Derfor 5 på midten -gjerne Alan som offensiv midtbane som andre har foreslått.

Endret av booi
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må si at Holter spilte godt mot Tønsberg. Vil gjerne se han mot Hødd. Kanskje la Bjørnar få hvile en kamp. Han var ikke helt i toppslag mot FKT.

47809[/snapback]

 

Dette er jeg faktisk enig i. Bjørnar slet mot Tønsberg, og jeg synes også han slet mot Sogndal. En ørliten formsvikt? I tillegg var det godt å se de presise crosserne fra Holter igjen. Synd Branimir ikke klarte å forvalte de bedre. Det siste poenget er jo at Holter scoret sitt hittil eneste mål i år mot nettopp Hødd. :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter å ha tenkt meg grundig om tror jeg stabæk burde stille med følgende lag mot hødd

 

----------JK---------

---MS---IA---CH---

TS---JP----HH---BH

---BP---DN---AC---

 

Tror det laget kunne blitt veldig morsomt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg syns også at endel av gutta fortjener å hvile. Serie A handler ikke på langt nær så mye om teknisk, vakker fotball som om blodslit og beinhard jobbing. Noen av gutta har hatt en tendens til å slappe av, spasere rundt på banen og vente på ballen. Vinner ikke kamper på sånt i 1. divisjon.

 

Alans innsats er det ikke noe å si på, men lurer på om han hører hjemme nærmere mot midten? Svært ofte når han får ballen trekker han inn mitt midten og går seg fast. Om han starter på midten går han kanskje ut til en av sidene?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg syns også at endel av gutta fortjener å hvile.  Serie A handler ikke på langt nær så mye om teknisk, vakker fotball som om blodslit og beinhard jobbing.  Noen av gutta har hatt en tendens til å slappe av, spasere rundt på banen og vente på ballen.  Vinner ikke kamper på sånt i 1. divisjon.

 

Alans innsats er det ikke noe å si på, men lurer på om han hører hjemme nærmere mot midten?  Svært ofte når han får ballen trekker han inn mitt midten og går seg fast.  Om han starter på midten går han kanskje ut til en av sidene?

47837[/snapback]

eller rett frem!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg syns også at endel av gutta fortjener å hvile.  Serie A handler ikke på langt nær så mye om teknisk, vakker fotball som om blodslit og beinhard jobbing.  Noen av gutta har hatt en tendens til å slappe av, spasere rundt på banen og vente på ballen.  Vinner ikke kamper på sånt i 1. divisjon.

 

Alans innsats er det ikke noe å si på, men lurer på om han hører hjemme nærmere mot midten?  Svært ofte når han får ballen trekker han inn mitt midten og går seg fast.  Om han starter på midten går han kanskje ut til en av sidene?

47837[/snapback]

eller rett frem!

47838[/snapback]

 

Det er kasnkje litt mye å be om? Det er jo ikke ille det han gjør nå heller. Selv om han så godt som alltid går seg fast på raidene sine, så får han jo frispark i omtrent halvparten av situasjonene. Han er så liten at dommerne har en tendens til å dømme i hans favør (akkurat det motsatte av hva som skjedde med Jostein Flo og skjer med Carew og de gutta - de får ofte frispark mot seg fordi de er så store!)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alternativt går Mike inn som midtstopper og IA på høyreback.

47786[/snapback]

Skjerp deg, forsvarsfireren stiller uforandret. Dytte ut Morten for IA - HALLO?

47788[/snapback]

 

Hvorfor ikke stille med en forsvarstreer? Tror dette kan være et virkemiddel for å vinne midtbanen og komme rundt på kantene.

Dette blir da mine 3 mann i en 3 5 2 formasjon:

morten - mike - bjørnar

 

Vi trenger et tidlig mål slik at Hødd må frem på banen og vi slipper å stange mot en mur på 10 mann!

Endret av booi
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alternativt går Mike inn som midtstopper og IA på høyreback.

47786[/snapback]

Skjerp deg, forsvarsfireren stiller uforandret. Dytte ut Morten for IA - HALLO?

47788[/snapback]

 

Hvorfor ikke stille med en forsvarstreer? Tror dette kan være et virkemiddel for å vinne midtbanen og komme rundt på kantene.

Dette blir da mine 3 mann i en 3 5 2 formasjon:

morten - mike - bjørnar

 

Vi trenger et tidlig mål slik at Hødd må frem på banen og vi slipper å stange mot en mur på 10 mann!

47859[/snapback]

eller 3-4-3

med veigar, nanne og alan på topp

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Hødd
×
×
  • Opprett ny...