Gå til innhold

Stabæk - Hødd


jokke
 Del

Anbefalte innlegg


hørte fra flere på nicotinell tribunen som ble dritt lei sangen og vurderte og gå... La oss fotsette og synge sanger hver kamp! Hvis de ikke orker og høre at gutta får støtte må de ta med seg ørepropper...

 

Er det mulig??? Hva faen er det de er på fotballkamp for? Hvis det får dem til å vurdere å gå, så får de finne på noe annet å bedrive søndagsettermiddagene med...

 

Jobben vår er å støtte gutta ikke å underholde dem på hovis! :angry:

 

"ETT MÅL... TO MÅL...TRE MÅL, FIRE MÅL, FEM MÅL..."

 

Den virkelige utfordringen kommer når gutta sliter i motvind (eller med dårlig spill). Klarer vi da å synge så høyt at alle mishagsytringer mot egne spiller drukner?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Alt for kort... Vi må få den på CD!!! Gjerne med Stabæk-Lars som forsanger og Alzheimer som dirigent. Så kan den spilles før kamp og i pauser....

 

Så er vi sikkre på at Rich leggern inn på The Bad/Bizzarr cd'n til neste sesong.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så jævlig kult å være på kamp igjen!

Så deilig å se gutta spille en skikkelig gjennomført 1. omgang!

Så utrolig digg og se Henning! Han er den spilleren ved siden av Daniel, som absolutt har imponert meg mest i år! Han er allerede en klasse-spiller! Og med DET utviklingspotensiale fortsatt!

 

Jeg sitter på "hovis" og synes $$ gjorde en utmerket jobb mot Hødd. Skjønner hva gsk mener...MEN det er uansett bedre med sang enn uten!

 

B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så jævlig kult å være på kamp igjen!

Så deilig å se gutta spille en skikkelig gjennomført 1. omgang!

Så utrolig digg og se Henning! Han er den spilleren ved siden av Daniel, som absolutt har imponert meg mest i år! Han er allerede en klasse-spiller! Og med DET utviklingspotensiale fortsatt!

 

Jeg sitter på "hovis" og synes $$ gjorde en utmerket jobb mot Hødd. Skjønner hva gsk mener...MEN det er uansett bedre med sang enn uten!

 

B)

Tror GSK sto midt i $$. Jeg forstår ham bittelitt. På det verste - jeg mener nå på det beste - smalt det skikkelig i trommehinnene mine. Kult.

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


hørte fra flere på nicotinell tribunen som ble dritt lei sangen og vurderte og gå... La oss fotsette og synge sanger hver kamp! Hvis de ikke orker og høre at gutta får støtte må de ta med seg ørepropper...

 

Er det mulig??? Hva faen er det de er på fotballkamp for? Hvis det får dem til å vurdere å gå, så får de finne på noe annet å bedrive søndagsettermiddagene med...

 

Fytti helvete! Sånne folk får faen meg dra ræva si ned på Ullevål når Lyn spiller (evt Føyka når Askers damelag spiller). Der kan de "nyte" fotball i fred og ro!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


uten at jeg er den mest aktive i "$$-koret" så er det sånnt som dette som lager stemning... Blir i godt humør av å høre dere ralle på i 10 min i strekk om ikke mer.. Kanonbra.. Vi vil ha flere "evighets-sanger"!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Absolutt ikke.

 

Begynner å bli lei av at mange dere skal gjøre det samme som Klanen. Å Synge "for en gjeng med bønner" kjøre "analtoget", dog til en annen melodi, osv...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


vi må nesten finne flere sanger som man kan holde på med i evigheter. Har en følelse av at til og med vi kan bli lei denne sangen etter noen kamper...

 

Jeg har hørt tyske supportere synger melodien fra "Brazil" om og om igjen.

Det hadde vært sinnsykt fett å synge den når Alan er på banen. :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


vi må nesten finne flere sanger som man kan holde på med i evigheter. Har en følelse av at til og med vi kan bli lei denne sangen etter noen kamper...

 

Jeg har hørt tyske supportere synger melodien fra "Brazil" om og om igjen.

Det hadde vært sinnsykt fett å synge den når Alan er på banen. :lol:

Vi sang den i Alta. Det funket bra, det.

Brasil, la-la la-la la-la la-la-la-la

la-la la-la la-la la-la-la-la

la-la la-la la-la la-la-la-la

Lenke til innlegg
Del på andre sider


HÆÆÆ???? gjorde vi det?????? (fra Katrine også)

 

 

Kanskje jeg bare sang den alene, da. Men fint, det var det.

 

Synes du var flink jeg Lars. Ikke bry deg om at disse unggutta prøver å "ta" deg.

 

Unggutta??? Vil påstå at Katrine er et jentenavn.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


HÆÆÆ???? gjorde vi det?????? (fra Katrine også)

 

 

Kanskje jeg bare sang den alene, da. Men fint, det var det.

 

Synes du var flink jeg Lars. Ikke bry deg om at disse unggutta prøver å "ta" deg.

 

Unggutta??? Vil påstå at Katrine er et jentenavn.....

Det er ingen som hører dere uansett...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Hødd
×
×
  • Opprett ny...