Gå til innhold

Stabæk Følger Strand


Slum
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Jeg synes ikke det høres bra ut....

 

Han er sikkert billig, men for å overleve i TL mener jeg at vi trenger ihvertfall en spiss med erfaring på det nivået... Etter min mening er ikke strand noe bedre enn hverken veigar eller markegård. I tillegg dunker trond ganske hardt på døra..

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han er Bosman, men sier selv: tror jeg blir i Follo.

 

Han avventer med å skrive ny kontrakt. Men jeg tviler på at han blir i Follo hvis de rykker ned.

 

Det er vel ikke så ofte fotballspillere sier noe annet enn at de blir - før en kontrakt med en anne klubb er sikret. Har vel noe med forhandlingsposisjoner å gjøre. Med Stabæk eller Sandefjord i eliteserien kan han leve av fotball. Med Follo i 2. divisjon blir det vel knapper og glansbilder.

 

Men kanskje denne fyren virkelig har noe vi supportere ofte etterlyser - klubblojalitet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Høres bra ut det. What say you, @ringo?

 

cannabis2.jpg

 

Hepp,

 

Jeg er veldig for...

 

Han er akkurat den panservognspissen vi mangler....

 

@ringo

 

 

 

Han er Bosman, men sier selv: tror jeg blir i Follo.

 

Han avventer med å skrive ny kontrakt. Men jeg tviler på at han blir i Follo hvis de rykker ned.

 

Hepp,

 

Det her kan si noe om spillerens ambisjonsnivå også... eller at det ikke har gått helt opp for ham at han kan få spille eliteserie neste år... og at når han får tatt seg en prat med Stabæk så får pipa en annen låt... Uansett om han signerer med Follo, så blir han ikke en veldig dyr mann tipper jeg. Særlig ikke hvis de går ned... Han har vært veldig god i det siste...

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han er akkurat den panservognspissen vi mangler....

Som spiller på et lag i bunnen av 1. divisjon. Tror du han vil bli en panserspiss også mot lag som VIF, LSK og Brann? Ser for meg at han kan falle litt igjennom da. Nå har jeg ikke sett han mer enn to ganger i år, og det var vel han som imponerte mest da vi spilte borte mot dem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må si at dette var både overraskende og at jeg er litt skeptisk til dette. Andreas var et sjeldent godt talent i yngre klasser, men med ungdommen kom en litt useriøs periode hvor fest og moro var viktigere enn fotball, og jeg tviler sterkt på om han faktisk er fokusert nok ennå. Vet han røyker (ikke hasj) blandt annet. Han gjør jobben i Follo, men 8 mål er ikke i seg selv grunn god nok til å hente ham.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Greit at han er panservogn, men holder han TL nivå? Kan han stå for 10-15mål i TL?

 

Hepp,

 

Jeg skjønner skepsisen. Nannskog er ikke god for mer enn 10 mål i TL, og jeg er enig i at en mer rutinert spiller hadde vært å foretrekke for å score de nødvendige målene. Men som spillertype er han akkurat hva vi behøver. Men det er klart det er ikke sikkert at han er ambisøs eller profesjonell nok til å forsterke laget vårt. Det må vi i såfall finne ut av... og akkurat det har jeg full tillitt til at Maestro og Belsvik klarer å finne ut av før vi evt. tilbyr en proffkontrakt.

 

Dersom de mener det er rette mann å hente, så er jeg sikker på at de gjør den riktige vurderingen. Kanskje vi kan få til en deal hvor Clausen går andre veien? Hvem vet...

 

Uansett så har vi en hel vinter, hvor ikke bare Strand, men hele resten av laget må heve seg opp på et Elitenivå...

 

Konklusjon, Strand høres spennende ut!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor høy er han? Er han over 188 og har bra spenst: Kjøp!

 

Vi trenger en panserspiss med luftstyrke. Eirik kunne ha vært det hvis han ville. Pr. i dag har vi ingen. Å score 8 mål på et bunnlag i A-ligaen er egentlig like stor prestasjon som Daniels 19 på det beste laget. HVor mange mål man scorer er vel så avhengig av folkene rundt deg. Helgi var en gang toppscorer i eliteserien, bytta klubb og har ikke siden vært toppscorer. Tryggvi er et annet eksempel på hvordan posisjon og personkjemi avgjør effektiviteten foran mål. MEn i stallen vår mangler vi sårt noen som kan vinne luftdueller foran begge mål. Dem er det ikke mange av som er tilpasset vår lommebok. At Strand ikke har signert ny kontrakt er det samme som å bruke ropert på at han vil bytte klubb, men vil presse litt pris ved ikke å utelukke noenting. "Jeg spiller nok for Follo neste år" må han jo si om han skal fortsette å dusje med resten av gutta uten å risikere å bli rektumalisert.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor høy er han? Er han over 188 og har bra spenst: Kjøp!

 

Vi trenger en panserspiss med luftstyrke. Eirik kunne ha vært det hvis han ville. Pr. i dag har vi ingen. Å score 8 mål på et bunnlag i A-ligaen er egentlig like stor prestasjon som Daniels 19 på det beste laget. HVor mange mål man scorer er vel så avhengig av folkene rundt deg. Helgi var en gang toppscorer i eliteserien, bytta klubb og har ikke siden vært toppscorer. Tryggvi er et annet eksempel på hvordan posisjon og personkjemi avgjør effektiviteten foran mål. MEn i stallen vår mangler vi sårt noen som kan vinne luftdueller foran begge mål. Dem er det ikke mange av som er tilpasset vår lommebok. At Strand ikke har signert ny kontrakt er det samme som å bruke ropert på at han vil bytte klubb, men vil presse litt pris ved ikke å utelukke noenting. "Jeg spiller nok for Follo neste år" må han jo si om han skal fortsette å dusje med resten av gutta uten å risikere å bli rektumalisert.

 

Hepp,

 

Han er faktisk den nest mest effektive spissen i Adeccoligaen hvis vi ser på antall mål per kamp... Nannskog er suveren med 19 mål på 23 kamper. Strand har 8 på 16.

 

Vi skal også huske på at Strand har langt dårligere lagkammerater enn Nannskog (Sannsynligvis dårligere kammerater også), samt at han jobber som maler ved siden av å spille fotball!

 

Jeg tror Stbæk har sett et potensiale, en angriper med gode ferdigheter foran mål og fysiske atributter som vi mangler. En spiller som kan få et løft med å gå fra å være halvproff/amatør til å bli profesjonell fotballspiller... En spiller som passer vår slunkene klubbkasse bra!

 

Vi skal dog huske på at Antidoping Norge har tatt ut sak og at han dersom han blir dømt 1/10 så vil han bli utestengt i 3 måneder.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Jeg spiller nok for Follo neste år" må han jo si om han skal fortsette å dusje med resten av gutta uten å risikere å bli rektumalisert.

 

Eller for å få folkene i klubben til å holde tett om fritidsaktivitetene hans

:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor høy er han? Er han over 188 og har bra spenst: Kjøp!

 

Vi trenger en panserspiss med luftstyrke. Eirik kunne ha vært det hvis han ville. Pr. i dag har vi ingen. Å score 8 mål på et bunnlag i A-ligaen er egentlig like stor prestasjon som Daniels 19 på det beste laget. HVor mange mål man scorer er vel så avhengig av folkene rundt deg. Helgi var en gang toppscorer i eliteserien, bytta klubb og har ikke siden vært toppscorer. Tryggvi er et annet eksempel på hvordan posisjon og personkjemi avgjør effektiviteten foran mål. MEn i stallen vår mangler vi sårt noen som kan vinne luftdueller foran begge mål. Dem er det ikke mange av som er tilpasset vår lommebok. At Strand ikke har signert ny kontrakt er det samme som å bruke ropert på at han vil bytte klubb, men vil presse litt pris ved ikke å utelukke noenting. "Jeg spiller nok for Follo neste år" må han jo si om han skal fortsette å dusje med resten av gutta uten å risikere å bli rektumalisert.

 

Hepp,

 

Han er faktisk den nest mest effektive spissen i Adeccoligaen hvis vi ser på antall mål per kamp... Nannskog er suveren med 19 mål på 23 kamper. Strand har 8 på 16.

 

Vi skal også huske på at Strand har langt dårligere lagkammerater enn Nannskog (Sannsynligvis dårligere kammerater også), samt at han jobber som maler ved siden av å spille fotball!

 

Jeg tror Stbæk har sett et potensiale, en angriper med gode ferdigheter foran mål og fysiske atributter som vi mangler. En spiller som kan få et løft med å gå fra å være halvproff/amatør til å bli profesjonell fotballspiller... En spiller som passer vår slunkene klubbkasse bra!

 

Vi skal dog huske på at Antidoping Norge har tatt ut sak og at han dersom han blir dømt 1/10 så vil han bli utestengt i 3 måneder.

 

@ringo

 

hvis man ser på scoringer pr minutt på banen derimot er det en annen spiller jeg har tenkt på som gjør det veldig bra. Steffen Nystrøm fra Moss. Er faktisk hakket bedre enn Nannskog, men har jo spilt mye mindre. Men han er bare 21 år. Hvis ikke Moss rykker opp synes jeg vi skal gjøre et forsøk på å hente han.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor høy er han? Er han over 188 og har bra spenst: Kjøp!

 

Vi trenger en panserspiss med luftstyrke. Eirik kunne ha vært det hvis han ville. Pr. i dag har vi ingen. Å score 8 mål på et bunnlag i A-ligaen er egentlig like stor prestasjon som Daniels 19 på det beste laget. HVor mange mål man scorer er vel så avhengig av folkene rundt deg. Helgi var en gang toppscorer i eliteserien, bytta klubb og har ikke siden vært toppscorer. Tryggvi er et annet eksempel på hvordan posisjon og personkjemi avgjør effektiviteten foran mål. MEn i stallen vår mangler vi sårt noen som kan vinne luftdueller foran begge mål. Dem er det ikke mange av som er tilpasset vår lommebok. At Strand ikke har signert ny kontrakt er det samme som å bruke ropert på at han vil bytte klubb, men vil presse litt pris ved ikke å utelukke noenting. "Jeg spiller nok for Follo neste år" må han jo si om han skal fortsette å dusje med resten av gutta uten å risikere å bli rektumalisert.

 

Hepp,

 

Han er faktisk den nest mest effektive spissen i Adeccoligaen hvis vi ser på antall mål per kamp... Nannskog er suveren med 19 mål på 23 kamper. Strand har 8 på 16.

 

Vi skal også huske på at Strand har langt dårligere lagkammerater enn Nannskog (Sannsynligvis dårligere kammerater også), samt at han jobber som maler ved siden av å spille fotball!

 

Jeg tror Stbæk har sett et potensiale, en angriper med gode ferdigheter foran mål og fysiske atributter som vi mangler. En spiller som kan få et løft med å gå fra å være halvproff/amatør til å bli profesjonell fotballspiller... En spiller som passer vår slunkene klubbkasse bra!

 

Vi skal dog huske på at Antidoping Norge har tatt ut sak og at han dersom han blir dømt 1/10 så vil han bli utestengt i 3 måneder.

 

@ringo

 

hvis man ser på scoringer pr minutt på banen derimot er det en annen spiller jeg har tenkt på som gjør det veldig bra. Steffen Nystrøm fra Moss. Er faktisk hakket bedre enn Nannskog, men har jo spilt mye mindre. Men han er bare 21 år. Hvis ikke Moss rykker opp synes jeg vi skal gjøre et forsøk på å hente han.

 

 

Han er vel ving også han er han ikke???

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


kompis som er mossesupporter

Er det flere som bør få seg bedre venner her???

 

I mitt tilfelle er det kanskje mer snakk om å få seg venner.

 

Dæven... Post nr 2000.. kanskje på tide å jobbe litt...

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes ikke det høres bra ut....

 

Han er sikkert billig, men for å overleve i TL mener jeg at vi trenger ihvertfall en spiss med erfaring på det nivået... Etter min mening er ikke strand noe bedre enn hverken veigar eller markegård. I tillegg dunker trond ganske hardt på døra..

 

Hverken Weigar eller Markegård hålller i TL. Har sett de kampene vi har spillt mot Follo og la merke til just Andreas Strand. Han er bedre enn både Weigar å Marki.

De bør kvitte seg med Marki til neste sesong.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hverken Weigar eller Markegård hålller i TL. Har sett de kampene vi har spillt mot Follo og la merke til just Andreas Strand. Han er bedre enn både Weigar å Marki.

De bør kvitte seg med Marki til neste sesong.

 

Enig i det: Veigar holder definitivt ikke i TL. Muligens Marki (hvis han skjerper innstilling og treningsarbeid i vinter. Han kan dessuten passe bra i 2.div. ) Trond kan kanskje gjøre bra innhopp i TL, er en mann for fremtiden og kan helt klart utvikle seg bra i 2.div.

 

Men:

Vi må ha tyngre skyts og høyere nivå på nysigneringene enn Strand før TL! Ellers blir vi jojo-lag...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk Følger Strand
×
×
  • Opprett ny...