Gå til innhold

Løv-ham Kampen


svensken
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Caz:Vet ikke hva du har planlagt ang løv ham kamp,men jeg og en til jeg bor sammen med har eksamen 25 okt,gav beskjed til dallas som skulle videreformidle dette!!

 

Asbjorn

jeg og madammen flyr opp torsdag 20, retur mandag 24.... tenkte å få deg med ut på byen torsdag, men kommer til å bo hos søster hele tiden... vors der lørdag også, hvis du er keen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det riktig at Løv Ham ikke har noen supporterklubb?

 

Jeg finner ingenting på nettet, bare den traurige hjemmesiden deres. Jamfør tilskuerstatestikken så er de på jumboplassen, men likevel da...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det riktig at Løv Ham ikke har noen supporterklubb?

 

Jeg finner ingenting på nettet, bare den traurige hjemmesiden deres. Jamfør tilskuerstatestikken så er de på jumboplassen, men likevel da...

Ærlig talt, Løv-Ham. Dette suger ass:

lov.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det riktig at Løv Ham ikke har noen supporterklubb?

 

Jeg finner ingenting på nettet, bare den traurige hjemmesiden deres. Jamfør tilskuerstatestikken så er de på jumboplassen, men likevel da...

Ærlig talt, Løv-Ham. Dette suger ass:

lov.jpg

 

 

jeg liker spessielt den herlige grønnfargen.... den får meg liksom litt munter

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En liten sjekk på nettet i kveld viser at det er mulig å fly til Bergen tur/retur søndag 23. for 1354 med Norwegian, og 1619 med SasBraathens.

Er fortsatt i tvil om jeg skal ta turen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En liten sjekk på nettet i kveld viser at det er mulig å fly til Bergen tur/retur søndag 23. for 1354 med Norwegian, og 1619 med SasBraathens.

Er fortsatt i tvil om jeg skal ta turen...

 

Det kommer jo på 500,- inkl skatter og avgifter hvis du tar buss med oss!!

 

Der, regner jeg med at du ikke tviler lenger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vel nå får dere et desperat rop om hjelp fra Tønsberg. Dere har å vinne neste kamp, i hvert fall ikke noe tap. At dere hadde en litt dårlig dagen derpå mot Skeid kan jeg godt se mellom fingrene så lenge dere banker Løv-Ham.

 

Så får jeg håpe gutta våre endelig kan gjøre jobben sin og ta en seier mot MK til søndag. Ettersom jeg kan se på forumet deres byr det vel ikke dere i mot at vi sender dem ned heller...

 

Lykke til på Søndag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Vin og kalv....

 

@ringo

 

Vel nå får dere et desperat rop om hjelp fra Tønsberg. Dere har å vinne neste kamp, i hvert fall ikke noe tap. At dere hadde en litt dårlig dagen derpå mot Skeid kan jeg godt se mellom fingrene så lenge dere banker Løv-Ham.

 

Så får jeg håpe gutta våre endelig kan gjøre jobben sin og ta en seier mot MK til søndag. Ettersom jeg kan se på forumet deres byr det vel ikke dere i mot at vi sender dem ned heller...

 

Lykke til på Søndag!

 

Hepp,

 

Nej, det kommer ikke til å plage oss nevneverdig kan du si....

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vel nå får dere et desperat rop om hjelp fra Tønsberg. Dere har å vinne neste kamp, i hvert fall ikke noe tap. At dere hadde en litt dårlig dagen derpå mot Skeid kan jeg godt se mellom fingrene så lenge dere banker Løv-Ham.

 

Så får jeg håpe gutta våre endelig kan gjøre jobben sin og ta en seier mot MK til søndag. Ettersom jeg kan se på forumet deres byr det vel ikke dere i mot at vi sender dem ned heller...

 

Lykke til på Søndag!

 

 

Hadde håpet på 3 peong mot Løv-Ham, men er ikke like sikker lenger. Etter å ha "gått på" TFG i Tønsberg og fått referert rapporten hva gjeler oppførselen til de samme på Nadderud, kjenner jeg at kroppen fylles med skadefryd bare ved tanken på et FKT-nedrykk. Så kan vi jo heller sikre seriemesteskapet hjemme mot Pors

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vel nå får dere et desperat rop om hjelp fra Tønsberg. Dere har å vinne neste kamp, i hvert fall ikke noe tap. At dere hadde en litt dårlig dagen derpå mot Skeid kan jeg godt se mellom fingrene så lenge dere banker Løv-Ham.

 

Så får jeg håpe gutta våre endelig kan gjøre jobben sin og ta en seier mot MK til søndag. Ettersom jeg kan se på forumet deres byr det vel ikke dere i mot at vi sender dem ned heller...

 

Lykke til på Søndag!

 

 

Hadde håpet på 3 peong mot Løv-Ham, men er ikke like sikker lenger. Etter å ha "gått på" TFG i Tønsberg og fått referert rapporten hva gjeler oppførselen til de samme på Nadderud, kjenner jeg at kroppen fylles med skadefryd bare ved tanken på et FKT-nedrykk. Så kan vi jo heller sikre seriemesteskapet hjemme mot Pors

 

Ser ikke helt grunnen til at du skal lage liv i en sak som er lagt død for lenge siden. Disse TFG som prøvde seg i FKT ved sesongstart har ikke vært oppservert på tønsberg gressbane siden vårsesongen. At de dukker opp på Nadderud kan ha like mye med Stabæk å gjøre som med FKT. Desverre prøver noen å skape dårlige kulturer i fotballen, men disse har ikke noe med FKT å gjøre. Og hvorfor dra dette opp nå?? Du bidrar vel ikke akkurat til noe positivt for fotballen med en slike "dom" som du legger over oss som holder med FKT!?!

 

Men nok om det...Dere rykker opp og det er vel fortjent. Gratulerer. FKT rykker mest sannsynlig ned, men så lenge det er håp...!! Lykke til i Tippeligaen neste år!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vel nå får dere et desperat rop om hjelp fra Tønsberg. Dere har å vinne neste kamp, i hvert fall ikke noe tap. At dere hadde en litt dårlig dagen derpå mot Skeid kan jeg godt se mellom fingrene så lenge dere banker Løv-Ham.

 

Så får jeg håpe gutta våre endelig kan gjøre jobben sin og ta en seier mot MK til søndag. Ettersom jeg kan se på forumet deres byr det vel ikke dere i mot at vi sender dem ned heller...

 

Lykke til på Søndag!

 

 

Hadde håpet på 3 peong mot Løv-Ham, men er ikke like sikker lenger. Etter å ha "gått på" TFG i Tønsberg og fått referert rapporten hva gjeler oppførselen til de samme på Nadderud, kjenner jeg at kroppen fylles med skadefryd bare ved tanken på et FKT-nedrykk. Så kan vi jo heller sikre seriemesteskapet hjemme mot Pors

 

Ser ikke helt grunnen til at du skal lage liv i en sak som er lagt død for lenge siden. Disse TFG som prøvde seg i FKT ved sesongstart har ikke vært oppservert på tønsberg gressbane siden vårsesongen. At de dukker opp på Nadderud kan ha like mye med Stabæk å gjøre som med FKT. Desverre prøver noen å skape dårlige kulturer i fotballen, men disse har ikke noe med FKT å gjøre. Og hvorfor dra dette opp nå?? Du bidrar vel ikke akkurat til noe positivt for fotballen med en slike "dom" som du legger over oss som holder med FKT!?!

 

Men nok om det...Dere rykker opp og det er vel fortjent. Gratulerer. FKT rykker mest sannsynlig ned, men så lenge det er håp...!! Lykke til i Tippeligaen neste år!

 

Dømmer ingen jeg. Dere må få holde på hvordan dere vil for meg. Jeg liker ikke TFG og de har forklart meg et de ikke liker meg. Fint at for dere at TFG ikke har noe med FKT å gjøre. Har ikke noe i mot FKT jeg, men forbeholder meg retten å mene hva jeg vil - når jeg vil om TFG og dess like. Skjønner ikke at du føler deg rammet hvis du ikke har noe med TFG å gjøre

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke for å starte en dum diskusjon nå Rich, men det kan vel være sitatet skadefryd for FKT nedrykk han siktet til. Selvfølgelig ønsker disse idiotene jeg har sett på tre kamper å markere seg overfor deg. Du har jo tross alt en offentlig profil de kjenner. Dette TFG greiene ødela i det hele tatt ganske mye for etablieringen av Oseberget. Sånn sett kan det være greit å rykke ned da de nok ikke gidder å ta seg bryet når laget ligger i 2 div, og Oseberget får være i fred.

 

Uansett takk for i år, det var gøy på 16 mai kamp. Det ga definitivt mersmak for litt ordentlig toppfotball, så får vi håpe det kan bli noe av det i Tønsberg i fremtiden også. Eller i hvert fall vi i Tønsberg, selv om du kanskje ikke ønsker det Rich.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På hvilken tribuene skal jeg kjøpe billett for å havne på rett felt?

 

Endelig får jeg se en Stabæk-kamp live i år, det er på tide, liten bonus blir det å se gutta sikre seriegullet (selv om Løv-Ham i BT i dag mener de har en god sjanse til poeng)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stadion på minde er nok ikke større enn at du kan peke på de andre STabæk supporterne og si jeg vil stå der, og så får du billett dit. Forøvrog er det allerede noen Stabæk supportere i Bergen, ta en runde i byen og se om du finner noen av dem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forøvrog er det allerede noen Stabæk supportere i Bergen, ta en runde i byen og se om du finner noen av dem.

stemmer, vi er opptil flere supportere som har vært her og varmet opp til kamp siden torsda, bare å ta kontakt med oss, nr er 47 32 80 31...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I dag blir det seier.. Uansett, i dag er gutta motiverte, og klare til å vise at det er vi som er best, og at det er vi som skal stå på toppen under premieutdelingen!

 

Bjørnar 1- Frispark

 

Veigar 2- Drible, drible, drible

 

NAnskog 1- dødball

 

 

Forza alle gutta!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Løv-ham Kampen
×
×
  • Opprett ny...