Gå til innhold

Fredrik Thorsen, For En Idiot!


 Del

Anbefalte innlegg


tror ingen har tatt bilde men det er bare å bekrefte det. Første gang han gikk forbi ble det sprutet vann på samtlige flagg samtidig som han gikk på dem. Når han kom tilbake etter at han hadde jogget ned ble det spyttet på flagget før han løp inn i spillerbua da det var flere suportere som allerede var på vei for å ta han...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


tror ingen har tatt bilde men det er bare å bekrefte det. Første gang han gikk forbi ble det sprutet vann på samtlige flagg samtidig som han gikk på dem. Når han kom tilbake etter at han hadde jogget ned ble det spyttet på flagget før han løp inn i spillerbua da det var flere suportere som allerede var på vei for å ta han...

 

Fra SF-forumet:

Det er jo ikke til å legge skjul på, dette er typisk thorsen. Jeg regner ikke med at stabæk fansen lyver om dette når det foregikk 10 m foran tribunen. Jaja uansett, meget usportslig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det artig er jo at idet han akkurat har spytta og setter kursen mot boksen så scorer faen meg IA. Var nok sinnsykt mange som ikke fikk med seg målet ja..

 

Jeg skulle til å klage på at jeg ikke fikk med meg situasjonen med denne Fredrik Thorsen. Kanskje litt glad også for det ville provosert meg vanvittig. Men når jeg skjønner at det var fordi jeg var mer opptatt det som skjedde på banen er jeg svært fornøyd. Hadde vært morro å gå glipp av det målet nei.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det artig er jo at idet han akkurat har spytta og setter kursen mot boksen så scorer faen meg IA. Var nok sinnsykt mange som ikke fikk med seg målet ja..

Ja, jeg fikk gleden av å se både scoringen, og det jævlig lange trynet til Thorsen når han hørte jubelen og snudde seg og så Sandefjord-buret med ballen i nota. Det var deilig begge deler :-)

Endret av Bjornh
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sikker på at det ikke finnes bilder av denne situasjonen? Det var jo TV-kamp. TV2 hadde vel både kameraer og indre banereporter. Hvor lenge tar de vare på opptak fra andre kameraer enn de som ble brukt i sendingen? Hva med å tipse TV2 om saken, de kunne jo laget en liten sak om denne taperen (i dobbelt forstand) I følge Sandefjord-forumet er det jo ikke helt uvanlig opptreden for Thoresen heller!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sikker på at det ikke finnes bilder av denne situasjonen? Det var jo TV-kamp. TV2 hadde vel både kameraer og indre banereporter. Hvor lenge tar de vare på opptak fra andre kameraer enn de som ble brukt i sendingen? Hva med å tipse TV2 om saken, de kunne jo laget en liten sak om denne taperen (i dobbelt forstand) I følge Sandefjord-forumet er det jo ikke helt uvanlig opptreden for Thoresen heller!

 

At det skjedde er det vel liten tvil om, det var mange av oss som så det. Uproft og dumt. Morsomme var hvordan Alz jagde fyren tilbake til egen spillerboks. :D

 

Ikke for å forsvare ham, men jeg hørte en fra oss som ropte "horeunge" til ham like før han sprutet vann. Det er jo ikke kult det heller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det artig er jo at idet han akkurat har spytta og setter kursen mot boksen så scorer faen meg IA. Var nok sinnsykt mange som ikke fikk med seg målet ja..

 

Det feteste var utrykket i trynet på han. da han ser 20 Stabæk supportene løpe mot han. mange skulle flagge for IA sin scoring, og mange skulle ta han....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


sjekk hva et rasshøl av en sandefjordsupporter skrev: kukkhue

 

Det er vel strengt tatt en typisk handling fra en frustrert Thorsen... Selvsagt utrolig dumt og tåpelig, og veldig uproffesjonelt.. Men jeg skal ikke kritisere han, sjøl hadde jeg sikkert satt meg til og driti på flagget..så frustrert og proffesjonell kan jeg være...

 

Så da er det vel ikke min oppgave å fordømme Thorsen heller...hehe

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sikker på at det ikke finnes bilder av denne situasjonen? Det var jo TV-kamp. TV2 hadde vel både kameraer og indre banereporter. Hvor lenge tar de vare på opptak fra andre kameraer enn de som ble brukt i sendingen? Hva med å tipse TV2 om saken, de kunne jo laget en liten sak om denne taperen (i dobbelt forstand) I følge Sandefjord-forumet er det jo ikke helt uvanlig opptreden for Thoresen heller!

 

At det skjedde er det vel liten tvil om, det var mange av oss som så det. Uproft og dumt. Morsomme var hvordan Alz jagde fyren tilbake til egen spillerboks. :D

 

Ikke for å forsvare ham, men jeg hørte en fra oss som ropte "horeunge" til ham like før han sprutet vann. Det er jo ikke kult det heller.

 

Grunnen til at det ble ropt horeunge var vel fordi han tråkka på flagget. Han burde tåle det også. Han som oss vet vel at det ikke finnes mer barnslige folk som synger i kor enn fotballsupportere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


tror ingen har tatt bilde men det er bare å bekrefte det. Første gang han gikk forbi ble det sprutet vann på samtlige flagg samtidig som han gikk på dem. Når han kom tilbake etter at han hadde jogget ned ble det spyttet på flagget før han løp inn i spillerbua da det var flere suportere som allerede var på vei for å ta han...

 

jeg snudde forøvrig når jeg så vaktene komme til unnsetning...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En på SF-Forumet skriver (O'Neil):

sorry, men dette er dessverre sant. Jeg var tilstede som nøytral tilskuer og ble sjokkerende vitne til dette latterlige opptrinnet kun et par meter unna meg selv. Til og med min sønn på 7 år lot seg provosere av denne tullingen.

 

MINST like provokativt som stabækfansen beskriver - dessverre...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


fREDDrik tHORsen forteller jo til Sandefjords Blad at han sprutet på flaggene. Han bekrefter dermed å ha provosert det andre lagets fans. Det gir automatisk karantene fra NFF om de velger å lage en sak av det. Endatil lyver han om en episode som er sett av 500 vitner på 2-15meters avstand.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


fREDDrik tHORsen forteller jo til Sandefjords Blad at han sprutet på flaggene. Han bekrefter dermed å ha provosert det andre lagets fans. Det gir automatisk karantene fra NFF om de velger å lage en sak av det. Endatil lyver han om en episode som er sett av 500 vitner på 2-15meters avstand.

 

og han startet det hele med å bevisst tråkke på flaggene, noe som var årsaken til tilropene, at han deretter sprutet vann og siden spyttet gjorde ikke akkurat situasjonen bedre. Det er ikke noen tvil om at det var han som startet dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


fREDDrik tHORsen forteller jo til Sandefjords Blad at han sprutet på flaggene. Han bekrefter dermed å ha provosert det andre lagets fans. Det gir automatisk karantene fra NFF om de velger å lage en sak av det. Endatil lyver han om en episode som er sett av 500 vitner på 2-15meters avstand.

 

og han startet det hele med å bevisst tråkke på flaggene, noe som var årsaken til tilropene, at han deretter sprutet vann og siden spyttet gjorde ikke akkurat situasjonen bedre. Det er ikke noen tvil om at det var han som startet dette.

 

 

Samma om han spyttet vel. Når han tråkker på flagene (noe de andre SF spillerne klarte fint å unngå) og i tillegg spruter vann på de når supporterne gir uttrykk for at de ikke liker det er det bevisst provosering.

 

Han kan ikke klage på tilropene han fikk. Jeg er rimlig sikker på at alle supporterklubber i norge hadde kommet med krasse gloser om en av motstanderns spillere hadde sprutet vann på flaggene deres

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig - og det var poenget mitt her: Dette er som drapsmannen som iherdig benekter at han også voldtok drapsofferet. Det stakkaren har innrømmet er mer enn nok. Fy faen jeg er glad vi ikke har sånt søppel blant våre spillere!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig - og det var poenget mitt her: Dette er som drapsmannen som iherdig benekter at han også voldtok drapsofferet. Det stakkaren har innrømmet er mer enn nok. Fy faen jeg er glad vi ikke har sånt søppel blant våre spillere!

På tide å bytte sig, Alz? :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Fredrik Thorsen, For En Idiot!
×
×
  • Opprett ny...