Gå til innhold

Stolt.


AndersBD
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg sitter igjen med veldig mange følelser etter gårsdagens kamp, noe sikkert alle andre gjør også, og tenkte vi kunne bruke en tråd til litt refleksjon.

 

Hvor langt nede var vi ikke etter den forferdelige kampen mot Enga i fjor? Jeg var hvertfall helt knust. Det gjør dager som i går enda større. Som Ingo har sagt, kan vi egentlig takke høyere makter for nedrykket. Dette er noe rart å si, og jeg tror ikke vi sier det hvis vi noensinner rykker ned igjen, men den prosessen klubben har vært gjennom, har vært utrolig viktig. Jeg tror også det var helt elementært at vi klarte denne bragden på første forsøk, at vi ikke ble noe 1. div lag. En sesong som dette, med knokkelkamper etc. sveiser gutta sammen.

Nå har vi gått gjennom helvete sammen, og vi kom styrket ut av turen.

 

Visst blir neste sesong tøff, men den tid den sorg. I dag og de neste dagene skal brukes til å la denne festen synke inn. Kampen i går var faktisk et perfekt klimaks på en stor sesong.

 

Takk som faen, alle sammen.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har sagt det før - og sier det gjerne igjen: Den forferdelige kampen mot enga i fjor var min "omvendelse". Fra en lunken medgangstilhenger til en die-hard supporter. Jeg - og helt sikkert mange med meg - tok Stabæks tilstedeværelse i TL som selvfølgelig, og jeg bidro ikke noe for å jolde dem der.

 

Vekkelsen var et faktum, og året i år har vært mitt beste fotballår så langt. Jeg tror mange har hatt det sånn, og man har fått en fornying av lag og holdninger.

 

Jeg tror nedgangen i fjor og året i år har vært nødvendig for å nå de virkelig store høyder. Og for å legge grunnlag for publikumslaget Stabæk.

 

Stolt passer som tittel på denne tråden. Jeg er stolt over å være Stabæksupporter. Alltid. Uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg sitter igjen med veldig mange følelser etter gårsdagens kamp, noe sikkert alle andre gjør også, og tenkte vi kunne bruke en tråd til litt refleksjon.

 

Hvor langt nede var vi ikke etter den forferdelige kampen mot Enga i fjor? Jeg var hvertfall helt knust. Det gjør dager som i går enda større. Som Ingo har sagt, kan vi egentlig takke høyere makter for nedrykket. Dette er noe rart å si, og jeg tror ikke vi sier det hvis vi noensinner rykker ned igjen, men den prosessen klubben har vært gjennom, har vært utrolig viktig. Jeg tror også det var helt elementært at vi klarte denne bragden på første forsøk, at vi ikke ble noe 1. div lag. En sesong som dette, med knokkelkamper etc. sveiser gutta sammen.

Nå har vi gått gjennom helvete sammen, og vi kom styrket ut av turen.

 

Visst blir neste sesong tøff, men den tid den sorg. I dag og de neste dagene skal brukes til å la denne festen synke inn. Kampen i går var faktisk et perfekt klimaks på en stor sesong.

 

Takk som faen, alle sammen.

 

Ja.. Etter kampen mot VIF i fjor var jeg også knust. Jeg merket en helt ny side av meg.. En side hvor man finner ut hvor høyt jeg elsker klubben i sitt hjerte.

 

Etter dagen i går ble jeg enda mer stolt av å være Stabæksupporter. Jeg ble rørt, til tårene begynte å falle. Men dette er en opplevelse vi ALDRI skal oppleve igjen. Vi skal aldri rykke opp fra 1. divisjon en gang til. Enklelt og greit fordi vi ikke skal rykke ned fra tippeligaen en gang til.

 

 

En gang Stakæksupporter, alltid Stabæksupporter!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har sagt det før - og sier det gjerne igjen: Den forferdelige kampen mot enga i fjor var min "omvendelse". Fra en lunken medgangstilhenger til en die-hard supporter. Jeg - og helt sikkert mange med meg - tok Stabæks tilstedeværelse i TL som selvfølgelig, og jeg bidro ikke noe for å jolde dem der.

 

Vekkelsen var et faktum, og året i år har vært mitt beste fotballår så langt. Jeg tror mange har hatt det sånn, og man har fått en fornying av lag og holdninger.

 

Jeg tror nedgangen i fjor og året i år har vært nødvendig for å nå de virkelig store høyder. Og for å legge grunnlag for publikumslaget Stabæk.

 

Stolt passer som tittel på denne tråden. Jeg er stolt over å være Stabæksupporter. Alltid. Uansett.

 

Kjenner det der godt igjen! Før var jeg bare på noen hjemmekamper her og der og aldri på bortekamper (kanskje en sjelden gang mot lyn), men i fjordårs sesongen da alt buttet imot fikk mann plutselig en mye større klubbfølelse og den sesongen var jeg på de fleste hjemmekampene og noen få bortekamper! Iår har jeg bare misset to kamper og til og med hvert med på bortekamp mot kongsvinger fyllesjuk i en begredelig kamp! men det ble en en og de følelsene daniel nannskog viste i den kampen da han skårte var verdt hele turen! For en deilig sesong!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er med på den, vi få hundre fra Bærum som stod igjen på Ullevaal med blanke øyne i fjor, mens speaker koste seg med klanen og nedrykket vårt fortjente alt dette. Jeg var redd laget skulle falle i biter, jeg følte nesten at noe uopprettelig hadde inntruffet. Jeg følte at "alle" var glade for å bli kvitt Stabæk. Så feil kan man ta.

 

Jeg valgte i sommer å pryde mitt høyre ben med en stor Stabæklogo. For jeg visste, at i det velkjente scenarioet "på gamlehjemmet" hvor alle demente skrukketroll av en eller annen grunn har bestemt seg for å plage hverandre med spørsmål om hvorfor de har sånn og sånn tattoo, trenger jeg ikke bruke krefter på å forsvare det faktum at jeg tok den. Det faller jo selvfølgelig helt naturlig for en bæring med fotballhjerte. Til jeg går i graven skal beinet mitt minne meg og mine omgivelser på hva jeg/vi tror på og støtter. Uansett hvor jeg beveger meg i verden vil jeg ha ett ben i Stabæk. Alltid, uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


VIK VEI FOR BÆRUM’S STOLTHET, TRIUMFERENDE I BLÅTT

GJØR HONNØR FOR DET FANTASTISKE LAGET VI FÅTT

VI HAR KLATRET DIVISJONER, KLATRET UTEN STOPP

VI HAR FULGT VÅRE VISIONER OG NÅ ER VI PÅ TOPP

GODT PLASSERT PÅ NADDERUD - SER VI ALT SOM SKJER

NÅR STABÆK SCORER GANG PÅ GANG

KAN DU VIRKELIG ØNSKE MER

 

JEG ER SÅ STOLT - SÅ STOLT - SÅ STOLT

SÅ STOLT AV Å VÆRE STABÆKGUTT I ET NYTT ÅRTUSEN

JEG ER SÅ STOLT - SÅ STOLT - SÅ STOLT

SÅ STOLT AV Å VÆRE STABÆKGUTT I ET NYTT ÅRTUSEN

 

FORTSATT LIKE STOLT!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 år senere...

VIK VEI FOR BÆRUM’S STOLTHET, TRIUMFERENDE I BLÅTT

GJØR HONNØR FOR DET FANTASTISKE LAGET VI FÅTT

VI HAR KLATRET DIVISJONER, KLATRET UTEN STOPP

VI HAR FULGT VÅRE VISIONER OG NÅ ER VI PÅ TOPP

GODT PLASSERT PÅ NADDERUD - SER VI ALT SOM SKJER

NÅR STABÆK SCORER GANG PÅ GANG

KAN DU VIRKELIG ØNSKE MER

 

JEG ER SÅ STOLT - SÅ STOLT - SÅ STOLT

SÅ STOLT AV Å VÆRE STABÆKGUTT I ET NYTT ÅRTUSEN

JEG ER SÅ STOLT - SÅ STOLT - SÅ STOLT

SÅ STOLT AV Å VÆRE STABÆKGUTT I ET NYTT ÅRTUSEN

 

FORTSATT LIKE STOLT!!!!

Har du en link til sangen slik at det går ann å få tak i den å ell?:) å hva heter den?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


VIK VEI FOR BÆRUM’S STOLTHET, TRIUMFERENDE I BLÅTT

GJØR HONNØR FOR DET FANTASTISKE LAGET VI FÅTT

VI HAR KLATRET DIVISJONER, KLATRET UTEN STOPP

VI HAR FULGT VÅRE VISIONER OG NÅ ER VI PÅ TOPP

GODT PLASSERT PÅ NADDERUD - SER VI ALT SOM SKJER

NÅR STABÆK SCORER GANG PÅ GANG

KAN DU VIRKELIG ØNSKE MER

 

JEG ER SÅ STOLT - SÅ STOLT - SÅ STOLT

SÅ STOLT AV Å VÆRE STABÆKGUTT I ET NYTT ÅRTUSEN

JEG ER SÅ STOLT - SÅ STOLT - SÅ STOLT

SÅ STOLT AV Å VÆRE STABÆKGUTT I ET NYTT ÅRTUSEN

 

FORTSATT LIKE STOLT!!!!

Har du en link til sangen slik at det går ann å få tak i den å ell?:) å hva heter den?

 

den heter Så Stolt, har ikke noen link men lett å laste den ned fra for eksempel limewire!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
  • 3 år senere...
  • 6 år senere...

To 34-åringer går av banen etter 250+ kamper for klubben sin idag. Grindheim får ikke ny kontrakt, byttes ut før slutt med litt sang og et klapp på skulderen fra Deila, Morten....

 

"Før kampstart ble det kjent at 34-åringen ikke får fornyet kontrakt med Oslo-laget"

 

Slik behandler man ikke folk.

 

To ganske like historier, løst på to veldig ulike måter. Stolt av å være en del av den riktige klubben.

Endret av KOJ
Lenke til innlegg
Del på andre sider


To 34-åringer går av banen etter 250+ kamper for klubben sin idag. Grindheim får ikke ny kontrakt, byttes ut før slutt med litt sang og et klapp på skulderen fra Deila, Morten....

 

"Før kampstart ble det kjent at 34-åringen ikke får fornyet kontrakt med Oslo-laget"

 

Slik behandler man ikke folk.

 

To ganske like historier, løst på to veldig ulike måter. Stolt av å være en del av den riktige klubben.

Ja, bra vi har lært litt etter avskjeden til Mike Kjølø...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


To 34-åringer går av banen etter 250+ kamper for klubben sin idag. Grindheim får ikke ny kontrakt, byttes ut før slutt med litt sang og et klapp på skulderen fra Deila, Morten....

 

"Før kampstart ble det kjent at 34-åringen ikke får fornyet kontrakt med Oslo-laget"

 

Slik behandler man ikke folk.

 

To ganske like historier, løst på to veldig ulike måter. Stolt av å være en del av den riktige klubben.

 

Kontrakten til Grindheim gikk ut. Morten valgte å gi seg før kontrakten gikk ut. 2 forskjellige historier.

 

Morten er Blaa, Grindheim er .....

 

Likheten = Kapteinsbind

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selv om han er en supporterfavoritt, er Grindheim langt fra like tett tilknyttet klubben som Morten. Han er fra Vestlandet og har tilbrakt mindre enn halvparten av seniorkarrieren på østkanten. Der klubben ser på at Morten legger opp som slutten på en æra (siste gullhelten og alt det der), og tapet av en bærebjelke i laget, tipper jeg Enga ser på Grindheim som en litt tøff personalavgjørelse.

 

Støtter meg ellers til siste taler, fy faen for en klein tradisjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stolt.
×
×
  • Opprett ny...