Gå til innhold

Juniorlaget


Anbefalte innlegg


Skulle gjerne sett en navneliste på de 15, lyst å vite hvem der er :D .

 

Tror ihvertfall enga skal være glade for at de manglet et lag, for det burde vært mange fler mål. Reduseringen til Ptince Mild var jo klar offside.

 

1.Mohammed Fellah*

2.Harmeet Singh*

3.Fredrik Carlsen*

4.Kristian Brix*

5.Amin Nouri*

6.Adnan Haidar*

7.Christer Jensen*

8.Bardh Shala*

9.Simen Thollefsen*

10.Stian Eriksen

11.Kent Brekke Jensen

12.Nikolai Djupesland

13.Christian Bjerke

14.Emilio Garcia

15.Andreas Aanesrud

 

*=Landslagsspillere.

 

 

Vet ihvertfall at Nouri er på lån....

jeg vet at Adnan Haidar kanskje skal til stabæk. spiller på lag med storebroren hans

Hepp,

 

Hvis det er en av disse vi skulle fått lokket over så er det Christer Jensen.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Christer Jensen kom til Stabæk fra VIF, og var i klubben i underkant av en sesong, før han valgte å returnere til VIF! En god spiller, men kan ikke se at han hadde hatt plass i elvern til et toppet Stabæk junior lag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg spilte med han da han var i Stabæk. Såvidt jeg husker er han hyperrask, and thats it. Han kan dog ha blitt bedre på andre områder siden den gang.

Endret av Robinho
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg spilte med han da han var i Stabæk. Såvidt jeg husker er han hyperrask, and thats it. Han kan dog ha blitt bedre på andre områder siden den gang.

Hepp,

 

Veldig bra innleggsfot har hanhatt de gangene jeg har sett ham i aksjon for diverse Engalag.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tabbe av oss å slippe han videre i såfall...

 

@ringo

 

Hva legger du i å slippe han? Hvis han velger å melde overgang til VIF er det vel fint lite Stabæk kan gjøre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På juniornivå er fult mulig å tilby ulike kontrakter, av forskjellig nivåer. Hvis Stabæk hadde ment han var god nok kunne de for eksempel, gitt han en kontrakt om å trene med A-laget så og så mye. Eller beste fall tilbudt han en A-lagskontrakt, men siden Stabæk ikke gjorde det var det nok ikke mye å "spare" på.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På juniornivå er fult mulig å tilby ulike kontrakter, av forskjellig nivåer. Hvis Stabæk hadde ment han var god nok kunne de for eksempel, gitt han en kontrakt om å trene med A-laget så og så mye. Eller beste fall tilbudt han en A-lagskontrakt, men siden Stabæk ikke gjorde det var det nok ikke mye å "spare" på.....

 

Han var vel i Stabæk som guttespiller, og spilte på G16-laget. Det er selvsagt ikke aktuelt å gi noen form for kontrakt til en spiller som ikke er god nok for juniorlaget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Christer Jensen kom til Stabæk fra VIF, og var i klubben i underkant av en sesong, før han valgte å returnere til VIF! En god spiller, men kan ikke se at han hadde hatt plass i elvern til et toppet Stabæk junior lag?

Hepp,

 

Hvem er det som spiller høyrekant på et toppet JR lag, Ola Kamara???

 

Ut fra hva jeg har sett av Christer og Ola i vinter så er jeg ikke i tvil, jeg ville valgt Jensen any day! Han fikk vel et lite kvarter for Enga mot Horten i helga også og høster bra kritikk på VPN forumet. Kamara tviler jeg på at noen gang kommer til å bli noe annet enn en løfterik Junior, dessverre...

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Christer Jensen kom til Stabæk fra VIF, og var i klubben i underkant av en sesong, før han valgte å returnere til VIF! En god spiller, men kan ikke se at han hadde hatt plass i elvern til et toppet Stabæk junior lag?

Hepp,

 

Hvem er det som spiller høyrekant på et toppet JR lag, Ola Kamara???

 

Ut fra hva jeg har sett av Christer og Ola i vinter så er jeg ikke i tvil, jeg ville valgt Jensen any day! Han fikk vel et lite kvarter for Enga mot Horten i helga også og høster bra kritikk på VPN forumet. Kamara tviler jeg på at noen gang kommer til å bli noe annet enn en løfterik Junior, dessverre...

 

@ringo

 

 

Da tolker det som at du ikke så kampen mot vif!? Ola dominerte i den kampen. Ikke nok med at han runder et par mann og gir gode innlegg, neida han jobbet steinhardt også.

 

Gledet seg sikkert til Tryvann ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Christer Jensen kom til Stabæk fra VIF, og var i klubben i underkant av en sesong, før han valgte å returnere til VIF! En god spiller, men kan ikke se at han hadde hatt plass i elvern til et toppet Stabæk junior lag?

Hepp,

 

Hvem er det som spiller høyrekant på et toppet JR lag, Ola Kamara???

 

Ut fra hva jeg har sett av Christer og Ola i vinter så er jeg ikke i tvil, jeg ville valgt Jensen any day! Han fikk vel et lite kvarter for Enga mot Horten i helga også og høster bra kritikk på VPN forumet. Kamara tviler jeg på at noen gang kommer til å bli noe annet enn en løfterik Junior, dessverre...

 

@ringo

 

 

Da tolker det som at du ikke så kampen mot vif!? Ola dominerte i den kampen. Ikke nok med at han runder et par mann og gir gode innlegg, neida han jobbet steinhardt også.

 

Gledet seg sikkert til Tryvann ;)

Hehe,

 

Nei, men det skulle vel bare mangle i og med at de manglet 15 mann skulle det ikke :)

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig med deg i at Ola Kamara mest sannsynlig ikke kommer til å bli noe annet enn en god juniorspiller, men det kommer heller ikke Christer Jensen til å bli...Uansett vil heller ha Ola enn Jensen, jeg syns forøvrig han var banens beste mot VIF, en smule bedre en Joakim Eide

a.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Noen som har sett en del av kampene iår? Hvordan er denne Omar Fonstad som bokstavlig talt bøtter inn mål?

 

Hvordan bøtter man inn mål? ;)

 

Omar er spiss, har god fysikk og lukter mål (billedlig talt). Han har virket litt som en typisk humørspiller, men jeg har ikke sett all verden av han, da Magnus Sitter og Torstein Aase har startet de kampene jeg har sett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Omar er god, men langt i fra blant de beste. Veldig varrierende i prestasjonene sine, noen ganger helt elendig eller veldig bra og gjør som en spiss skal og scorer masse mål! God fysikk, men også god teknikk. God på avslutninger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vil anbefale alle med Stabæk-abstinenser å møte opp på Nadderud i kveld, 3. runde i juniorcupen mot Eidsvoll Turn. Kampen begynner 1945. Vi stiller følgende lag fra start:

Kristoffer Jensen

Theodor Remman – Christopher Ager - Tor Marius Gromstad – Joakim Eyde

Stian Røa – Vegar Hedenstad – Mikkel Diskerud – Jørgen Skjelvik

Thorstein Andersen – Ola Kamara

 

Et sterkt juniorlag som bør være klare favoritter mot et Eidsvoll Turn-lag som stiller uten sin landslagspiller Stian Ringstad.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

2-2 i første kampen i JET mot Bodø-Glimt. Skjelvik og Kamara scorte hvert sitt.

 

Bodø-Glimt, VIF og LYN har vel vært de beste jr lagene de siste årene, så det kan vel sees på som bra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Juniorlaget
×
×
  • Opprett ny...