Gå til innhold

Praktisk info


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Hva er planen med at det nesten er umulig å komme gjennom på turtelefonen? Virker ganske klønete...

 

Hva med en påmeldingstråd til turer her på forumet? Det er vele egnetlig enklere for alle?

Ja helt til vi har bestillt buss til 20 stk som ikke føler tilstrekkelig forpliktelse til å komme....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi i butikken sitter fortsatt på en del billetter til Stabæk Support; så det er bare å stikke innom her, fremfor å stå i lange køer utenfor ullevaal! Sponser Stabæk gjør du også :o )

 

50,- for barn

150,- for voksne

 

 

Lørdag før og etter Stabæk 2 - Vif 2 kommer det trolig mange å kjøper.

 

Meg inkludert, om jeg ikke ser kampen på Blaa.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi i butikken sitter fortsatt på en del billetter til Stabæk Support; så det er bare å stikke innom her, fremfor å stå i lange køer utenfor ullevaal! Sponser Stabæk gjør du også :o )

 

50,- for barn

150,- for voksne

 

 

Lørdag før og etter Stabæk 2 - Vif 2 kommer det trolig mange å kjøper.

 

Meg inkludert, om jeg ikke ser kampen på Blaa.

Billettene selges t.o.m. fredag 20.10

Ifølge stabak.no

Stemmer dette? Ikke mulig å få kjøpt i morgen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Billetter selges også i morgen, iflg informerte kilder.

 

Billetter selges også på nettet og hos Narvesen, iflg vif.

 

Billettene til Vålerenga kampen på Ullevaal selges i Stabækbutikken. Stabækbutikken har følgende åpningstider fredag og lørdag.

Fredag -> 16:00,

Lørdag fra 12:00->14:00 og 16:00->18:00. Vi skal nemlig også på andrelagskamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor mange medlemmer er det i stabæk support? Nå snakker jeg ikke om forumet, men hvor mange har sesongkort?

Og hvordan har økningen blant supporterne vært de siste årene?

Har tenkt å melde meg inn til neste år, vet også om flere.. hørte av en kamerat at de var 10 stk eller noe som skulle melde seg inn. Med tanke på tribunen, er det plass?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For dere som vil bidra litt på tifo fronten fremover. Møt opp på NAdderud ca kl 12 på lørdag. Bannermaling bak hovedtribunen er under planlegging. Møt likesinnede og vær med på planlegging og organisering av tifo fremover.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For dere som vil bidra litt på tifo fronten fremover. Møt opp på NAdderud ca kl 12 på lørdag. Bannermaling bak hovedtribunen er under planlegging. Møt likesinnede og vær med på planlegging og organisering av tifo fremover.

Det hadde kanskje vært lurt med en litt bredere annonsering av dette - "Praktisk info"-tråden blir fort litt anonym.

Hva med en egen tråd; annonsering på stabaek.no; eller kanskje tom en sms til medlemmene?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For dere som vil bidra litt på tifo fronten fremover. Møt opp på NAdderud ca kl 12 på lørdag. Bannermaling bak hovedtribunen er under planlegging. Møt likesinnede og vær med på planlegging og organisering av tifo fremover.

Det hadde kanskje vært lurt med en litt bredere annonsering av dette - "Praktisk info"-tråden blir fort litt anonym.

Hva med en egen tråd; annonsering på stabaek.no; eller kanskje tom en sms til medlemmene?

Vi prøver vel her egentlig bare å samle noe som kan være en slags kjerne, kanskje de kommer frem til hvordan man skal jobbe videre med dette. Også for å få med flere. Det blir nok anonsert bredere ved en annen og bedre organisert treff.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skulle gjerne kommet og hjulpet til, hadde det ikke vært for at jeg må hjelpe en advokat-venn av pappa med å flytte en vinkjeller. Hvis ikke advokaten ser, så kunne jeg jo tatt turen innom og gitt min "støtte" til de som gjør en innsats, - jeg tror det er en veldig fin vinsamling.

 

Gleder meg til å se banneret, håper på noe orginalt(som vanlig)!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skulle gjerne kommet og hjulpet til, hadde det ikke vært for at jeg må hjelpe en advokat-venn av pappa med å flytte en vinkjeller. Hvis ikke advokaten ser, så kunne jeg jo tatt turen innom og gitt min "støtte" til de som gjør en innsats, - jeg tror det er en veldig fin vinsamling.

 

Gleder meg til å se banneret, håper på noe orginalt(som vanlig)!

 

Bare i Bærum! :lol:

 

Da kan du jo sponse med noen flasker vin :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skulle gjerne kommet og hjulpet til, hadde det ikke vært for at jeg må hjelpe en advokat-venn av pappa med å flytte en vinkjeller. Hvis ikke advokaten ser, så kunne jeg jo tatt turen innom og gitt min "støtte" til de som gjør en innsats, - jeg tror det er en veldig fin vinsamling.

 

Gleder meg til å se banneret, håper på noe orginalt(som vanlig)!

 

Bare i Bærum! :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvis man skal ha medlemskap + sesongkort på $$ felte; hvor mye (ca) koster det tilsammen da? Ca 7 små?

 

Var det i år. Hva det blir neste år er det ingen som vet, men det vil nok bli en liten økning. Regn 1000, så er du sikker.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Praktisk info
×
×
  • Opprett ny...