Gå til innhold

Praktisk info


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Driftsmelding til alle som er hekta på stabaek.no

 

Mange opplever til tider å få en feilmelding når de navigerer seg gjennom våre nyheter og på vårt forum. Den vanligste feilmeldingen er:

 

Forbidden. You don't have permission to access et-eller-annet.php on this server.

 

Problemet bunner i et ytelseskapasiteten på vårt netthotell. Stabaek.no har vokst seg store og stygge, og er nå kanskje Norges mest besøkte og mest aktive supporterweb, og til tider benytter vi rett og slett for mye av serverens kapasitet... Og det at vi har så mye aktivitet er egentlig en veldig bra ting!

 

Løsningen på dette feilmeldingsproblemet er enkel. Vi må flytte fra et netthotell til en egen dedikert server. Dette vil bli gjort sannsynligvis etter sesongslutt. Da vil vi som har Stabæk som viktigste hobby forhåpentligvis ha fritid og kapasitet til å foreta denne flyttingen. Men dette vurderes selvsagt fortløpende.

 

Vi beklager ulempene dette medfører, og håper at feilmeldingene i mellomtiden ikke gjør langtidsskade på hverken kropp eller sjel. Enda bedre tider skal komme! :)

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Driftsmelding til alle som er hekta på stabaek.no

 

Mange opplever til tider å få en feilmelding når de navigerer seg gjennom våre nyheter og på vårt forum. Den vanligste feilmeldingen er:

 

Forbidden. You don't have permission to access et-eller-annet.php on this server.

 

Problemet bunner i et ytelseskapasiteten på vårt netthotell. Stabaek.no har vokst seg store og stygge, og er nå kanskje Norges mest besøkte og mest aktive supporterweb, og til tider benytter vi rett og slett for mye av serverens kapasitet... Og det at vi har så mye aktivitet er egentlig en veldig bra ting!

 

Løsningen på dette feilmeldingsproblemet er enkel. Vi må flytte fra et netthotell til en egen dedikert server. Dette vil bli gjort sannsynligvis etter sesongslutt. Da vil vi som har Stabæk som viktigste hobby forhåpentligvis ha fritid og kapasitet til å foreta denne flyttingen. Men dette vurderes selvsagt fortløpende.

 

Vi beklager ulempene dette medfører, og håper at feilmeldingene i mellomtiden ikke gjør langtidsskade på hverken kropp eller sjel. Enda bedre tider skal komme! :)

 

Jeg opplever at denne feilmeldingen kommer oftere når jeg er på jobb enn hjemme. Hva kan det komme av?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Driftsmelding til alle som er hekta på stabaek.no

 

Mange opplever til tider å få en feilmelding når de navigerer seg gjennom våre nyheter og på vårt forum. Den vanligste feilmeldingen er:

 

Forbidden. You don't have permission to access et-eller-annet.php on this server.

 

Problemet bunner i et ytelseskapasiteten på vårt netthotell. Stabaek.no har vokst seg store og stygge, og er nå kanskje Norges mest besøkte og mest aktive supporterweb, og til tider benytter vi rett og slett for mye av serverens kapasitet... Og det at vi har så mye aktivitet er egentlig en veldig bra ting!

 

Løsningen på dette feilmeldingsproblemet er enkel. Vi må flytte fra et netthotell til en egen dedikert server. Dette vil bli gjort sannsynligvis etter sesongslutt. Da vil vi som har Stabæk som viktigste hobby forhåpentligvis ha fritid og kapasitet til å foreta denne flyttingen. Men dette vurderes selvsagt fortløpende.

 

Vi beklager ulempene dette medfører, og håper at feilmeldingene i mellomtiden ikke gjør langtidsskade på hverken kropp eller sjel. Enda bedre tider skal komme! :)

 

Jeg opplever at denne feilmeldingen kommer oftere når jeg er på jobb enn hjemme. Hva kan det komme av?

 

Vi er flere som bruker arbeidstid enn fritid på forumet...??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir det buss til og fra Fredrikstad, de som er under 16 kan jo ikke bli med på partybåten

Jepp! Det blir MANGE busser til Plankebyen! :)

 

Informasjon kommer. Påmeldingen begynner snart! Følg med på stabaek.no

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sommetur til Larvik (forsiden)

 

Er dette noe nytt jeg ikke har fått meg meg?

Mistenker i så fall at det har noe med Somen å gjøre. Kanskje er det hans siste kamp i Stabæk...

 

Eller fordi vi spiller 2.runde i cupen borte mot Fram-Larvik..?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sommetur til Larvik (forsiden)

 

Er dette noe nytt jeg ikke har fått meg meg?

Mistenker i så fall at det har noe med Somen å gjøre. Kanskje er det hans siste kamp i Stabæk...

 

Eller fordi vi spiller 2.runde i cupen borte mot Fram-Larvik..?

Det vet jeg.

Men ikke hvorfor dette kalles en Sommetur.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Billetter til FFK

 

Feltet for bortesupprotere (R og S) er ikke tilgjengelig for salg på nett. Billettene er i Stabækbutikken og kan kun forhåndskjøpes der.

 

Anbefaller alle som skal til FFK å forhåndskjøpe billett da det mest sansynlig blir utsolgt på både bortefeltet og stadion forøvrig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Billetter til FFK

 

Feltet for bortesupprotere (R og S) er ikke tilgjengelig for salg på nett. Billettene er i Stabækbutikken og kan kun forhåndskjøpes der.

 

Anbefaller alle som skal til FFK å forhåndskjøpe billett da det mest sansynlig blir utsolgt på både bortefeltet og stadion forøvrig.

 

Gjentar informasjonen og oppfordringen fra Tonje: Stabækbutikken har alle bortebillettene (felt R og S).  Halve R-feltet er allerede utsolgt.  (Husker jeg ikke feil hadde vi bare et felt i fjor).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fredrikstad trakk tilbake 250 billetter i går onsdag (et halvt felt).  De gjorde det med henvisning til 1000 billetter er mer enn det vi har krav på.  Det skyldes selvfølgelig at de har solgt ut øvrige billetter.

 

Det var fortsatt noen billetter igjen ved stengetid i går.  De som skal til Fredrikstad bør komme seg i Stabækbutikken så fort som mulig etter at de åpner kl 12.00.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I tillegg kan jeg nevne at vi etter opptelling og et par avbestillinger fortsatt har noen ledige plasser før vi når den kritiske grensa på 115 personer. Vi kommer straks tilbake til det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fredrikstad trakk tilbake 250 billetter i går onsdag (et halvt felt).  De gjorde det med henvisning til 1000 billetter er mer enn det vi har krav på.  Det skyldes selvfølgelig at de har solgt ut øvrige billetter.

 

 

 

Hvordan kan det da ha seg at det fra Fredrikstad sies at vi sendte 250 billetter i retur fordi vi ikke ønsket å benytte dem?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Praktisk info
×
×
  • Opprett ny...