Jump to content
Slum

Praktisk info

Recommended Posts

Billetter til AaFK vil være i butikken i morgen ettermiddag!

Det er litt viktig at dere som vet dere skal dra kjøper billetter på forhånd, dersom få kjøper vil det bli satt av et lite felt og folk som da allerede har reist eller av annen årsak ikke får kjøpt billett i butikken kan risikere å stå i ålesund uten billetter.

Altså, kjøp billett ASAP (fra tirsdag ettermiddag)

Gjentar

Det er litt viktig at dere som vet dere skal dra kjøper billetter på forhånd, dersom få kjøper vil det bli satt av et lite felt og folk som da allerede har reist eller av annen årsak ikke får kjøpt billett i butikken kan risikere å stå i Trondheim uten billetter.

Gjelder også for denne kampen, billetter er tilgjengelig i butikken NÅ!

Noen som vet prisen på billettene til Lerkendal og Color line stadion?

150 på Lerkendal og 150 på Color Line Stadion.

Edited by Slum
elaang og sigurdlk trenger teskje

Jøss. Samarbeider de om billettene, slik at de kan brukes på begge arenaene? Ikke dårlig, og dessuten veldig billig.

Når er bussen fra ålesund tilbake i bærum? For oss som må opp om morran så dere andre kan handle frokost.

Når er bussen fra ålesund tilbake i bærum? For oss som må opp om morran så dere andre kan handle frokost.

Hvis vi sjekker Finn så sier de 8 timer til Bekkestua.

Da blir ankomst fort kl. 04-05. Akkurat nok til å komme seg hjem, dusje, spise frokost og gå på jobb. :)

Da blir ankomst fort kl. 04-05. Akkurat nok til å komme seg hjem, dusje, spise frokost og gå på jobb. :)

For de som ikke har sikret seg kveldsvakt på mandag og begynner kl 16:00 ja. :lol:

La oss mobilisere litt folk til aalesund! Jeg har meldt meg på og synes det er kjedelig å synge alene...

Og husk å melde dere på i god tid så det ikke blir like mye stress som nå før RBK :)

Kanskje en av dere datakyndige skal lage en slik mobiliseringssak som kommer opp før man kommer inn på hovedsiden?

Kanskje en av dere datakyndige skal lage en slik mobiliseringssak som kommer opp før man kommer inn på hovedsiden?

En splash? Skal se hva jeg kan gjøre!

La oss mobilisere litt folk til aalesund! Jeg har meldt meg på og synes det er kjedelig å synge alene...

Regner med at jeg trenger plass til to stykker, men vet sikkert i morgen kveld.

hvor står SS mot Rennes?

På Fornebulandet til høyre for ståfeltet. Mot Godset gjetter jeg på hundre spenn i porten og ståfelt.

kjøper jeg billett i stabækbutikken? kan jeg da bare spørre om bilett til Supportfeltet og da får jeg der vi skal stå?

Billetter til Stabæk Supports felt på UEFA kampen på onsdag koster kr 100 mot fremvisning av medlemskort. Billettene kjøpes i Stabækbutikken og gjelder for felt T og U (Det som normalt er familietribunen. Vår tribune er som kjennt stengt.

Billetter til bortekampen kommer det mer info om i løpet av uken.

Billetter til Stabæk Supports felt på UEFA kampen på onsdag koster kr 100 mot fremvisning av medlemskort. Billettene kjøpes i Stabækbutikken og gjelder for felt T og U (Det som normalt er familietribunen. Vår tribune er som kjennt stengt.

Blir det mulighet for å kjøpe i porten også?

Blir det mulighet for å kjøpe i porten også?

Ikke i porten tror jeg, men i billettluka på selve kampdagen. Hvertfall sånn jeg forstod beskjeden fra Knut Bjørn.

Er det vesentlig å vite om det er porten eller billettluka? De ligger 40 meter fra hverandre?

Står vi på feltet vårt mot Godset?

??

Og til slutt et spørsmål: Kommer man gratis inn i 2. omgangen mot Rennes? Rekker ikke førsteomgangen dessverre..

Er det unummererte billetter til Rennes-kampen?

Hvis de er nummererte, vi kommer vel ikke til å bry oss noe om plassen som står på billetten, det er bare å stå der man vil?

Vi står på vanlig felt mot Godset, billetter dit kjøpes i porten mot fremvisning av medlemskort.

Billettene mot Renne er sikkert numererte, men det later vi bare som vi ikke ser. Vi fyller opp fra felt U og utover regner jeg med!

Billetter til Stabæk Supports felt på UEFA kampen på onsdag koster kr 100 mot fremvisning av medlemskort.

Onsdag?

Hehe jo jeg levde i den villfarelse at kampen var på onsdag, men vet selvsagt nå et det er torsdag. Håper ingen hadde lagt merke til den lille feilen.

Vi skal vel kanskje komme dit først eller? ;) Men alle som er innmeldte før 1. mai har vel forkjøpsrett på billetter om vi skulle komme dit.