Gå til innhold

Praktisk info


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Hva kreves av dokumentasjon fra de som kjøper på vegne av de som bor i grisgrendte strøk som f.eks Bergen?

 

Det kommer an på hvem du sender.  For nær slekt holder sesong/medlemskort (eventuell kopi).  For andre bør det foreligge en fullmakt, så framt vedkommende ikke er kjent.

 

Vi kjenner fortsatt mange av dere, selv om $$ har vokst enormt de to siste årene.  Vi har fortsatt medlemsregistrene våre sortert på fornavn, et system som ble etablert den gang vi faktisk kjente så godt som samtlige medlemmer personlig.  I alle fall på fornavn...

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva kreves av dokumentasjon fra de som kjøper på vegne av de som bor i grisgrendte strøk som f.eks Bergen?

 

Det kommer an på hvem du sender.  For nær slekt holder sesong/medlemskort (eventuell kopi).  For andre bør det foreligge en fullmakt, så framt vedkommende ikke er kjent.

 

Vi kjenner fortsatt mange av dere, selv om $$ har vokst enormt de to siste årene.  Vi har fortsatt medlemsregistrene våre sortert på fornavn, et system som ble etablert den gang vi faktisk kjente så godt som samtlige medlemmer personlig.  I alle fall på fornavn...

 

 

Sønnen min har mistet kortet sitt. (les faren har mistet det) Han er bare 2 år men fullt ut medlem. Har dere medlemslistene slik at jeg som far kan kjøpe bilett på han? Takker for svar1

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva kreves av dokumentasjon fra de som kjøper på vegne av de som bor i grisgrendte strøk som f.eks Bergen?

 

Det kommer an på hvem du sender.  For nær slekt holder sesong/medlemskort (eventuell kopi).  For andre bør det foreligge en fullmakt, så framt vedkommende ikke er kjent.

 

Vi kjenner fortsatt mange av dere, selv om $ har vokst enormt de to siste årene.  Vi har fortsatt medlemsregistrene våre sortert på fornavn, et system som ble etablert den gang vi faktisk kjente så godt som samtlige medlemmer personlig.  I alle fall på fornavn...

 

 

Sønnen min har mistet kortet sitt. (les faren har mistet det) Han er bare 2 år men fullt ut medlem. Har dere medlemslistene slik at jeg som far kan kjøpe bilett på han? Takker for svar1

 

 

 

 

Det ordner seg.  

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva kreves av dokumentasjon fra de som kjøper på vegne av de som bor i grisgrendte strøk som f.eks Bergen?

 

Det kommer an på hvem du sender.  For nær slekt holder sesong/medlemskort (eventuell kopi).  For andre bør det foreligge en fullmakt, så framt vedkommende ikke er kjent.

 

Vi kjenner fortsatt mange av dere, selv om $ har vokst enormt de to siste årene.  Vi har fortsatt medlemsregistrene våre sortert på fornavn, et system som ble etablert den gang vi faktisk kjente så godt som samtlige medlemmer personlig.  I alle fall på fornavn...

 

 

Sønnen min har mistet kortet sitt. (les faren har mistet det) Han er bare 2 år men fullt ut medlem. Har dere medlemslistene slik at jeg som far kan kjøpe bilett på han? Takker for svar1

 

 

 

 

Det ordner seg.  

 

Tusen takk Albert!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ble det meste klart?

 

Og fikk dere sørget for at folk som meg med medlemsskap i SS men sesongkort andre steder på stadion får kjøpe billett blandt de stående og syngende?

Du som har medlemskap hos oss har jo ikke noe problem, kjøp billetten din med forkjøpsretten medlemsskapet gir deg. Stabæk har krysset listene slik at du ikke får kjøpt billett på begge steder.

 

Men til kjernen i spørsmålet, nei det lar seg desverre ikke gjøre å stå med $$ uten $$ billett. Vi har forsøkt, men det lot seg ikke gjøre.

 

 

Hvorfor lot det seg ikke gjøre?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men til kjernen i spørsmålet, nei det lar seg desverre ikke gjøre å stå med $$ uten $$ billett. Vi har forsøkt, men det lot seg ikke gjøre.

 

Betyr det at $$ har hele VG-Nedre? Eller blir VG-nedre fysisk delt mellom sitte- og ståplasser?

 

Ellers ser jeg ikke helt problemet med å kjøpe seg en sitteplass der men stå med $$.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå husker jeg ikke alle detaljene, men $$ har nesten hele VG-nedre, de ytterste feltene vil bli flankert av, frivillige, og juniorspillere.

 

Sesongkortinnehavere forøvrig vil få billetter på VG-øvre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ble det meste klart?

 

Og fikk dere sørget for at folk som meg med medlemsskap i SS men sesongkort andre steder på stadion får kjøpe billett blandt de stående og syngende?

Du som har medlemskap hos oss har jo ikke noe problem, kjøp billetten din med forkjøpsretten medlemsskapet gir deg. Stabæk har krysset listene slik at du ikke får kjøpt billett på begge steder.

 

Men til kjernen i spørsmålet, nei det lar seg desverre ikke gjøre å stå med $$ uten $$ billett. Vi har forsøkt, men det lot seg ikke gjøre.

Hva med omvendt da? At man har $$ medlemskap, men ønsker å være med sesongkortinnehavere?

 

Hadde vært meget takknemlig for et svar på denne... Har en far på 68 år med medlemskort som helst vil sitte på cupfinalen, og lurer på om det lar seg gjøre?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ble det meste klart?

 

Og fikk dere sørget for at folk som meg med medlemsskap i SS men sesongkort andre steder på stadion får kjøpe billett blandt de stående og syngende?

Du som har medlemskap hos oss har jo ikke noe problem, kjøp billetten din med forkjøpsretten medlemsskapet gir deg. Stabæk har krysset listene slik at du ikke får kjøpt billett på begge steder.

 

Men til kjernen i spørsmålet, nei det lar seg desverre ikke gjøre å stå med $$ uten $$ billett. Vi har forsøkt, men det lot seg ikke gjøre.

Hva med omvendt da? At man har $$ medlemskap, men ønsker å være med sesongkortinnehavere?

 

Hadde vært meget takknemlig for et svar på denne... Har en far på 68 år med medlemskort som helst vil sitte på cupfinalen, og lurer på om det lar seg gjøre?

 

bare å gjøre som bestefaren min, "står" alltid øverst på feltet. Da kan han sette seg ned hvis han trenger det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er følgelig heller ikke mulig motsatt. Desverre. Da får dere i tilfelle bytte dere i mellom og holde oss utenfor.

 

Vi ønsker selvsagt at våre billetter skal gå til syngende og stående, men dersom man har behov for å sitte litt så foreslår jeg at man trekker ut til sidene på feltet. Stående supportere har en tendens til å ta litt mindre plass enn sittende og det vil antagelig gjøre at det blir litt fleksibilitet på sidene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ble det meste klart?

 

Og fikk dere sørget for at folk som meg med medlemsskap i SS men sesongkort andre steder på stadion får kjøpe billett blandt de stående og syngende?

Du som har medlemskap hos oss har jo ikke noe problem, kjøp billetten din med forkjøpsretten medlemsskapet gir deg. Stabæk har krysset listene slik at du ikke får kjøpt billett på begge steder.

 

Men til kjernen i spørsmålet, nei det lar seg desverre ikke gjøre å stå med $$ uten $$ billett. Vi har forsøkt, men det lot seg ikke gjøre.

 

 

Hvorfor lot det seg ikke gjøre?

 

Jeg gjentar.. Håpløst at man skal isolere SS for seg selv. Vi kommer til å tape så det ljomer på tribunen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er selvfølgelig helt håpløst, men om ikke Stabæk Fotball er villig til å praktisere free seating på et større område enn det $ får er det vel vanskelig å gjennomføre :(

 

Klanen prøvde seg visstnok på free seeting, men fikk ikke lov...

 

Bra jobbet av styret vårt. Skjønner ikke maset fra AndersC om at styret i Stabæk Support burde jobbe for folk som ikke melder seg inn i supporterklubben.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er nok flere årsaker som har ført frem til denne løsningen. Mange har ønsker og ofte er disse ønskene motstridende. Samtidig skal salget la seg gjenomføre i praksis så noen avgjørelser har nok blitt tatt på bakgrunn av det. Siden $$ vil stå og tross alt de aller fleste med andre sesongkort foretrekker å sitte så kunne ikke Stabæk bestemme at endel av deres sittende publikum på Nadderud MÅ stå på cupfinalen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er selvfølgelig helt håpløst, men om ikke Stabæk Fotball er villig til å praktisere free seating på et større område enn det $ får er det vel vanskelig å gjennomføre :(

 

Klanen prøvde seg visstnok på free seeting, men fikk ikke lov...

 

Bra jobbet av styret vårt. Skjønner ikke maset fra AndersC om at styret i Stabæk Support burde jobbe for folk som ikke melder seg inn i supporterklubben.

 

Det handler om at Stabæk Support bør etterstrebe å støtte Stabæk best mulig, og da hadde free seating vært den beste løsningen. Her har man tidenes rekrutteringsmulighet for SS i forhold til Telenor Arena, og den burde man grepet.

 

At det ikke løste seg i denne saken er selvsagt ikke styrets feil alene. Det er som Tonje er inne på mange hensyn å ta i denne saken.

 

Skjønner ikke at det er mas å engasjere seg for å få støttet laget best mulig i en av årets viktigste kamper...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Billettsalget starter onsdag kl 12.00. Oppmøte ved Stabækbutikken. Vil du ha billetter med Stabæk Support får du stille deg i køen for de billettene vi selger (da må du bruke medlemskortet ditt i $$...).

 

 

 

 

Hvis en ikke har mulighet og handle på onsdag når er neste mulighet å få handlet billetter til $$ sine plasser?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis en ikke har mulighet og handle på onsdag når er neste mulighet å få handlet billetter til $$ sine plasser?

 

Onsdag 15. : Åpent fra 12-18

(Åpningstider fremover vil bli annonsert, vi håper så mange som mulig kommer denne dagen)

Stabaek.no/cupfinalen

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis en ikke har mulighet og handle på onsdag når er neste mulighet å få handlet billetter til $$ sine plasser?

 

Onsdag 15. : Åpent fra 12-18

(Åpningstider fremover vil bli annonsert, vi håper så mange som mulig kommer denne dagen)

Stabaek.no/cupfinalen

 

Fint hvis dere følger med på stabaek.no, vi har jo ikke samme mulighet til å ta fri fra jobben og drive med dette på dagtid så det vil nok komme noen tider etterhvert, når vi ser hvordan salget går i dag. Takk for tålmodigheten :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er det ikke ganske klønete å ha dugnad på lørdag når de fleste er i Tromsø??

 

De fleste? Det er denne helgen vi kan gjøre det. Og hvis de fleste er i Tromsø vil det si at medlemsmassen vår er omtrent 400 mann. Men 200 på dugnad holder det også!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Praktisk info
×
×
  • Opprett ny...