Gå til innhold

Praktisk info


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Det hadde kanskje gjort seg med et tidspunkt for når man starter, og ikke bare når man har tenkt å være ferdig?

I morges stod det 13:00 der, har nok falt ut ved redigering tipper jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Flott dugnad.. Jeg tok meg fri 2 timer før fra jobben for å hjelpe til.. Var der klokken 13 ca og det eneste jeg så var en haug med seter og litt verktøy.. Hadde ikke med mobiltelefon så da var det bare å dra da gitt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Flott dugnad.. Jeg tok meg fri 2 timer før fra jobben for å hjelpe til.. Var der klokken 13 ca og det eneste jeg så var en haug med seter og litt verktøy.. Hadde ikke med mobiltelefon så da var det bare å dra da gitt.

Da var det pølse-pause, hadde du sett til andre siden av gressmatta så hadde du funnet oss...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke glem StabækQuiz på Blaa ikveld klokken 20:00.

 

Rich er Quizmaster!

 

jeg vil herved takke budstikka for dagens quiz tap.

det bør du,når du klarer å kjøre på med 6 0.6 og 2 shott på 1 time

det er gratis det er gratis,lalalalala

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor hadde de ikke de skjerfene uten skrift på i teltet på Bekkestua? Jeg hadde egentlig planer om å kjøpe ett av de, men siden de ikke hadde det kjøpte jeg heller det med skriften.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor stor beholdning er det?

 

Det var vel snakk om 500

 

Det er tusen, 500 av hver. Det var ikke skjerf uten skrift fordi vi blingsa på hvilken eske vi leverte (vi må åpne hver enkelt pakke med 5 skjerf for å se hva som er inni) I morgen tidlig skal begge være der.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

1. desember nærmer seg. Når får vi info fra styret vedr. salg av sesongkort og medlemsskap for 2009?

 

Og tilslutt, når kan vi vente en avklaring fra Stabæk Fotball med tanke på setefritt felt? Får vi skikkelige ståplasser kjøper jeg sesongkort med SS. Plasserer de seter der, setter jeg med på hovedtribunen hvor de fleste fra det gamle Q-feltet har plass.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1. desember nærmer seg. Når får vi info fra styret vedr. salg av sesongkort og medlemsskap for 2009?

 

Og tilslutt, når kan vi vente en avklaring fra Stabæk Fotball med tanke på setefritt felt? Får vi skikkelige ståplasser kjøper jeg sesongkort med SS. Plasserer de seter der, setter jeg med på hovedtribunen hvor de fleste fra det gamle Q-feltet har plass.

 

Vi kommer til å selge midlertidige medlems- og sesongkort i papp, siden produksjonen av Skidatacard vil være ferdig først i ferbuar. Skidatakortene i seg selv pleier å koste 40 kr, men SS-kortene er inkludert i medlemsavgiften.

 

Angående seter så sitter vi også egentlig bare og venter på svar. Det er som kjent bare et svar som er akseptabelt. Ståplass.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Aviser og nettsider er fulle av stoff om hvordan finanskrisen rammer folk i Asker og Bærum særlig hardt. 

 

Dersom du kjenner noen som er på kanten av stupet, dersom du har fått avslag på ønsket "om å få låne av din rike far", må du ta signalet alvorlig.

 

Vedkommende trenger et lys i mørke, et håp for fremtiden, noe å vie livet til.

 

Hva er da bedre enn å gi ham/henne et sesongkort i Hangar'n?

 

Salget fortsetter i dag på Onkel Blaa fra kl 17.00.  Fra kl 19.00 er det Superonsdag i Stabækbutikken, store rabatter for medlemmer (gamle og nye) i Stabæk Support.

 

Billig er det også...

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aviser og nettsider er fulle av stoff om hvordan finanskrisen rammer folk i Asker og Bærum særlig hardt.

 

Dersom du kjenner noen som er på kanten av stupet, dersom du har fått avslag på ønsket "om å få låne av din rike far", må du ta signalet alvorlig.

 

Vedkommende trenger et lys i mørke, et håp for fremtiden, noe å vie livet til.

 

Hva er da bedre enn å gi ham/henne et sesongkort i Hangar'n?

 

Salget fortsetter i dag på Onkel Blaa fra kl 17.00. Fra kl 19.00 er det Superonsdag i Stabækbutikken, store rabatter for medlemmer (gamle og nye) i Stabæk Support.

 

Billig er det også...

...og livsfarlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aviser og nettsider er fulle av stoff om hvordan finanskrisen rammer folk i Asker og Bærum særlig hardt.

 

Dersom du kjenner noen som er på kanten av stupet, dersom du har fått avslag på ønsket "om å få låne av din rike far", må du ta signalet alvorlig.

 

Vedkommende trenger et lys i mørke, et håp for fremtiden, noe å vie livet til.

 

Hva er da bedre enn å gi ham/henne et sesongkort i Hangar'n?

 

Salget fortsetter i dag på Onkel Blaa fra kl 17.00. Fra kl 19.00 er det Superonsdag i Stabækbutikken, store rabatter for medlemmer (gamle og nye) i Stabæk Support.

 

Billig er det også...

...og livsfarlig.

Med andre ord litt sånn som "stå"feltet vårt?

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Praktisk info
×
×
  • Opprett ny...