Gå til innhold

Praktisk info


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Kjæresten min er ikke medlem av $, men har lyst til å bli med på enkelte av hjemmekampene. Jeg har $-sesongkort. Hvordan kan jeg få med henne inn på feltet vårt? 

 

Du kan starte med å melde henne inn (fin gave).  Deretter kan du kjøpe enkeltbilletter.

 

 

Husk at dersom en person skal på mer enn 6 kamper, lønner det seg med sesongkort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Minner om medlemsservice og salg av sesongkort/medlemskort i Stabækbutikken fra 12-14 i dag, lørdag.

Vi har ikke lengre salg/medlemsservice på kampdag, så dersom noen lurer på noe eller må ordne seg medlemskort/sesongkort før søndagens kamp, er det bare å møte opp i butikken...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forslag: Kommunisere på stabaek.no (og kanskje stabak.no) at det anbefales å kjøpe billetter på felt G? for de som ikke er $$ medlemmer, kan være med stabækbussen eller ikke ønsker å satse på kjøp i døra.

 

Husk: ingen synlige stabæk-effekter VED INNGANG.

 

Billettkjøp felt G Marienlyst Stadion

 

Så står alle stabæk-folk mest samlet.

 

...

 

Et annet spm:

Jeg kommer rett på kamp fra fjellet. Kan jeg be noen kjøpe billett for meg på bussen, så jeg kan stå sammen med kompiser? Vet ikke helt hvem jeg skal dra med på felt G at the moment...

Endret av Lycke
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Et annet spm:

Jeg kommer rett på kamp fra fjellet. Kan jeg be noen kjøpe billett for meg på bussen, så jeg kan stå sammen med kompiser? Vet ikke helt hvem jeg skal dra med på felt G at the moment...

 

Nei. de som er på bussen får kjøpe en billett hver.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forslag: Kommunisere på stabaek.no (og kanskje stabak.no) at det anbefales å kjøpe billetter på felt G? for de som ikke er $$ medlemmer, kan være med stabækbussen eller ikke ønsker å satse på kjøp i døra.

 

Husk: ingen synlige stabæk-effekter VED INNGANG.

 

Billettkjøp felt G Marienlyst Stadion

 

Så står alle stabæk-folk mest samlet.

 

...

 

Et annet spm:

Jeg kommer rett på kamp fra fjellet. Kan jeg be noen kjøpe billett for meg på bussen, så jeg kan stå sammen med kompiser? Vet ikke helt hvem jeg skal dra med på felt G at the moment...

Har Bortesupporterne felt H? Trodde det var GodsetUnionen....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forslag: Kommunisere på stabaek.no (og kanskje stabak.no) at det anbefales å kjøpe billetter på felt G? for de som ikke er $ medlemmer, kan være med stabækbussen eller ikke ønsker å satse på kjøp i døra.

 

Husk: ingen synlige stabæk-effekter VED INNGANG.

 

Billettkjøp felt G Marienlyst Stadion

 

Så står alle stabæk-folk mest samlet.

 

...

 

Et annet spm:

Jeg kommer rett på kamp fra fjellet. Kan jeg be noen kjøpe billett for meg på bussen, så jeg kan stå sammen med kompiser? Vet ikke helt hvem jeg skal dra med på felt G at the moment...

Har Bortesupporterne felt H? Trodde det var GodsetUnionen....

 

Nei, felt H har ved de siste oppgjørene stort sett vært befolket med stabæksupportere.

 

Mener å huske at GU står på motsatt side (eller kanskje det var før?).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei, felt H har ved de siste oppgjørene stort sett vært befolket med stabæksupportere.

 

Mener å huske at GU står på motsatt side (eller kanskje det var før?).

 

Står ikke GU på den andre kortsiden, den med en ordentlig tribune?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei, felt H har ved de siste oppgjørene stort sett vært befolket med stabæksupportere.

 

Mener å huske at GU står på motsatt side (eller kanskje det var før?).

 

Står ikke GU på den andre kortsiden, den med en ordentlig tribune?

 

 

Det gjorde de i hvert fall da vi spilte mot dem i fjor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


[

Nei, felt H har ved de siste oppgjørene stort sett vært befolket med stabæksupportere.

 

Mener å huske at GU står på motsatt side (eller kanskje det var før?).

 

GU står vel på kortsiden.

 

 

marienlyst2.jpg

 

godsetuni.jpg

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


$$ trenger litt hjelp ang turen til Drammen:

Er det noen som kunne tenke seg å selge billetter på bussene på vei til drammen, og/eller være ansvarlig for en buss?

Send meg en pm med navn og nr.

 

Oppgaver som ansvarlig:

-kontaktperson for meg på bussen.

-ringe meg dersom noe er galt, eller det er spørsmål om noe.

-prøve å få med ca like mange tilbake igjen etter kampen.

-Be folk rydde før de går av bussen.

 

Oppgaver som billettselger:

-selge billetter på bussen

-ta i mot penger

-gi penger til meg når vi kommer til drammen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For de av oss som ikke har salkartet i hodet - og som på tross av en hang til sitting har meninger om hvor dere står.

Er det mulig å få det visualisert for å ta stilling til det hele?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Er det mulig å "fjernstemme"? Hvis noen tar med medlemskortet mitt og signatur.

demonstrasjon.png

 

 

Alt innenfor det blå her vil i så fall være setefritt. Tilsvarer omtrent 1200 plasser. Det vil også bedre segregeringen ved inngang og stadion forøvrig. Vi får egen dass for begge kjønn, og egen kiosk med skille i gangen mot resten. Inngangen vil bli kun et par meter bortenfor den vi bruker nå.

 

Som vanlig vil det ikke være anledning til å fjernstemme. Dette er heller ikke noe direkte demokratiavgjørelse, men vi skal sammen sette oss ned og gå igjennom alt som er av info, og bli enige om hva som er den beste løsningen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For de av oss som ikke har salkartet i hodet - og som på tross av en hang til sitting har meninger om hvor dere står.

Er det mulig å få det visualisert for å ta stilling til det hele?

 

Så vidt jeg har forstått er det vel dette det er snakk om (tatt fra hangar-tråden):

 

utennavno.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er heller ikke noe direkte demokratiavgjørelse, men vi skal sammen sette oss ned og gå igjennom alt som er av info, og bli enige om hva som er den beste løsningen.

 

Har man testa ut denne plasseringen? Så vidt jeg forstår har man testet ut en liten gruppe midt på teleskoptribunen (B), ellers har man stått der man står nå (D+E). Dette har jo vist seg å ikke fungere optimalt, så hvor sikre er man på at dette vil være en god løsning når det gjelder å lage trøkk på banen? Audiotekniske forhold er vel ikke noe man kan diskutere seg frem til på et møte, det bør oppleves - og da gjerne før man knekker av en hel masse seter :ph34r:

 

Er det f.eks. mulig å teste uten øvrige tilskuere tilstede? 100-200 (ca.) supportmedlemmer holder jo til å lage et jævla trøkk på damekampene, så hvis man slipper inn i hallen en eller annen kveld kunne man kanskje tatt et storskalaforsøk? Stille alle på de forskjellige stedene (B, C, D og E) etter tur, og ha en mindre gruppe lyttere (noen på banen, noen på tribunen osv.). Dette blir seff en del jobb, men vi har jo nå sett hvor ille feil plassering kan bli :(

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har man testa ut denne plasseringen? Så vidt jeg forstår har man testet ut en liten gruppe midt på teleskoptribunen (B), ellers har man stått der man står nå (D+E). Dette har jo vist seg å ikke fungere optimalt, så hvor sikre er man på at dette vil være en god løsning når det gjelder å lage trøkk på banen? Audiotekniske forhold er vel ikke noe man kan diskutere seg frem til på et møte, det bør oppleves - og da gjerne før man knekker av en hel masse seter :ph34r:

Det er vel så enkelt at vi ikke har flere alternativer? Der vi står nå høres vi dårlig og vi har seter, felt B er ikke mulig pga teleskoptribunen og da står vi igjen med felt C (fra teleskoptribunen slutter) og hjørnet. Evnt felt A og hjørnet, men da synes vi ikke på tv(viktig for rekruttering).

 

Ser ikke poenget med flere tester.

Endret av alltidblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Slik jeg ser det har vi to gode muligheter hvis Stabæk går med på det:

Alternativ 1:

Hvorfor ikke bare snu helt om på det? Hvorfor kan ikke vi stå der bortesupporterne nå står og sette bortesupporterne i svingen i stedet? Bortesupporterne høres bedre på TA enn SS. Satt på hovedtribunen under VIP osv under Moldekampen og da hørtes Moldesupporterne nesten like godt som SS selv om de var mye færre. Tenk hvor helvetes bra liv det hadde blitt hvis vi hadde fått den siden. Ser ulempene med seter men da har vi jo hvertfall oppnåd målet med å vinne livet på tribunen i hver kamp.

 

Alternativ 2:

Hvorfor ikke flytte om på Juniorsupport og SS. Vi kommer da ikke til å sees på tv men vi får et setefritt felt hvor vi også får stå på kortsiden. Da blir det også ordentlig tribunekrig hvor man synger frem og tilbake over hele banen.

:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Praktisk info
×
×
  • Opprett ny...