Gå til innhold

Praktisk info


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


 

 

Når må stemmene være inne hadde tenkt å stemme etter Moldekampen for Gutta men Jentene spiller jo sin siste hjemmekamp før Molde kampen.

 

Har jeg ikke tenkt på ennå :) Heldigvis er jentene flinke til å komme på Blaa, så det kunne jo funke med en seremoni der.

 

Det har forøvrig allerede kommet inn over 200 stemmer :) DET er definitivt rekord på under et døgn!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes begge kassene skal deles ut på Telenor Arena under kampen mot Bodø/Glimt, men det er jo min mening da...

 

Bør vel gjøre som vanlig, dele ut ved siste hjemmekamp. Da er man vel også rimelig sikker på at vinneren også er der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes begge kassene skal deles ut på Telenor Arena under kampen mot Bodø/Glimt, men det er jo min mening da...

 

Bør vel gjøre som vanlig, dele ut ved siste hjemmekamp. Da er man vel også rimelig sikker på at vinneren også er der.

 

 

Man kan vel dele den ut før kampen mot Røa? Da har man to uker ekstra til å hente inn stemmer. det kommer jo til å bli hjemmebane for jentene der og.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tradisjonen tro deles kassa ut på siste hjemmekamp.

 

Altså foran Kolbotnkampen for jentene og Glimt kampen for gutta.

 

Og jeg får ikke vært på noen av de kampene... :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tradisjonen tro deles kassa ut på siste hjemmekamp.

 

Altså foran Kolbotnkampen for jentene og Glimt kampen for gutta.

 

Og jeg får ikke vært på noen av de kampene... :(

 

Det handler om prioriteringer.. ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Posse kan jeg stemme på jentene nå og Gutta etter Moldekampen?

 

 

Hmm, det kan fort bli litt rot når det skal telles opp, så kan ikke love deg at det går smuud. Det er automatiske mennesker vet du :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg reagerer på at det ikke er det ikke mulig å kjøpe sesongkort i Stabæk Support for neste sesong som kun gjelder herrelaget.

 

Da Stabæk Fotball tidligere idag la ut info om Sesongkortsalget for 2010 sto det oppført en pris på kr. 1200 i Stabæk Support. Dette er nå fjernet og de henviser kun til en link til stabaek.no

 

Det ser ut som om styret i Stabæk Support nå har bestemt at de skal legge på 250 kroner i prisen og inkludere inngang for damelaget.

 

Kan dere ta til fornuften å gi oss muligheten til å kjøpe sesongkort for kr. 1200 som kun gjelder herrelaget? Det er vel dette som var utgangspunktet for Stabæk Fotball?

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg reagerer på at det ikke er det ikke mulig å kjøpe sesongkort i Stabæk Support for neste sesong som kun gjelder herrelaget.

 

Da Stabæk Fotball tidligere idag la ut info om Sesongkortsalget for 2010 sto det oppført en pris på kr. 1200 i Stabæk Support. Dette er nå fjernet og de henviser kun til en link til stabaek.no

 

Det ser ut som om styret i Stabæk Support nå har bestemt at de skal legge på 250 kroner i prisen og inkludere inngang for damelaget.

 

Kan dere ta til fornuften å gi oss muligheten til å kjøpe sesongkort for kr. 1200 som kun gjelder herrelaget? Det er vel dette som var utgangspunktet for Stabæk Fotball?

 

Antar at det har med at du som frivillig uansett får med deg kvinnekampene gratis, og Stabæk Fotball er mye mer enn herrelaget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Antar at det har med at du som frivillig uansett får med deg kvinnekampene gratis, og Stabæk Fotball er mye mer enn herrelaget.

 

Dette har ingenting med saken å gjøre.

 

Gidder noen i styret uttale seg og sørge for å ta til fornuften ved å gi oss muligheten til å velge?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Antar at det har med at du som frivillig uansett får med deg kvinnekampene gratis, og Stabæk Fotball er mye mer enn herrelaget.

 

Dette har ingenting med saken å gjøre.

 

Gidder noen i styret uttale seg og sørge for å ta til fornuften ved å gi oss muligheten til å velge?

 

Selvfølgelig har det det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selvfølgelig har det det.

 

Nei, det har det ikke.

 

Fint om du ikke avsporer debatten.

 

Javel, du kan jo påstå det. Uansett så kan man jo kjøpe enkeltbilletter om man bare vil støtte et av lagene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det ser ut som om styret i Stabæk Support nå har bestemt at de skal legge på 250 kroner i prisen og inkludere inngang for damelaget.

Det er vel bare 100kr som er lagt på. De siste 150 går til medlemsavgift. Uten at jeg vet noe om hvor vidt det går ann å velge bort damelagsesongkortet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg reagerer på at det ikke er det ikke mulig å kjøpe sesongkort i Stabæk Support for neste sesong som kun gjelder herrelaget.

 

Da Stabæk Fotball tidligere idag la ut info om Sesongkortsalget for 2010 sto det oppført en pris på kr. 1200 i Stabæk Support. Dette er nå fjernet og de henviser kun til en link til stabaek.no

 

Det ser ut som om styret i Stabæk Support nå har bestemt at de skal legge på 250 kroner i prisen og inkludere inngang for damelaget.

 

Kan dere ta til fornuften å gi oss muligheten til å kjøpe sesongkort for kr. 1200 som kun gjelder herrelaget? Det er vel dette som var utgangspunktet for Stabæk Fotball?

 

Selv om jeg ikke kan forstå hvorfor man ikke skulle ville gå på SFK-kamper har vel Slum et poeng her? Interessen rundt damelaget blir vel ikke større av at man skal prøve å "prakke på" SFK-sesongkort på alle som vil ha SFH-sesongkort?

 

Jeg reagerer forsåvidt også på de latterlig lave sesongkortprisene til SFK (det er i realiteten bare 100,- for $$, og, antar jeg, 300,- for alle andre). SFK er et bedre produkt enn som så, det blir ikke bedre av at man skal selge det til underpris heller...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva kostet sesongkortet i 2009? og er medlemsavgiften inkludert i de 1450,- for 2010 eller blir det 1450+150=1600,-?

 

Er både enig og uenig med Slum. Enig forde man ikke skal bli påtvunget noe man ikke har interesse av, og ikke kommer til å gå på, og viss han er frivilig så kommer han jo gratis inn uanset.. Dersom man f.eks bor på Røa så kan man jo heie på Stabæk på herresiden, men være Røa supporter på damesiden.

Uenig forde f.eks intekten av medlemskap i $tabæk $upport går til gratis busser til de nære fotballkamper, men dersom man ikke reiser på lange borteturer og bruker egen bil på de korte borteturene, så får man jo ingen glede av dette. Nå er jo $$ sitt formål å støtte alle Stabæks fotballag, kjønn og alder ingen hindring. Antar styret mener at vi er mest tjent med at sessongkortet for SFK er inkludert i SFH sessongkortet. Kanskje har man vært litt usikker på hvilken pris vi skal ta for kortet i år, tatt i betraktning Stabæks dårlige økonomi. og så har man kommet til en gylden midddelveg, ved å legge på 100kr mer, men inkludere SFK.

Jeg hadde håpet på en prisøkning på rundt 150kr, for 1000$$ sessongkort blir ikke det mer en 150.000kr, men alle monner drar.

Noen som har tall på antall $$ kort som ble solgt til SFK og SFH? i 2009

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har klart å forhandle oss til lave sesongkortpriser i mange år, og neste år var det uendret på Fornebu. Hvis man unngår å plukke det hele fra hverandre får man altså ett kort som gjelder for alle hjemmekampene i serien. Flisespikkere ville sikkert reagert på at 2. laget har vært inkludert i sesongkortet lenge, selv om man ikke ønsket å gå på de kampene. ..Eller ville de det? Dette er ikke som en omstridt kanalpakke (som vi husker fra en tid tilbake), det er rett og slett sesongkortet til klubben vår, og alle deler av klubben vår.

 

Som alltidblaa sier er 1450,- kr inkludert medlemsskap.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har klart å forhandle oss til lave sesongkortpriser i mange år, og neste år var det uendret på Fornebu. Hvis man unngår å plukke det hele fra hverandre får man altså ett kort som gjelder for alle hjemmekampene i serien. Flisespikkere ville sikkert reagert på at 2. laget har vært inkludert i sesongkortet lenge, selv om man ikke ønsket å gå på de kampene. ..Eller ville de det? Dette er ikke som en omstridt kanalpakke (som vi husker fra en tid tilbake), det er rett og slett sesongkortet til klubben vår, og alle deler av klubben vår.

 

Som alltidblaa sier er 1450,- kr inkludert medlemsskap.

 

Sesongkortet blir ikke billigere om 2. laget ikke inkluderes, så jeg skjønner ikke hvorfor du kommer med den.

 

Realiteten er at folk nå kommer til å betale for noe de ikke ønsker. Fiks opp i dette tullet, og la folk selv velge hva de vil betale for.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Realiteten er at folk nå kommer til å betale for noe de ikke ønsker. Fiks opp i dette tullet, og la folk selv velge hva de vil betale for.

Jeez...

 

Ikke lag balluba over 100 kr. Det sparer $$ for en del ekstraarbeid, og det støtter en god sak.

 

 

Eller kanskje de som ikke reiser på bortetur bør få billigere medlemskap? Eller de som ikke liker flagg og tifo? Eller de som ikke vil at årets spiller skal få en kasse øl? Eller de som ikke bruker nettsida og forumet? Her er det mange øre å spare gitt... Dumt å betale bittelitt for noe man ikke bryr seg om as...!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke at jeg har stor tro på at dette skjer, men for min del kunne man godt doblet prisen for å få fjernet alle de som ikke ønsker å bidra på feltet vårt og som står (sitter) der fordi det er billig..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 Det er korrekt som Slum sier at Stabæk Support presenterer en samlet sesongkortpakke som omfatter alle hjemmekamper i ordinær serie for alle lag.  Pakken er 100 kroner dyrere enn sesongkort kun for herrelagene i 2009, men altså samme pris som sesongkortene for både herre- og kvinnelagene i 2009.

 

Det er flere årsaker til at vi gjør det, de viktigste er:

 

- Vi ønsker å fremstå som Supporterklubb for alle Stabæks (fotball)lag.

 

- Det letter det adminstrative arbeidet for styret vesentlig.

 

- Det gir en betydelig støtte til kvinnefotballen i Stabæk, også økonomisk.

 

Dersom det skulle være folk som av prinsippielle grunner ikke ønsker å støtte kvinnefotballen, eller som bare vil ha sesongkort for kvinnelagene, kan vi komme tilbake med løsninger for dette.  Jeg kan ikke tenke meg at mange som skal kjøpe sesongkort til TA som er mot ordningen av økonomiske grunner.

 

Vi ber om at vi folk som ikke ønsker å gå på en eneste toppseriekamp på Nadderud i 2010, og som syns en støtte på 9 kroner og ti øre pr kamp er uakseptabelt, om å gi beskjed om det til meg på e-post: albert@stabaek.no, så skal vi se hvilken ordning som kan fikses.

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er korrekt som Slum sier at Stabæk Support presenterer en samlet sesongkortpakke som omfatter alle hjemmekamper i ordinær serie for alle lag. Pakken er 100 kroner dyrere enn sesongkort kun for herrelagene i 2009, men altså samme pris som sesongkortene for både herre- og kvinnelagene i 2009.

Det er flere årsaker til at vi gjør det, de viktigste er:

- Vi ønsker å fremstå som Supporterklubb for alle Stabæks (fotball)lag.

- Det letter det adminstrative arbeidet for styret vesentlig.

- Det gir en betydelig støtte til kvinnefotballen i Stabæk, også økonomisk.

Dersom det skulle være folk som av prinsippielle grunner ikke ønsker å støtte kvinnefotballen, eller som bare vil ha sesongkort for kvinnelagene, kan vi komme tilbake med løsninger for dette. Jeg kan ikke tenke meg at mange som skal kjøpe sesongkort til TA som er mot ordningen av økonomiske grunner.

Vi ber om at vi folk som ikke ønsker å gå på en eneste toppseriekamp på Nadderud i 2010, og som syns en støtte på 9 kroner og ti øre pr kamp er uakseptabelt, om å gi beskjed om det til meg på e-post: albert@stabaek.no, så skal vi se hvilken ordning som kan fikses.

 

Jeg blir flau på deres vegne.

 

Å dra frem 9 kroner og 10 øre-diskusjonen er pinlig, du vet at dette handler mer om prinsipper enn om penger. Jeg finner kun ett godt argument i innelgget ditt, og det er at det letter det adminstrative arbeidet for styret vesentlig. Men det alene holder ikke. Etter min beregning har det i år vært ett snitt på i underkant av 30 syngene på Stabæk Supportfeltet når damelaget spiller. SS solgte vel totalt ca 250 damesesongkort før sesongen. Hvor har det blitt av resten? Jeg tipper mange av fri vilje valgte å legge til 100 kroner for å støtte damene økonomisk.

 

La folk selv velge om de vil støtte damelaget, herrelaget eller begge lagene. Det er fint at styret ønsker å fremstå som Supporterklubb for alle Stabæks lag, men la nå disse medlemmene som har valgt dere inn i styret selv velge hvilke lag de vil støtte.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


La folk selv velge om de vil støtte damelaget, herrelaget eller begge lagene. Det er fint at styret ønsker å fremstå som Supporterklubb for alle Stabæks lag, men la nå disse medlemmene som har valgt dere inn i styret selv velge hvilke lag de vil støtte.

 

 

Er det ikke akkurat det Albert har lagt ut mailen sin for?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Praktisk info
×
×
  • Opprett ny...