Gå til innhold

Praktisk info


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


La folk selv velge om de vil støtte damelaget, herrelaget eller begge lagene. Det er fint at styret ønsker å fremstå som Supporterklubb for alle Stabæks lag, men la nå disse medlemmene som har valgt dere inn i styret selv velge hvilke lag de vil støtte.

 

 

Er det ikke akkurat det Albert har lagt ut mailen sin for?

 

Les hva han skriver da, Posse:

Vi ber om at vi folk som ikke ønsker å gå på en eneste toppseriekamp på Nadderud i 2010, og som syns en støtte på 9 kroner og ti øre pr kamp er uakseptabelt, om å gi beskjed om det til meg på e-post: albert@stabaek.no, så skal vi se hvilken ordning som kan fikses.

 

Det er tydelig å lederen i Stabæk Support forsøker å drite meg ut, men samme det. Det har aldri skjedd før, så jeg kan leve med forsøket.

 

Hvorfor skal folk sende Albert en mail om de kun ønsker å kjøpe sesongkort for enten herre- eller damelaget? Gi folk muligheten til å velge dette både på weben og i StabækButikken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor skal folk sende Albert en mail om de kun ønsker å kjøpe sesongkort for enten herre- eller damelaget? Gi folk muligheten til å velge dette både på weben og i StabækButikken.

 

Støtter deg 100% i alt du sier Slum, å tvinge folk til å støtte SFK er prinsipielt feil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er ikke snakk om å tvinge folk til noenting. $$ selger sesongkort til alle Stabæks hjemmekamper til en pris vi har forhandlet frem, nærmere bestemt 1450,-.

 

Si det som det er og som Albert sa i en tidligere post - dere har forhandlet frem samme pris som i fjor for både herrene og dammene, jeg tror ikke SF har vært i beslutningsrommet her.

 

Da er det riktig at dere tvinger de som vil kun støtte herrelagene til å støtte dammelaget også.

 

Jeg kjøpte sesongkort for SFK i 2009 og kommer til å gjøre det i 2010 så for meg personlig har denne saken ingen betydning men som sagt før så synes jeg det er prinsipielt feil å ikke la folk velge selv hvem de vil støtte.

 

Vi lever vel ikke i et diktatur i $$ :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg støtter Styret som har tatt en avgjørelse på at SS neste sesong kan velge mellom kun medlemskap for kr 50,- - 150,- eller medlemsskap + sesongkort for alle Stabæks hjemmekamper i alle serier for kr. 1450,-

 

 

Er man uenig i Styret kan man møte opp på generalforsamlingen og ta det opp. Eventuelt å få seg selv valgt inn i Styret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kan ikke helt se hvorfor dette er et så stort problem.

 

Jeg har kabel-tv fra Get, og da får jeg med Travel Channel. Jeg ser så godt som aldri på Travel Channel, men ettersom det er en del av pakken, aksepterer jeg at den er med. Og en gang i blant er det faktisk noe interessant som går der også.

 

Når denne pakken med sesongkort til begge lagene i tillegg medfører mindre drittjobb for styret(noe de har nok av fra før) så syns jeg det blir litt smålig å klage over dette. Hadde det vært snakk om større summer så kunne jeg forstått det, men ikke når det er snakk om et såpass lite beløp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Siden folk har behov for å tolke det jeg sier, skal jeg gjøre et nytt forsøk på å være tindrende klar.

 

Stabæk Support har fremforhandlet en avtale med SFK og SFH som i praksis er lik fjorårets avtale.  Vi har valgt å legge det inn i en pakke, som koster 1200 for ungdom og 1450 for voksne.  Det inkluderer medlemskap og adgang til alle Stabæklagenes hjemmekamper i serien i 2010.  Man kan også kjøpe medlemskap og enkeltbillettere hvor det koster 100,- på Nadderud og 170,- på TA.

 

Så forsøker jeg å forklare hvorfor vi har valgt pakkeløsning, og ikke delt det opp som i fjor:

 

Politisk

Stabæk Support ble formelt en supporterklubb for både SFK og SFH på årsmøtet i februar i år.  Det ble ikke gjort valgfritt - alle som er medlemmer av $$ støtter alle fotballagene til Stabæk.  Det medfører konflikter som folk har levd med i årevis: Man er supporter for Stabæk g16 mens man spiller for Bærums Verk g16 eller noe sånt.  

 

Når vi ikke deler opp sesongkortene våre aldersmessig, kan man lure på hvorfor man skal dele dem kjønnsmessig.  Hadde de vært en vesentlig økonomisk forskjell, ville vi gjort det.  Men det er det ikke.

 

Alle sesongkorthavere i Stabæk Support skal kunne gå på alle seriekampene til Stabæk hjemme - uten å betale noe ekstra.  Naturligvis er det ingen som går på absolutt alle kampene til SFK, SFH, 2.lagene og de aldersbestemte lagene.

 

Praktisk

Jeg ble i sin tid hentet inn i styret av Tonje fordi hun trengte noen til å redde medlemskartoteket.  Ingen av styremedlemmene hennes kunne/ville gjøre det, så hun hadde ansvaret selv.  Det året dro vi 470 sesongkort og var godt under 1000 medlemmer.  I år har vi solgt nesten 2000 medlemskap, over 1000 sesongkort på TA og omlag 4-500 sesongkort på Nadderud (er ikke helt sikker på det tallet - har det ikke her).

 

 

I 2010 forventer vi ytterligere vekst - målet er 1500 sesongkort og minst 2500 medlemmer.  Det er en formidabel jobb, og den viktigste styret har.  Selve registrene kan selvsagt føres på flere måter, men om vi får solgt størstedelen av medlemsskapene og alle sesongkort i en operasjon, sparer vi utrolig mye arbeid.  

 

Det er også utrolig praktisk om et sesongkort går til alle kamper

 

Økonomisk

I mitt innlegg i går argumenterte jeg også økonomisk - selger vi 1500 sesongkort skjønner alle at kr 100 pr salg gir en bra ekstrainntekt for kvinnene.

 

 

Samtidig argumenterte jeg med at det er utrolig billig - det dreier seg om litt over 9 kroner pr damekamp.  En av motdebatantene mine påstår at jeg med det argumentet driter ham ut.  Merkelig, for min hensikt var å si at jeg tror ikke at han - eller de fleste andre - diskuterer dette pga økonomi.  Men av prinsipp.

 

Prinsippet

Og prinsippet man diskuterer er selvsagt kvinnefotball.  Noen mener at det er en selvmotsigelse, og at kvinner og fotball ikke hører sammen.  Folk må ha lov til å mene det.  Folk må også ha lov til å være uinteressert i kvinnefotball, enten fordi man ikke bryr seg, eller man kanskje syns den er dårlig.

 

 

Jeg innrømmer gjerne at om Stabæk ikke hadde hatt lag i Toppserien, så hadde ikke jeg heller brydd meg.  For meg dreier dette seg altså om Stabæk.

 

Som sagt, man kan mene hva man vil om kvinnefotball.  Men Stabæk Fotball har valgt å satse på kvinner i toppserien, og Stabæk Support har besluttet å være supporterklubb for både kvinne- og herrefotball.

 

Unntaket

I utgangspunktet tilbyr altså Stabæk Support enten sesongkort til alle seriekamper hjemme eller så får man kjøpe enkeltbilletter.

 

 

Men vi har åpnet for å gjøre unntak.  Det gjelder for folk som av prinsippielle grunner ikke vil støtte herre- eller kvinnefotballen.  Dette unntaket kan oppnås ved å kontakte meg på albert@stabaek.no

 

Konklusjon

Dersom denne debatten dreier seg om at man er mot at $$ skal støtte kvinnefotballen, må man ta opp det på årsmøtet.  Styret er valgt på å skulle lede en supporterklubb som omfatter både kvinne- og herrefotball.

 

 

Det er det vi gjør nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Siden folk har behov for å tolke det jeg sier, skal jeg gjøre et nytt forsøk på å være tindrende klar.

 

Stabæk Support har fremforhandlet en avtale med SFK og SFH som i praksis er lik fjorårets avtale. Vi har valgt å legge det inn i en pakke, som koster 1200 for ungdom og 1450 for voksne. Det inkluderer medlemskap og adgang til alle Stabæklagenes hjemmekamper i serien i 2010. Man kan også kjøpe medlemskap og enkeltbillettere hvor det koster 100,- på Nadderud og 170,- på TA.

 

Så forsøker jeg å forklare hvorfor vi har valgt pakkeløsning, og ikke delt det opp som i fjor:

 

Politisk

Stabæk Support ble formelt en supporterklubb for både SFK og SFH på årsmøtet i februar i år. Det ble ikke gjort valgfritt - alle som er medlemmer av $ støtter alle fotballagene til Stabæk. Det medfører konflikter som folk har levd med i årevis: Man er supporter for Stabæk g16 mens man spiller for Bærums Verk g16 eller noe sånt.

 

Når vi ikke deler opp sesongkortene våre aldersmessig, kan man lure på hvorfor man skal dele dem kjønnsmessig. Hadde de vært en vesentlig økonomisk forskjell, ville vi gjort det. Men det er det ikke.

 

Alle sesongkorthavere i Stabæk Support skal kunne gå på alle seriekampene til Stabæk hjemme - uten å betale noe ekstra. Naturligvis er det ingen som går på absolutt alle kampene til SFK, SFH, 2.lagene og de aldersbestemte lagene.

 

Praktisk

Jeg ble i sin tid hentet inn i styret av Tonje fordi hun trengte noen til å redde medlemskartoteket. Ingen av styremedlemmene hennes kunne/ville gjøre det, så hun hadde ansvaret selv. Det året dro vi 470 sesongkort og var godt under 1000 medlemmer. I år har vi solgt nesten 2000 medlemskap, over 1000 sesongkort på TA og omlag 4-500 sesongkort på Nadderud (er ikke helt sikker på det tallet - har det ikke her).

 

 

I 2010 forventer vi ytterligere vekst - målet er 1500 sesongkort og minst 2500 medlemmer. Det er en formidabel jobb, og den viktigste styret har. Selve registrene kan selvsagt føres på flere måter, men om vi får solgt størstedelen av medlemsskapene og alle sesongkort i en operasjon, sparer vi utrolig mye arbeid.

 

Det er også utrolig praktisk om et sesongkort går til alle kamper

 

Økonomisk

I mitt innlegg i går argumenterte jeg også økonomisk - selger vi 1500 sesongkort skjønner alle at kr 100 pr salg gir en bra ekstrainntekt for kvinnene.

 

 

Samtidig argumenterte jeg med at det er utrolig billig - det dreier seg om litt over 9 kroner pr damekamp. En av motdebatantene mine påstår at jeg med det argumentet driter ham ut. Merkelig, for min hensikt var å si at jeg tror ikke at han - eller de fleste andre - diskuterer dette pga økonomi. Men av prinsipp.

 

Prinsippet

Og prinsippet man diskuterer er selvsagt kvinnefotball. Noen mener at det er en selvmotsigelse, og at kvinner og fotball ikke hører sammen. Folk må ha lov til å mene det. Folk må også ha lov til å være uinteressert i kvinnefotball, enten fordi man ikke bryr seg, eller man kanskje syns den er dårlig.

 

 

Jeg innrømmer gjerne at om Stabæk ikke hadde hatt lag i Toppserien, så hadde ikke jeg heller brydd meg. For meg dreier dette seg altså om Stabæk.

 

Som sagt, man kan mene hva man vil om kvinnefotball. Men Stabæk Fotball har valgt å satse på kvinner i toppserien, og Stabæk Support har besluttet å være supporterklubb for både kvinne- og herrefotball.

 

Unntaket

I utgangspunktet tilbyr altså Stabæk Support enten sesongkort til alle seriekamper hjemme eller så får man kjøpe enkeltbilletter.

 

 

Men vi har åpnet for å gjøre unntak. Det gjelder for folk som av prinsippielle grunner ikke vil støtte herre- eller kvinnefotballen. Dette unntaket kan oppnås ved å kontakte meg på albert@stabaek.no

 

Konklusjon

Dersom denne debatten dreier seg om at man er mot at $ skal støtte kvinnefotballen, må man ta opp det på årsmøtet. Styret er valgt på å skulle lede en supporterklubb som omfatter både kvinne- og herrefotball.

 

 

Det er det vi gjør nå.

 

Dette er svært skuffende.

 

Tenk deg følgende fremtidsscenario. Damelaget til Stabæk blir en stor suksess publikumsmessing og det kan forsvares en sesongkortpris på kr 500 eller 1.000 kroner. Vil styret fortsatt tvinge på medlemmene sine sesongkort som da vil koste kr 1.950 eller 2.450?

 

Ikke overaskende at det kun er de som går på hjemmekampene til damelaget som støtter forslaget til styret hittil i debatten.

 

Jeg går ut ifra at medlemmene blir godt opplyst at de ikke er påtvunget sesongkort for begge lagene og selv kan velge hva de ønsker å kjøpe. Ett innlegg på forumet holder ikke. Dette bør det selvsagt opplyses om i smsutsendelsene, på weben og under salgene i StabækButikken.

 

Hadde dere valgt fjorårets løsning, hvor man selv valgte hva man kunne kjøpe tror jeg damelaget ville fått en større oppmerksomhet ved at det for hvert salg av ett herresesongkort aktivt opplyses f.eks at: "For kun 100 kroner ekstra får du sesongkort for damelaget på Nadderud." Tror flere blir klar over lagt på denne måten enn løsningen dere planlegger nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har ikke tenkt å gå inn i en debatt med deg, Slum.  Du har gjort det tindrende klart at du egentlig er imot at Stabæk skal ha damelag, selv om du skal ha cred for at du har vært på de fleste damekamper og at du faktisk her på forum har sagt at det ga mersmak.  Hadde selvsagt vært mer hyggelig om du sto med oss enn at du vokter oss...

 

Du bruker uttrykk som "flau", "skuffende" osv, og du sier at dette er en prinsippdebatt, og ikke har med penger å gjøre.  Likevel drar du penger inn i bildet.  Vel - slik situasjonen er i dag, kan vi nærmest diktere hvilke vilkår og priser vi vil ha med SFK.  Stabæk Support er helt unike i kvinnefotballen, noe jeg er svært stolt av.

 

Dersom tingene skulle endre seg - så endrer vi på tingene.  Nå jobber Stabæk Support for at kvinnelaget skal inkluderes, og at vi skal fortsette å gå på kamper og å bli flere.

 

Jeg er skuffet over at du nok engang velger å være lederen for hylekoret.  Fortsetter du sånn er det vel bare en ting å gjøre - få deg innvalgt i styret...  ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeeez!

 

I utgangspunktet var jeg enig i det Slum skrev til å begynne med, men det får da være grenser?

Eier ikke folk evnen til å gi beng? Drit i det, kutt ut, ro ned, VÅTTEVER. Uansett; dette er noe styret bestemmer og ikke vi supportere som åpenbart har et utall antall meninger. Det er en grunn til at man har et styre, nettopp for å drive supporterlubben, noe som også innebærer å ta avgjørelser. Er man ikke enig får man stille på årsmøtet, forsøke å kaste styret og deretter ta ansvaret selv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeeez!

 

I utgangspunktet var jeg enig i det Slum skrev til å begynne med, men det får da være grenser?

Eier ikke folk evnen til å gi beng? Drit i det, kutt ut, ro ned, VÅTTEVER. Uansett; dette er noe styret bestemmer og ikke vi supportere som åpenbart har et utall antall meninger. Det er en grunn til at man har et styre, nettopp for å drive supporterlubben, noe som også innebærer å ta avgjørelser. Er man ikke enig får man stille på årsmøtet, forsøke å kaste styret og deretter ta ansvaret selv.

 

Jeg mener debatten er viktig, og det virker ikke som om det er et utall antall meninger her. Jeg finner kun to forskjellige meninger. Enten å tvinge medlemmene til å kjøpe sesongkort for begge lagene, eller å la folk selv velge hva de ønsker å kjøpe.

 

Før årets sesong kjøpte vel 250-300 sesongkortmedlemmer i Stabæk Support frivillig sesongkort for damelaget til en pris av 100 kroner. Som frivillig for damelaget har jeg observert at det i snitt har vært 25-30(!) syngene på hjemmekampene. Det kan ikke sies å være annet enn en fiasko, selv om det muligens er feil å konkludere etter bare èn sesong.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er glad for at styret har tatt en skikkelig sjefs beslutning, og står for den. Jeg synes Prisen på SFH sesongkort er for lav, men at vi har fått en økning i prisen ved at man inkluderer SFK. for å si det på en annen måte så går prisen opp for SFH kort med 100kr og så kommer man gratis inn på SFK kamper med kortet. Akkurat som man kommer gratis inn på 2lag og G16 kamper. Jeg har aldri vært på en 2lag eller G16kamp (men på en J16) men jeg krever ikke refundert penger av den grunn...

Slum, du får ta dette opp på neste årsmøte, men det beste er nok at du i et lyst øyeblikk tar kontakt med valgkomiteen og kommer deg inn i styret i $$ :blink: Du kan jo bli medlemsansvarlig :D

Denne debatten minner litt om debatten om prisen på lange borteturer kontra gratis på korte turer, for noen er det best med det ene og for andre best med det andre, selv skulle jeg gjerne ha supsidierte flybiletter til NordNorge, jeg har jo aldri vert med på en gratis bortetur, har måttet jobbe på alle :(

Nå får vi et år med erfaring med hvordan dette blir og så kan vi evaluere dette til neste år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg er ikke interessert i kvinnefotball.

jeg kommer ikke til aa se damekamper i 2010.

jeg kommer heller ikke til aa se flere enn 3-4 hjemmekamper av herrelaget i 2010.

uansett er jeg glad for at vi kan - paa en enkel og rimelig maate! - faa et sesongkort (som gjelder til alle hjemmekamper, inkluderer forkjöpsrett til uefa + cup kamper) og et medlemskort (som gir oss gratis bussturer til noen bortekamper)

 

jeg ser ikke poenget i aa krangle med styret om det.

skulle en dag rammebetingelsene forandre seg gaar jeg utifra at styret reagerer paa det og finner nye lösninger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare for å vise at man ikke har forstått dette med prinsipp og ikke økonomi, vurderer jeg å kjøpe sesongkort til herrene uten damehundrelappen, og deretter kjøpe enkeltbilletter til damekampene. Man vil kanskje hevde at jeg er kranglete, men det er da også et sammensurium av hersketeknikker man kjører på med her.

- Det er da så lite penger (er du gjerrig?).

- Damene må få lov til å drive med fotball de også (er du mannsjåvinist?)

- Styret er stemt frem av medlemmene (er du udemokratisk?) og må få lov til å sette vise "regler" (er du illojal?).

 

 

Og bare for å ha sagt det: jeg støtter selvfølgelig damelaget vårt, er oppriktig glad i Lise og skal selvfølgelig på Røabanen neste helg.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare for å vise at man ikke har forstått dette med prinsipp og ikke økonomi, vurderer jeg å kjøpe sesongkort til herrene uten damehundrelappen, og deretter kjøpe enkeltbilletter til damekampene. Man vil kanskje hevde at jeg er kranglete, men det er da også et sammensurium av hersketeknikker man kjører på med her.

- Det er da så lite penger (er du gjerrig?).

- Damene må få lov til å drive med fotball de også (er du mannsjåvinist?)

- Styret er stemt frem av medlemmene (er du udemokratisk?) og må få lov til å sette vise "regler" (er du illojal?).

 

 

Og bare for å ha sagt det: jeg støtter selvfølgelig damelaget vårt, er oppriktig glad i Lise og skal selvfølgelig på Røabanen neste helg.

Mange argumenter som ikke er like gode, men at et (nesten demokratisk) valgt styre faktisk skal bestemme ting som dette er jeg for, og 100 kroner i året på det som fortsatt er et av tippeligaens billigste årskort er ikke all verden. Greit nok å gi uttrykk for sitt syn, men det finnes større trær å henge seg opp i for å si litt flåsete.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes flåsete i grunn var et ganske beskrivende ord på hele denne diskusjonen her.. Hvis dette er noe å diskutere opp og ned i mente.. ja da har vi det altfor fint.

Helt uenig. Debatten her er like relevant som den rundt f.eks. Get sin kanalpakke, selv om det rent teknisk kanskje ikke er sammenlignbart. Poenget er at styret tilbyr et sammensatt produkt for 2010, noe de selvfølgelig er i sin fulle rett til gjøre. At noen ikke er fornøyd med tilbudet og ytrer sin mening om det er like selvfølgelig. Dette forumet er i så måte en ypperlig kanal for det. Om styret velger å justere sitt tilbud ut fra meningene er selvfølgelig helt opp til styret. Debatt er bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må si jeg er enig med Slum i denne diskusjonen. La folk velge - og de blir med en gang mye mer positive til situasjonen!

 

Så er det vel laget et forum for å diskutere?? Det må være lov å være uenig? Hadde alle vært enig i alt, kunne vi vel like gjerne klart oss med en hjemmeside hvor styret informerte uten forum?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig med både Slum og Erik__ her. Jeg har i mange år vært medlem av både Bærget det blaa, Stabæk Support, og dermed også hatt sesongkort. Jeg har fulgt med på denne diskusjonen litt på avstand nå, men føler for å ta til orde.

 

Jeg synes IKKE det er greit å bli "påtvunget" ekstra sesongkort til damene (selv om jeg støttet de med 100 kr på årets sesongkort). Jeg har ikke vært på noen av kampene deres, og jeg kommer heller ikke til å gjøre det. Derfor synes jeg man skal kunne finne en løsning der vi som ikke er interessert i å blande to lag på samnme kort også er fornøyde. Påtvungenhet vil jeg frabes.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må si jeg er enig med Slum i denne diskusjonen. La folk velge - og de blir med en gang mye mer positive til situasjonen!

 

Så er det vel laget et forum for å diskutere?? Det må være lov å være uenig? Hadde alle vært enig i alt, kunne vi vel like gjerne klart oss med en hjemmeside hvor styret informerte uten forum?

Et forum er en perfekt arena for diskusjoner. Således er det intet galt i det, tvert imot. Det er sunt for alle involverte uansett hva man måtte mene.

Men hvis man ser på hjemmesiden er avgjørelsen allerede tatt.

Sesongkortene selges som en "totalpakke". For de som ikke kan godta dette, har Albert bedt om å få beskjed pr mail.

 

Med en så stor medlemsmasse vi nå er, må det jo oppstå situasjoner der vi er uenige.

Det er viktig at medlemmer ytrer sine meninger, får svar på, og diskutert disse.

Det er spesielt viktig at man sier ifra når man ikke er enig med de beslutningene styret har tatt, sånn sett skal Slum ha honnør.

 

Grunnen til at jeg poster dette innlegget er bare for å si at saken er diskutert innad i styret, beslutningen er tatt, og vi har tatt kritikken inn over oss slik at det blir tatt med i vurderingen neste år.

Men NÅ hjelper det ikke å skrive masse for eller imot, det løpet er kjørt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva om man sier det slik?;

- sesongkort $$ for herrene, ink medlemskap: kr. 1450,-.

- sesongkort $$ for herrene og damene, ink medlemskap: kr. 1450,-.

- sesongkort $$ for herrene, damene og 2.laget, ink medlemskap: kr. 1450,-.

- sesongkort $$ for herrene og 2. laget, ink medlemskap: kr. 1450,-.

 

Og så kan man velge hvilket sesongkort man vil ha?

 

Det blir litt som jeg har det mtp på månedskortet mitt. Jeg bor i Asker og tar bussen til byen hver dag. Uheldigvis bor jeg rett over en takstsone og må således betale for en billett som gjelder for mer enn hva jeg faktisk bruker. Men sånn er det bare...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva om man sier det slik?;

- sesongkort $ for herrene, ink medlemskap: kr. 1450,-.

- sesongkort $ for herrene og damene, ink medlemskap: kr. 1450,-.

- sesongkort $ for herrene, damene og 2.laget, ink medlemskap: kr. 1450,-.

- sesongkort $ for herrene og 2. laget, ink medlemskap: kr. 1450,-.

 

Og så kan man velge hvilket sesongkort man vil ha?

 

Det blir litt som jeg har det mtp på månedskortet mitt. Jeg bor i Asker og tar bussen til byen hver dag. Uheldigvis bor jeg rett over en takstsone og må således betale for en billett som gjelder for mer enn hva jeg faktisk bruker. Men sånn er det bare...

 

Så du mener det er grei medlemsservice så lenge den ikke er verre en Ruters kundeservice på sitt verste?

Snakker om å legge lista lavt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det viktigste poenget for meg så langt i denne debatten er at styret slipper jobben med å administrere to sesongkort. Det er grunn nok for meg til å betale en hundrings mer, uansett om jeg drar på damekamper neste år eller ikke.

 

Ville dere som klager tatt den jobben?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


[så du mener det er grei medlemsservice så lenge den ikke er verre en Ruters kundeservice på sitt verste?

Snakker om å legge lista lavt...

Hos Ruter er det folk som blir betalt for å gjøre jobben. Om vi er like bra som en profesjonell aktør i Norge så kan det vel ikke være så ille :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mulig dette allerede har blitt opplyst om, men det har i så fall forsvunnet i diskusjonen over for min del:

 

Kan jeg, som ikke hadde sesongkort med $$ i fjor, allerede nå kjøpe sesongkort for $$ neste år (i Stabækbutikken), eller må jeg vente til en eller annen frist er passert (slik det er for de andre sesongkortene)?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mulig dette allerede har blitt opplyst om, men det har i så fall forsvunnet i diskusjonen over for min del:

 

Kan jeg, som ikke hadde sesongkort med $$ i fjor, allerede nå kjøpe sesongkort for $$ neste år (i Stabækbutikken), eller må jeg vente til en eller annen frist er passert (slik det er for de andre sesongkortene)?

 

Du kan kjøpe allerede nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Praktisk info
×
×
  • Opprett ny...