Gå til innhold

Praktisk info


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Selges ikke billetter på billettservice i år? Eller er de ikke lagt ut der ennå?

 

Har hørt fra usikre! kilder at de skal selges på billettservice men at de ikke blir lagt ut før nærmere seriestart, så satser på at det stemmer :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så det blir ingen tribuner litt nærmere enn kikkertsvingen i motsatt ende?

 

Håper ikke det, vi vil ha Klanen så langt unna som mulig...

De kan evt. plasseres i kikkersvingen

 

10. Stabæk 120 (50 kr. i "kikkersvingen".)

http://fotball.adressa.no/nyhetsarkiv/arti...articleID=95009

Endret av boie
Lenke til innlegg
Del på andre sider


MEN, vi har alle sesongkort, har vi ikke...????

Jepp da, men man kan få et innblikk i hvordan salget ligger an der.

Alle har ikke sesongkort. Det burde vært kjøpt minst dobbelt så mange sesongkort. (Vi har tre i familien - Albert jr bor som kjent i Bodø og føler han ikke trenger sesongkort. Min eldste datter påstår hun holder med Odd - og har heller ikke sesongkort. Hun kan godt bli med på hjemmkampen mot Odd, men da skal hun stå i svingen.... ;) )

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jepp kom på kick offet og hent kortet ditt. Du trenger ikke kvitering med mindre du betaler i løpet av den siste uken før kick-offet. Mer innfo kommer

 

Ta med bilde til kortet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne uken vil Stabæk Support være å treffe på Onkel Blaa mandag, torsdag og fredag 17-19.

 

Dessuten på torget på Bekkestua 1. april (dagtid) og selfølgelig på kick-offet på lørdag kl 19.

 

Nye medlemmer vil også kunne stifte bekjennskap til oss på Nadderud på søndag ;)

 

(For gamle medlemmer blir det er kjært og etterlengtet gjensyn)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne uken vil Stabæk Support være å treffe på Onkel Blaa mandag, torsdag og fredag 17-19.

 

Dessuten på torget på Bekkestua 1. april (dagtid) og selfølgelig på kick-offet på lørdag kl 19.

 

Nye medlemmer vil også kunne stifte bekjennskap til oss på Nadderud på søndag ;)

 

(For gamle medlemmer blir det er kjært og etterlengtet gjensyn)

Du må bare si ifra om dere trenger noen timers hjelp på stand. F.eks også av folk som kan være med å bryte ned myten om at Stabæk Support er mest for ungdom...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det ikke det da, mest for ungdom? Ikke det at det er noen gamle slitere - men mest for ungdom er det da.. Eller de som føler seg som det..

Det blir vel som kino mest for ungdom - men det er alltid noen eldre som finner veien.

Bingo og postkontoret (de eldres møte plass) der i mot er mest for de eldre, det er noen unge der, men klart overtall av twist spisende lompe fjes med løs tenner, flass på skuldrene og frakker/kåper som det lukter våt laghåret labbetuss hund av.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det ikke det da, mest for ungdom? Ikke det at det er noen gamle slitere - men mest for ungdom er det da.. Eller de som føler seg som det..

Det blir vel som kino mest for ungdom - men det er alltid noen eldre som finner veien.

Bingo og postkontoret (de eldres møte plass) der i mot er mest for de eldre, det er noen unge der, men klart overtall av twist spisende lompe fjes med løs tenner, flass på skuldrene og frakker/kåper som det lukter våt laghåret labbetuss hund av.

Vi kan i hvert fall orddeling vår... ;)

Hvor er forresten vi som er mellom 20-60 i denne diskusjonen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det ikke det da, mest for ungdom? Ikke det at det er noen gamle slitere - men mest for ungdom er det da.. Eller de som føler seg som det..

Joda, jeg tror du har rett, det er mest for ungdom. Og folk med et ungdommelig og lekent sinn. Folk som er villig til å stå en hel kamp for De Blaa. Egentlig har det begrenset med alder å gjøre; jeg har møtt folk under 20 som er for gamle til å være med i Stabæk Support, og jeg har møtt folk over seksti som definitivt er unge nok til å være med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det ikke det da, mest for ungdom? Ikke det at det er noen gamle slitere - men mest for ungdom er det da.. Eller de som føler seg som det..

Joda, jeg tror du har rett, det er mest for ungdom. Og folk med et ungdommelig og lekent sinn. Folk som er villig til å stå en hel kamp for De Blaa. Egentlig har det begrenset med alder å gjøre; jeg har møtt folk under 20 som er for gamle til å være med i Stabæk Support, og jeg har møtt folk over seksti som definitivt er unge nok til å være med.

 

Alder er relativt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det ikke det da, mest for ungdom? Ikke det at det er noen gamle slitere - men mest for ungdom er det da.. Eller de som føler seg som det..

Joda, jeg tror du har rett, det er mest for ungdom. Og folk med et ungdommelig og lekent sinn. Folk som er villig til å stå en hel kamp for De Blaa. Egentlig har det begrenset med alder å gjøre; jeg har møtt folk under 20 som er for gamle til å være med i Stabæk Support, og jeg har møtt folk over seksti som definitivt er unge nok til å være med.

 

Alder er relativt...

 

Det er forskjell på mentalalder og kronologiskalder... :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Praktisk info
×
×
  • Opprett ny...