Gå til innhold

Praktisk info


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


WAOH!

 

 

STB-kalenderen er oppdatert med alle kampene, jo!!

 

 

Alle kampene i TL og i tillegg de tre treningskampene mot Moss, Strømmen og Rosenborg?? Så kult! Rett inn i kalendern min! På pc'n og telefonen og alt!

 

 

Og gratis, sier du? Shit, helt fantastisk! Bra og enkel veiledning er det også, på stabaek.no/kalender. Helt suverent!

 

 

Bra service! Tror jaggu jeg MEEEELDER MEG INN I STABÆK SUPPORT AS!!! stabaek.no/medlem

 

 

Nå. Nå gjør jeg det.

 

Edit: Nå har jeg gjort det.

Endret av alltidblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk Support er i Stabækbutikken på Nadderud torsdag 19.12 kl 18-21! Vi selger medlemskort og sesongkort, og hvis du har kjøpt på nett kan du også hente kortene dine her så de kan puttes under juletreet. Kjøper du medlemskap eller sesongkort i julegave til noen? Vi lover å holde på hemmeligheten! Lars Hjorth kommer kl 20 for å gi deg siste nytt om klubben. Alle som kjøper medlemskap i desember er med i trekningen av helt nye skjerf! Kommer du før butikkens offisielle stengetid kl 19:00 kan du også gjøre unna julegaveshoppingen denne dagen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Årets (og neste års...) fyrverkeri får du kjøpt hos Stabæk på Nadderud! Våre supportere stiller opp på dugnad, og hele overskuddet går til klubben. Og med tanke på trenersituasjonen kan det være lurt å kjøpe inn litt ekstra, i tilfelle rottefelle det føles naturlig å feire om ikke så altfor lenge...
TV2 Nyhetskanalen sender live fra kl 13, så de som er ute for å handle kan jo svinge innom da. Det er ikke lov til å sprenge TV2-folkene selv om ikke alle liker dem for måten de dekket TV2-skandalen på.

 

 

 

1525505_10151865225321801_918208521_n.jp

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Flott med penger til en oss og til breddefotballen i Stabæk (mener Ingo har lovet at alt klubben får inn her går til breddefotballen i klubben), men jeg skal være såpass pirkete at jeg synes dette er litt tvilsomt. Vi tjener penger på andres spillegalskap, spesielt noen få enkeltskjebner som gir vel mye grunker i kassa. Fred være med avsender...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Du vet vel at Norsk Tipping betaler for monopol, som visstnok også betyr at de ikke kan knyttes til spilleavhengighet eller andre moralske problemstillinger. Tror det fungerer omtrent som klimakvoter: Hvis man betaler for noe negativt, finnes det ikke lenger.

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Flott med penger til en oss og til breddefotballen i Stabæk (mener Ingo har lovet at alt klubben får inn her går til breddefotballen i klubben), men jeg skal være såpass pirkete at jeg synes dette er litt tvilsomt. Vi tjener penger på andres spillegalskap, spesielt noen få enkeltskjebner som gir vel mye grunker i kassa. Fred være med avsender...

 

Klubben har vel ikke lov til å bruke disse midlene til andre ting enn breddefotballen, uansett hva Ingo måtte love og ikke love?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Flott med penger til en oss og til breddefotballen i Stabæk (mener Ingo har lovet at alt klubben får inn her går til breddefotballen i klubben), men jeg skal være såpass pirkete at jeg synes dette er litt tvilsomt. Vi tjener penger på andres spillegalskap, spesielt noen få enkeltskjebner som gir vel mye grunker i kassa. Fred være med avsender...

 

Klubben har vel ikke lov til å bruke disse midlene til andre ting enn breddefotballen, uansett hva Ingo måtte love og ikke love?

 

Da er det nok bare Ingo som har presisert hvor pengene går hen når han har oppfordret folk til å tegne grasrotandel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Noen som vet hvordan en bestiller sesongkort på SS plassene?

Får det ikke til på stabaksesongkort.no, jeg får bare beskjed om at jeg må velge sete!

Noe hjelp å få?

 

http://www.stabaek.no/medlem

 

Er allerede medlem, men har ikke sesongkort, kan jeg bare bli medlem på nytt da eller?

 

Du kan betale inn restsummen for kun sesongkortet og merke innbetalingen med ditt navn. Og hvis du trenger det sendt i posten legger du på 20,-.

 

9853 05 71165

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Noen som vet hvordan en bestiller sesongkort på SS plassene?

Får det ikke til på stabaksesongkort.no, jeg får bare beskjed om at jeg må velge sete!

Noe hjelp å få?

 

http://www.stabaek.no/medlem

 

Er allerede medlem, men har ikke sesongkort, kan jeg bare bli medlem på nytt da eller?

 

Du kan betale inn restsummen for kun sesongkortet og merke innbetalingen med ditt navn. Og hvis du trenger det sendt i posten legger du på 20,-.

 

9853 05 71165

 

Legger jeg bare til adressen min da eller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen som vet hvor lang tid det tar før jeg får sesongkortet i posten?

Bestilte for ca 2 uker siden!

Hei.

De som hadde sesongkort i fjor vil få det umiddelbart etter å ha betalt årets.

Disse kortene har vi allerede klare.

For de som ikke hadde sesongkort i fjor vil det ta litt lenger tid da kortet må lages i Stabæk Butikken.

Kortet ditt skal være i produksjon der nå og du vil få det tilsent så fort det er klart.

 

Sesongkortene i år er personlige og elektroniske tilsvarende slik de var nede på Fornebu.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Noen som vet hvor lang tid det tar før jeg får sesongkortet i posten?

Bestilte for ca 2 uker siden!

Hei.

De som hadde sesongkort i fjor vil få det umiddelbart etter å ha betalt årets.

Disse kortene har vi allerede klare.

For de som ikke hadde sesongkort i fjor vil det ta litt lenger tid da kortet må lages i Stabæk Butikken.

Kortet ditt skal være i produksjon der nå og du vil få det tilsent så fort det er klart.

 

Sesongkortene i år er personlige og elektroniske tilsvarende slik de var nede på Fornebu.

 

Okei, hadde ikke i fjor så da er det vell under produksjon.

 

Takk for svar!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei. Jeg har vært inne og sjekka mange ganger, men det er en forbigående feil som ikke ligner den vanligste bugen vi har. Har tatt kontakt med leverandør.

 

Frustrerende. Får håpe det blir orden på ting snart. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tv2 Sumo viser 60 treningskamper før sesongen.

 

24. januar
Kl. 17.00 Bærum - Stabæk på Sandvika stadion på tv2sumo.no

31. januar
Kl. 14.00 Sarpsborg 08 - Stabæk i Østfoldhallen på tv2sumo.no

22. februar
Kl. TBA Vålerenga - Stabæk i Oslo på tv2sumo.no
1. mars
Kl. 19.00 Vålerenga - Stabæk - La Manga på tv2sumo.no

5. mars
Kl. 15.00 Stabæk - HamKam - La Manga på tv2sumo.no

23. mars
Kl. TBA Rosenborg - Stabæk i Abra-hallen eller Lerkendal på tv2sumo.no

Endret av ÅsmundJ
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hva med og prøve og samle inn litt penger utenfor 10ern.. men en engangsoverføring fra stabæk support? feks at vi kjøper plass på vegg, en pleksiplate eller noe som blir stående enten på blaa eller på nadderud et sted, med navnet på de som har vært med.. og så eks minumum 50 kr? 100? 200kr? donasjon? bare forslag? kanskje lettere og få med seg fler, kanskje mindre bedrifter også..?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fra Stabæk Fotball sin facebookside:

 

Sett av lørdag 29.mars fra kl 11 - 14 til Blaa Dag på Bekkestua og KickOff på Onkel Blaa fra kl 18!
Mer info kommer snart!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Praktisk info
×
×
  • Opprett ny...