Gå til innhold

Praktisk info


Slum
 Del

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Sesongkort og medlemskap for 2015 kan nå bestilles. Dersom man ønsker det før jul for å overraske noen blaa må man følge disse tidsfristene:

 

Må ha medlemskapet før 24.12: innmeldt og betalt senest 14.des.

Må ha sesongkort/medlemskapfør 24.12: innmeldt og betalt begge deler senest 11.des.

 

Grunnen til at jeg har satt disse fristende er fordi posten må sendes senest 16. desember. Sesongkort må trykkes og hentes, og har derfor kortere frist. Alt som betales etter 11/14. desember blir sendt ut etter jul. De som ikke ønsker hjemsendt medlemskort/sesongkort kan hente disse på årsmøte/medlemsmøter.

 

God jul! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På grunn av en litt sen melding fra klubben (og en mer komplisert årsak som Maria evt kan forklare mer om) har vi måttet stenge nettsalget av sesongkort, og selger nå kun medlemskap. Sesongkort kan kjøpes i Stabækbutikken, samt på de medlemskveldene og tidspunktene vi annonserer.

 

Håper dere alle er tidlig ute, det gir forutsigbarhet for klubben og mindre stressende sesongstart for den som sitter med medlemsansvaret :)

 

 

Takk for deeeet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På grunn av en litt sen melding fra klubben (og en mer komplisert årsak som Maria evt kan forklare mer om) har vi måttet stenge nettsalget av sesongkort, og selger nå kun medlemskap. Sesongkort kan kjøpes i Stabækbutikken, samt på de medlemskveldene og tidspunktene vi annonserer.

 

Håper dere alle er tidlig ute, det gir forutsigbarhet for klubben og mindre stressende sesongstart for den som sitter med medlemsansvaret :)

 

 

Takk for deeeet.

 

Hva med oss som allerede har overført penger? Kan vi hente sesongkortet i butikken?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

 

På grunn av en litt sen melding fra klubben (og en mer komplisert årsak som Maria evt kan forklare mer om) har vi måttet stenge nettsalget av sesongkort, og selger nå kun medlemskap. Sesongkort kan kjøpes i Stabækbutikken, samt på de medlemskveldene og tidspunktene vi annonserer.

 

Håper dere alle er tidlig ute, det gir forutsigbarhet for klubben og mindre stressende sesongstart for den som sitter med medlemsansvaret :)

 

 

Takk for deeeet.

Hva med oss som allerede har overført penger? Kan vi hente sesongkortet i butikken?

 

 

Dere får det i posten. De som betaler penger for sesongkort fremover får pengene tilbakeført.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

På grunn av en litt sen melding fra klubben (og en mer komplisert årsak som Maria evt kan forklare mer om) har vi måttet stenge nettsalget av sesongkort, og selger nå kun medlemskap. Sesongkort kan kjøpes i Stabækbutikken, samt på de medlemskveldene og tidspunktene vi annonserer.

 

Håper dere alle er tidlig ute, det gir forutsigbarhet for klubben og mindre stressende sesongstart for den som sitter med medlemsansvaret :)

 

 

Takk for deeeet.

 

Hva med oss som allerede har overført penger? Kan vi hente sesongkortet i butikken?

Dere får det i posten. De som betaler penger for sesongkort fremover får pengene tilbakeført.

Takk, Marbor. Kom i posten før jul. Endret av Bebe
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Minner om at sesongkort for 2015 må kjøpes i Stabækbutikken. Man kan ikke betale/bestille sesongkort samtidig som man kjøper medlemskap over nett lenger.

 

Med teskje:

 

Medlemskap -> Stabaek.no eller Stabækbutikken

Sesongkort -> Kun i Stabækbutikken

 

Medlemskort bestilt uten postforsendelse kan hentes på årsmøte og øvrige medlemsmøter, vi informerer via forum og sosiale medier dersom sesongkort selges på disse møtene. Husk at du må være medlem for å kunne kjøpe sesongkort og stå med Stabæk Support!

Endret av marbor
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Die tribunenpolizei!

 

Stabæk Support trenger flere vakter! Oppgavene går blant annet ut på å passe på dine medsupportere før, under og etter kamp, innslipp og medlemskontroll. Som takk for at du hjelper oss, og sparer klubben for penger til bruk på innleide vakter får du flere goder: 1 gratis bortetur per 2 kamper man har vært vakt, prosenter på effekter i Stabækbutikken, mulighet til å bli med på Stabæk Fotball sin årsfest.

 

For å stille som vakt kontakt sikkerhetsansvarlig:

 

Anette@stabaek.no eller PM her på forumet til Anette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Du kan ta med en venn som ikke er medlem på SS-feltet mot Rosenborg, så langt de resterende billettene rekker! Billetter kan kjøpes i Stabækbutikken, som har følgende åpningstider:

Torsdag: 15-19
Fredag: 15-19
Lørdag: 10-15
Søndag 14-18

Det er selvfølgelig ikke lov med bortesupportere på Stabæk Supports felt, og de som eventuelt prøver å komme seg inn vil bli høflig, men svært bestemt, satt på utsiden - uten mulighet til å bli omplassert til annet sted på stadion.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Meget bra gutta! fyller vi feltet til SS også blir dette bra. Kjernen har jo 3 utsolgte felt så dette kan bli en finfin tribunekamp!

Med liksomtrøndere som ikke kan en eneste av sangene til Kjernen, ja.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det er mer fotball for de som er glade i god stemning! Medlemmer i Stabæk Support får billetter til NSAs ståfelt for 100 spenn på Norge - Sverige i kveld! Billettdisken ligger midt på Bendit-tribunen. Ullevaal er snart fullsatt, tilbudet gjelder så langt lageret rekker!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Billettinfo cup:


Onsdag 24. juni kl 19:00 er det cupmatch på Nadderud. Stabæk Support står på sine faste plasser.


Du kan kjøpe billetter på supportercupen førstkommende lørdag, eller i Stabækbutikken til følgende åpningstider og til den nette sum av 100,- kr:


Torsdag 18. juni kl 15-19

Lørdag 20. juni kl 10-15


Du kan også kjøpe billett på kampdag, men da koster billetten 140,-.


Bli med videre på vei mot Ullevaal! Dette skal bli et blaatt år!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei, er det muligheter for å hente medlemskap på kampen idag? Er nå på ferie hjemme fra studier i utland, og har ikke hatt mulighetene til å dra på kamp før nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei, er det muligheter for å hente medlemskap på kampen idag? Er nå på ferie hjemme fra studier i utland, og har ikke hatt mulighetene til å dra på kamp før nå.

 

Lurer på dette jeg også!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kort spørsmal:

 

Er det forsatt mulig å kjøpe en av de to skjerfene (den lyseblå eller "Stabæk fra Bærum) som dere solgte på blå dag tidligere i år?
Dersom svaret er "Yes", så vil jeg gjerne skaffe meg et skjerf foran kampen mot Godset på lørdag! ;)

Endret av LEVERKUSEN
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har koblet meg på Outlook-kalenderen,men kampene blir ikke oppdatert med nye dager og tidspunkt. Er det fordi den ikke blir oppdatert i det hele tatt eller har jeg gjort noe feil?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20 148

Jeg har koblet meg på Outlook-kalenderen,men kampene blir ikke oppdatert med nye dager og tidspunkt. Er det fordi den ikke blir oppdatert i det hele tatt eller har jeg gjort noe feil?

 

Det kan være jeg har vært for slow her. Jeg skal sjekke det ut mellom slagene.

 

Edit; Sånn, siste kamper skal være oppdatert nå. Vi får liksom ikke noen automatisk melding om når rundene er klare, så hvis vi ikke selv følger med på forum og i nyhetene kan det plutselig gå under radaren.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Jeg har koblet meg på Outlook-kalenderen,men kampene blir ikke oppdatert med nye dager og tidspunkt. Er det fordi den ikke blir oppdatert i det hele tatt eller har jeg gjort noe feil?

 

Det kan være jeg har vært for slow her. Jeg skal sjekke det ut mellom slagene.

 

Edit; Sånn, siste kamper skal være oppdatert nå. Vi får liksom ikke noen automatisk melding om når rundene er klare, så hvis vi ikke selv følger med på forum og i nyhetene kan det plutselig gå under radaren.

 

Hmm fortsatt feil hos meg på startkampen f.eks, den står oppført på søndag 1800?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Praktisk info
×
×
  • Opprett ny...