Gå til innhold

Praktisk info


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Er det umulig å kjøpe Support billett på nettet til kampen på søndag ??

Det var bare mulig mot Aalesund sist, men det er vel kun mulig å kjøpe på stadion mot RBK nå, blir nok ikke fullt på SS uansett
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis man vil ha billett på forhånd, selges dette på Anton Sport på Bekkestua. Jeg mener den informasjonen kommer opp om man prøver å kjøpe på nettet. Og selv om de ikke er så innmari drevne på det, så stemmer dette. Før kampen mot AaFK fikk jeg, mot fremvist medlemskapsbevis selvfølgelig, kjøpt slik billett. Tror de klarte det på under 10 minutter, til og med...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har, beklageligvis, ikke problemer med at SS-feltet blir utsolgt. Du er sikret billett til alle kampene du vil dra på, i år og jeg tør påstå i hvert fall et par år til. Hvis du noen gang skulle ende opp med å ta turen fra KRS til Nadderud og oppleve at det er utsolgt, skal du få både prinsessen og halve kongeriket.

 

P.S. Stabæk Support har åpnet feltet for alle i morgen. Inviter og rekruttér!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Kan styret oppdatere STB-kalenderen? Jeg klarte å booke jobb på neste lørdag siden jeg trodde Sarpsborg var søndagskamp.

Stabæk Support-kalenderen er oppdatert. Men ellers helt enig med deg. Har sendt endel meldinger til JF tidligere i sesongen om akkurat det samme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Kan styret oppdatere STB-kalenderen? Jeg klarte å booke jobb på neste lørdag siden jeg trodde Sarpsborg var søndagskamp.

Stabæk Support-kalenderen er oppdatert. Men ellers helt enig med deg. Har sendt endel meldinger til JF tidligere i sesongen om akkurat det samme.
Glemte å fortelle det når du spurte, men når jeg gikk inn for å sjekke sist var den oppdatert. Så det er jo litt rart.

 

Gikk jo på samme blemma og bestilte fly som om kampen i går var 18.00. Jeg lurer på om kalenderen har hatt tekniske problemer med å la seg synkronisere. I Posses tilfelle var det dog et lokalt problem med synkronisering, så vanskelig å si.

 

Nå ser i hvert fall alt ut til å være i skjønneste orden :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke for å konkurrere med SS-kalenderen, men det finnes også en kalender på stb.guru som i hvert fall alltid er oppdatert, også med adresse til kamparena og resultater fra kamper tilbake til 1950-tallet (rett inn i kalenderen).


webcal://stb.guru/calendar.ics (eventuelt gå inn på stb.guru og trykk på Abonnér på kalenderen).


Denne har dog ikke arrangementer i regi av SS.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Kjøper en billett på stadion i morgen eller kjøper en på nett??

På forhånd takk

 

Blir neppe fullt, verken på bortefeltet eller på stadion som helhet. Bare ta det med ro og kjøp i porten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Kjøper en billett på stadion i morgen eller kjøper en på nett??

På forhånd takk

 

Blir neppe fullt, verken på bortefeltet eller på stadion som helhet. Bare ta det med ro og kjøp i porten.

 

Hvis du vil kjøpe er dette lenken: https://buyticket.no/fkjerv/nb-NO/events/fk%20jerv%20-%20stab%C3%A6k%20(3_%20kvalik)/2016-11-30_12.00/levermyr%20stadion?area=73744628-ad1c-44f4-89f9-445347d20574&type=ga

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Kanskje feil tråd, men prøver.

 

Skal kampen mot Follo spilles fredag eller lørdag? Ser på overgangen til Lumanza at det står at han er klar til lørdagens kamp mot Follo. Noen som vet ??

Se tråden "Treningskamper 2017" :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

vet ikke helt hvor denne skal men får feilmelding når jeg klikker litt rundt her inne :)

 

 

PHP error, bad file/directory permissions or invalid site software configuration

Får en del selv. Vi har ingen spesielle prosesser gående i bakgrunnen i kveld, så satser på at dette er forbigående fra leverandøren. Jeg har ikke admin tilgang til å sjekke noe back end iaf.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi har nå fått lagt ut SS-kalenderen på forsiden. Denne baserer seg på en Google-kalender, og inneholder alt av kamper, samt andre SS-arrangementer. Man kan abonnere på kalenderen ved å benytte denne ICAL-linken (høyreklikk for å kopierer linken), og dermed få alle oppdateringer rett inn på mobil/nettbrett/PC.

 

Vi gjør så godt vi kan med å holde kalenderen oppdatert til enhver tid, men hvis dere oppdager noe som er feil, send meg en PM eller en mail på petter@stabaek.no.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 10 måneder senere...

Nytt år og nye muligheter!

Ønsker du å stille som vakt i ny og ne, eller kanskje hver kamp? Meld deg på da vel.

Det kan fristes med sosialt samvær, mat og drikke, samt oppsamling til gratis bortetur.

Og er du riktig så flink og står et visst antall kamper, kan det hende du blir invitert til årsfesten også.....

Ta kontakt enten her, Mail maya@stabaek.no, WhatsApp eller Facebook ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Praktisk info
×
×
  • Opprett ny...