Gå til innhold

Tromsø borte


Caz
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 308
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images


JADA!! Fantastisk innsats av gutta i dag! Alle jobber og sliter, her lig å se på på.

 

Utvisningen er helt på trynet. Mike står helt i ro, med armene inntil siden. Klage må sendes inn snarest!

 

Tror ikke det kommer noen vei. Vurderingsspørsmål. Dyr seier!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har hjerteklapp ennå jeg. Fyttigrisen så digg!!

 

Jeg synes utvisningen er i overkant streng, til tross for at Mike er bakerste mann og han "feller" TIL-spilleren. Men det vi fikk i overkant der fikk vi kanskje litt for lite av ved scoringen til Daniel? Uansett - fasiten sier tre poeng. Det er det viktigste!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JADA!! Fantastisk innsats av gutta i dag! Alle jobber og sliter, her lig å se på på.

 

Utvisningen er helt på trynet. Mike står helt i ro, med armene inntil siden. Klage må sendes inn snarest!

 

Tror ikke det kommer noen vei. Vurderingsspørsmål. Dyr seier!!

Mike får nok desverre karantene, men jeg tror ikke at markus i midten er så veldig mye dårligere løsning. og bjørnar gjør jo en kjempeinnsats når han kommer inn - først på kanten på midtbanen, deretter på sin vante back-plass.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

 

Fy f**n for en innsats av gutta! Synes spesielt Jon og forsvaret var gode idag!

Dommeren sugde! middelmodig 1. div standar.

Endret av Martin
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med hensyn til utvisningen - han får sikkert to kampers karantene. Heldigvis er vår neste kamp mot laget som er i ferd med å stå fram som et av de dårligste lagene (ved siden av Tromsø) - Odd. Den andre blir Lyn borte...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt opp å ned kamp, men alt i alt ganske så bra. Jon gjør en strålende kamp å han er virkelig viktig for oss. Jeg prøver meg med en liten spillerbørs:

 

Jon..BB...8 Gjør en strålende kamp. Sikker i feltet og gode reflekser. STOR

Morten....5 Gjør et par viktige inngripner men henger litt etter i flere anledninger

Mike.....5 Får et rødt kort 15 min før slutt. Grei kamp, men litt unødvendig å lage rødt kort

Markus.....6 2 gode omganger av Markus. Gode inngripner og gode oppspill

Inge...7 Kler av Årst i 90min. Strålende kamp

Tom.....4 Ikke hans kamp. Lite involvert, men kjemper mye

Espen....5 Svak første omgang men spiller seg stort opp etter pause. Stor løpskapasitet, litt svak teknikk

Tommy....5 Omvendt av Espen. God første omgang, men svak 2. Spiller på det sikre. Gode dødballer

Veigar.....6 God kamp. Dårlig første omgang med lite ballberøringer, men i 2 omgang er han god. Viser ved et par anledninger at han har strålende teknikk

Daniel....6 Bra kamp. Solid mål å løper mye. Vinner ofte ballen i farlige posisjoner. Litt svak 2.omgang

Strand.....5 Enormt sterk i duellene uten at de fører til noe spesiell. Hadde også et par fine finter og vhan virker solid!

 

Gleder meg til søndag mot Odd!

Endret av magulfblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvem faen trenger Årst når man har Nanne!

 

Fy faen så digg. Og jævlig gøy at så mange møter opp på Blaa!

 

Og det var aldri i verden om det var rødt kort, blir for dumt om Mike må stå over pga det.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det mest imponerende i dag var guttas vilje til å blø for drakta. De jobba og sleit, løp og fightet, vant baller de egentlig ikke skulle vunnet. Fortsetter den innsatsen kommer vi til å oppleve en herlig sesong. Selv om vi nok bør vurdere å fylle på med flere spillere i sommervinduet. For vi kommer til å få en del skader og en del karanterer med slikt spill.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig digg!!!

 

Men en utrolig tam kamp.. mye av skylden kan vel legges på en relativt dårlig matte.. Forsvaret var stort sett bra.. offensivt var det vel ikke mange som var noe særlig.. Nanne setter den sjansen han får og får stort pluss.. ellers relativt tamt fra alle.. Blir digg å få igjen jeppe, JP, henning og brani..

 

Dagens spiller er helt klart Jon.. Han har fått en del pepper fra meg oppigjennom, men i dag står han frem som den kjempen han bør være.. Utrolig fornøyd med feltarbeidet i dag.. uten det, hadde vi fort fått noen i sekken..

 

uansett.. sykt smooth.. inge fighter årst i stykker..

 

litt surt med det relativt billige røde kortet.. men men.. det er sånnt som skjer.. ufattelig digg at vi hvertfall sikrer seieren.. Blir litt mindre kjipt å dra tilbake på jobb i morgen nå..

 

:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Får komme med mine tanker om kampen jeg også. Skuffet over nivået vi spiller på. Tromsø eier banespillet totalt men takket være IA og Jon kommer de ikke til de største sjansene. Spesielt skuffet er jeg over midtbanen. Greit, de jobber bra, det skal de ha for, men jeg forlanger mer enn at de skal jobbe. Virker som de som starter i dag ikke har roen med ballen. Ser ut som de fleste sliter med en dårlig førstetouch som gjør at tromsø spillerne kommer for tett opp i oss. Vi kommer til to store sjanser i kampen, tar ikke med målet da, for det er egentlig ikke en sjanse i hele tatt. Vi produserer alt for lite. Det blir mye langt til Strand, men vi klarer ikke å gjøre noe ut av andreballene. Får håpe det er noe som blir bedre ettersom Strand og Daniel får mer spilletid sammen.

 

Spillerbørs

Jon Knudsen -8- Gjør en meget god kamp, spesielt god i feltarbeidet. Sliter fortsatt på tilbakespill. Ballen har en tendens til å gå rett opp og dette ned på 20-25 meter når han spiller ut. De ballene skal helst ut til midten.

 

Morten Skjønsberg -4- Generelt trygg, men viser tempoproblemer mot Ademolu. Kunne bidratt mer offensivt, og klareringene går ofte i hytt og pine.

 

IA Olsen -8- Tryggheten selv, full kontroll på en av norges beste spisser. Stor kamp

 

Mike Kjølø -6- Gjøre det enkelt, få feil. Feil utvist, men ville ikke kommet i den situasjonen med høyere fart.

 

Marcus Karlsson -6- Ingen defensive feil, god kontroll på Talebinjad. Blir med offensivt også, men må trene på innlegg.

 

Tom Stenvoll -4- Jobber og sliter, men mangler fart, kreativitet og dribleferdigheter mann mot mann. Blir veldig lite ut av det han gjør. Korrekt byttet ut.

 

Tommy Stenersen -5- Grei defensiv jobb, men viser for dårlige ferdigheter med ball. Har ikke ro med ballen og ender ofte i en feilpasning.

 

Espen Nystuen -5- Mye det samme som Tommy. Men har på følelsen at han ikke har blitt helt vant til tempoet enda. Tror han kan bli en slager utover sommeren og høsten.

 

Veigar Pall Gunnarsson -5- Usynelig i første omgang, bort sett fra en ok skudd tidlig i kampen. Får vist seg mer fram i andre omgang. God teknikk det fort kunne ha blitt mer ut av.

 

Daniel Nannskog -5- Løper mye, lager litt uro for Tromsø forsvaret. Scorer mål ut av ingenting.

 

Andreas Strand -5- Vinner alt i lufta. Viktig på defensive dødballer. Kjemper godt, burde fått flere frispark. Men kommer ikke til noen sjanser.

 

Bjørnar Holmvik -7- Spilte ikke så lenge, men var veldig god de 20 minuttene han spilte. Bryter godt på midten. Burde ha scoret. Full kontroll på backen når Kjølø ble utvist.

 

Christian Sund -x- Fikk bare 10 min, men viste en herlig ro med ballen. Klarte å holde på ballen når tromsø presset.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JAAAAAA!!! SÅ UTROLIG DIGG! tromsø hadde vel strengt tatt spillet men stabæk kriga bra! ikke den beste kampen jeg har sett av stabæk, men kan jo gi litt av skylda på den ræva matta og en dommer som blåser for vær jævla ting og ødelegger spillet helt med alle avblåsningene sine... iblant så begynte jeg å lure på om han heide på tromsø... jeg synes sund viste mye bra når han kom innpå og dette virker spennende, bjørnar virket også veldig bra og synd at han ikke punkterte kampen på slutten der. :D synes egentlig d var bra og ikke sette inn på alan på slutten der... mot tromsø på en sånn bane trenger vi ikke en tekniker men en som virkelig kan lage litt blåmerker og skrubbsår og da var det bra med byttene :D

 

YES!! 4 poeng!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg så katastrofalt nok ikke kampen idag. bestilte kampen, men den kom ikke :angry: .

Situasjonen der Mike blir utvist, er det feil??

Er det noen mulighet for at karantenen blir fjernet?

 

Forresten helt konge med tre poeng!!!

 

Jeg mener at det ikke var noen kontakt mellom Mike og Ademoulu?,men jeg tviler på at NFF opphever utvisningen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tommy Stenersen -5- Grei defensiv jobb, men viser for dårlige ferdigheter med ball. Har ikke ro med ballen og ender ofte i en feilpasning.

Hallo! Tommy roet da ned rett som det var. Han gjorde jobben bra i dag. Jeg var deromot skuffet over Tom som jeg mener spilte bra mot enga og bedre mot SF.

Strand og Nystuen gjorde en jobb på det jevne, og viste ikke tegn til at de kommer "rett" fra 1. div.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg så katastrofalt nok ikke kampen idag. bestilte kampen, men den kom ikke :angry: .

Situasjonen der Mike blir utvist, er det feil??

Er det noen mulighet for at karantenen blir fjernet?

 

Forresten helt konge med tre poeng!!!

Jeg bestilte også kampen, og måtte ringe på nytt da den ikke var på plass klokka seks. Så kom den, mistet de første to minuttene. Det var verre med en del av de som faktisk var i Tromsø - de var bare såvidt på plass tidsnok til å se skoringen.

 

Jeg mener at utvisningen er helt feil. Hvem som skubber seg på hvem kan diskuteres, men jeg er prinsipielt enig i at det skal dømmes for angripende lag. Jeg hadde nok tålt gult kort, men at det brukes rødt kort i en slik situasjon er helt sykt. Det er ingen stygg felling, ingen felling i det hele tatt fra Mikes side, i vrerste fall en grov obstruksjon. Dessverre tror jeg NFF kommer til å støtte avgjørelsen, dommerstanden tåler ikke flere skandaler nå. Dermed blir det sannsynligvis to kampers utestengelse.

 

Helt feil, spør du meg. Men det gjør det færreste. (Spør meg).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg så katastrofalt nok ikke kampen idag. bestilte kampen, men den kom ikke :angry: .

Situasjonen der Mike blir utvist, er det feil??

Er det noen mulighet for at karantenen blir fjernet?

 

Forresten helt konge med tre poeng!!!

Jeg bestilte også kampen, og måtte ringe på nytt da den ikke var på plass klokka seks. Så kom den, mistet de første to minuttene. Det var verre med en del av de som faktisk var i Tromsø - de var bare såvidt på plass tidsnok til å se skoringen.

 

Jeg mener at utvisningen er helt feil. Hvem som skubber seg på hvem kan diskuteres, men jeg er prinsipielt enig i at det skal dømmes for angripende lag. Jeg hadde nok tålt gult kort, men at det brukes rødt kort i en slik situasjon er helt sykt. Det er ingen stygg felling, ingen felling i det hele tatt fra Mikes side, i vrerste fall en grov obstruksjon. Dessverre tror jeg NFF kommer til å støtte avgjørelsen, dommerstanden tåler ikke flere skandaler nå. Dermed blir det sannsynligvis to kampers utestengelse.

 

Helt feil, spør du meg. Men det gjør det færreste. (Spør meg).

 

Heretter skal jeg kun spørre deg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg så katastrofalt nok ikke kampen idag. bestilte kampen, men den kom ikke :angry: .

Situasjonen der Mike blir utvist, er det feil??

Er det noen mulighet for at karantenen blir fjernet?

 

Forresten helt konge med tre poeng!!!

Jeg bestilte også kampen, og måtte ringe på nytt da den ikke var på plass klokka seks. Så kom den, mistet de første to minuttene. Det var verre med en del av de som faktisk var i Tromsø - de var bare såvidt på plass tidsnok til å se skoringen.

 

Jeg mener at utvisningen er helt feil. Hvem som skubber seg på hvem kan diskuteres, men jeg er prinsipielt enig i at det skal dømmes for angripende lag. Jeg hadde nok tålt gult kort, men at det brukes rødt kort i en slik situasjon er helt sykt. Det er ingen stygg felling, ingen felling i det hele tatt fra Mikes side, i vrerste fall en grov obstruksjon. Dessverre tror jeg NFF kommer til å støtte avgjørelsen, dommerstanden tåler ikke flere skandaler nå. Dermed blir det sannsynligvis to kampers utestengelse.

 

Helt feil, spør du meg. Men det gjør det færreste. (Spør meg).

 

hele TO kamper?? jeg trodde det bare var en for rødt kort jeg! :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fy faen så digg! Sjelden jeg er så glad for å ta så håpløst feil. Så ikke kampen selv, men forstod på Tore Pedersen i fotballextra at vi hadde grei kontroll. Og det med en såpass nykomponert 11'er... Fett at Nannskog kom på skinner igjen. Fett at vi holder nullen bakover nok engang. Kjipt med kortene i forsvarsrekka. Håper på mild straff fra NFF i forbindelse med karantenen til Mike...

 

Takk Stabæk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Får komme med mine tanker om kampen jeg også.....

 

Veldig enig i dette.

 

Herlig med 3 poeng, og gutta skal ha for innsatsen.

 

Men jeg må si at jeg håper vi skal spille mer fotball utover i sesongen, enn hva vi gjorde i dag. Synes vi til tider sliter enormt på midtbanen, og vi klarer (bevisst eller ikke) aldri å få til noe spill via midtbanen. Eneste perioden vi faktisk spiller litt fotball, er etter Bjørnar og Sund kommer inn. Dette skyldes muligens mye rom offensivt, pga Tromsø står høyt, men det er da også litt anderledes spillerstyper som kommer inn.

 

Jeg syntes ikke en kan skylde på gressmatta i dag, for i mine øyne prøver og lykkes, Tromsø i langt større grad å spille fotball. At de ikke skaper større sjanser kan vi takke et pottetett forsvar (inkl. Jon) for.

 

Et stort problem jeg føler Stabæk har per i dag, er mangel på samhandling. Da mener jeg at spillere uten ball, beveger seg for lite ift å gjøre jobben for medspiller med ball, lettere. Hvis bevegelsen uten ball er god, trenger ikke ballfører være Maradona for å gjøre noe smart.

 

Nå gjelder det bare å få en skadefri stall, og at vi gjennom det kan begynne å spelle fotball.

 

Forza Stabæk

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg så katastrofalt nok ikke kampen idag. bestilte kampen, men den kom ikke :angry: .

 

Bestilte dere for å se den på nettet eller via CanalDigital-dekoder? Jeg har dekoder og bestilte kampen 1 min før kampen og fikk tilgang med en gang...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dødsdigg med seier. Det er gull.. Synes innhoppet til Bjørnar var meget bra. Riktig å la være å bruke Alan i en kamp hvor vi slår mye langt. Matta taler jo heller ikke for finspill. Kjipt med Mike, men det er lett å forsvare kortet.

 

1. Han er bakerste mann

2. Det er en scoringsmulighet

 

Allikevel er det meget strengt, men tror ikke straffen blir noe mildere av den grunn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Tromsø borte
×
×
  • Opprett ny...