Gå til innhold

Tromsø borte


Caz
 Del

Anbefalte innlegg


Endelig tilbake fra påske og rett på Stabæk trening..!!

 

Jokke er ute med strekk.

 

Laget som ble vist på treningen i dag var:

 

Jon (Jens hadde faktisk med seg tilskuere, og gjorde noen gode redninger)

Morten-IAO-Mike-Markus

Alan-Espen-Tommy-Veigar

Andreas- Daniel

 

Jeg digger dette laget, selvom vi mangler en del spillere.. Jeg tenker da mest på at Andreas er med fra start og at Veigar spiller ving!

 

Forøvrig så var tv2 der.. Vi kan sikkert regne med en liten repotasje i tv2 sporten i kveld.

 

 

 

Det blir fett å se Veigar på ving ja, tipper vi kommer til å se noen herlige finter

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 308
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images


Endelig tilbake fra påske og rett på Stabæk trening..!!

 

Jokke er ute med strekk.

 

Laget som ble vist på treningen i dag var:

 

Jon (Jens hadde faktisk med seg tilskuere, og gjorde noen gode redninger)

Morten-IAO-Mike-Markus

Alan-Espen-Tommy-Veigar

Andreas- Daniel

 

Jeg digger dette laget, selvom vi mangler en del spillere.. Jeg tenker da mest på at Andreas er med fra start og at Veigar spiller ving!

 

Forøvrig så var tv2 der.. Vi kan sikkert regne med en liten repotasje i tv2 sporten i kveld.

 

 

 

Det blir fett å se Veigar på ving ja, tipper vi kommer til å se noen herlige finter

 

Det var vel strengt tatt Tom S på høyre kanten.. Alan var på uten-vester laget, altså de som ikke starter... Så om jeg skjønt det riktig så er Veigar ansett som bedre enn Alan på venstrekanten..

Samme for meg hvem som spiller, bare vi IKKE TAPER!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jon

Morten-IAO-Mike-Markus

Tom S-Espen-Tommy-Veigar

Andreas- Daniel

 

Blir nok sånn her vi starter da. Hvis vi får en smell på en av de på sentralmidtbane. Hvem skal fylle plassene deres? Jeg klarer ikke å se noen klar alternativ løsning der.

Når det er sagt blir det uvant, men spennende å se veigar på kant.

 

Stusset litt på hvor jocke var jeg også. håper strekken hans går over fort. Henning, Branimir og Jesper var forøvrig i alternativ trening.

Endret av geisha
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jon

Morten-IAO-Mike-Markus

Tom S-Espen-Tommy-Veigar

Andreas- Daniel

 

Blir nok sånn her vi starter da. Hvis vi får en smell på en av de på sentralmidtbane. Hvem skal fylle plassene deres? Jeg klarer ikke å se noen klar alternativ løsning der.

Når det er sagt blir det uvant, men spennende å se veigar på kant.

 

Stusset litt på hvor jocke var jeg også. håper strekken hans går over fort. Henning, Branimir og Jesper var forøvrig i alternativ trening.

Jocke satt inne i garderoben. Ble intervjuet av tv2.. Resten satt han bare å pratet.. Tror kanskje han fikk litt masasje også :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


virker som om dette er en startellever med klare defansive muskler, nystuen og tommy som krigere på midten, Andreas som et oppspilspunkt for lange baller og en daniel nannskog som ligger og lurer. Tom Stenvoll fortsatt på høyrekant, har ikke imponert meg, men problemet med en så liten tropp har vi ikke andre.

veigar spilte bra mot sandefjord, alan ikke, men er veigar venstrebent? jeg synes dette er et spennende trekk som enten kan bli veldig bra, eller noe som ender opp i en alan2 mot sandefjord.

 

disse byttene med alan og jocke kan jo bare bety at begge ikke presterer som de skal, noe som ikke er bra og gjør meg urolig, for i utgangspunktet skal jocke være bedre enn nystuen, og alan være bedre enn veigar på venstrekant. får håpe bare at disse gir dem en pekepinn at hvis de faktisk ikke presterer, får de ikke spille.

 

jeg har en følelse av at dette blir kampbildet i morgen: Tromsø kommer til å ha ballen mest, men virker litt usikre og ubesluttsomme så de roter bort mange sjanser, stabæk kommer til å være lite kreative, kommer til å slå lange baller mot strand og nannskog som de flester ender i innkast og stopp i spillet.

 

45 min:0-0

 

veigar kommer til tider rundt en dårlig usikker høyreback og kommer til noen farlige innlegg, men strand mangler d lille ekstra og nikker ballen over mål. 60 min: jocke kommer inn for tommy, han svarer på tiltale og slår noen frekkiser til stenvoll og nannskog, men nannskog sliter fortsatt med måltørke og setter ballen i stanga. 77 min: alan inn for veigar, han har lekestue med en dødsliten tromsø back som ikke kan annet enn å rope på offside vær gang alan kommer. 87.min: alan kommer seg nok en gang fri på venstre, avanserer inn i feltet, slår på bakerste hvor en umarkert strand får stå helt alene og nikke ballen i mål.

 

stabæk-tromsø: 1-0 :D

 

forresten bare glem alt d jeg som om jocke, fikk ikke med meg før nå at han hadde fått strekk

Endret av Andreas
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hmmm, liker ikke dette at Jokke er ute med skade. Det går altså en serierunde før vi får merke at stallen kunne vært sterkere, og vi må rokkere på laget. At Veigar er dyttet ned på kanten er foruroligende, når vi i hver kamp frem til nå har benyttet Alan. Jeg kan heller ikke si at kombinasjonen Stenersen - Nystuen er noe jeg har 100% tillit til. Vi vil i såfall spille med en helt nykomponert midtbane, og uten noen av de spillerne som antatt skal bekle vår midtbane.

 

Dette kan bli særdeles tøft, men jeg håper i det lengste på en U.

 

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kampen går 18.00 på blaa altså?

Jeg spurte Walther om det på søndag, og han sa at ALLE Stabæks kamper blir vist - også hjemmekamper. (Selv om Walther selv alltid er på Nadderud på hjemmekamper - i kortbukse uansett vær).

 

Han har betalt en haug med penger for retten til offentlig visning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er jo bare helt utrolig, hele midtbanen ute samtidig er ille :( Brani, Jeppe, Jocke og Henning, nå MÅ dere bli skadefrie raskt!

 

Pinadø godt gjort! Bli bra igjen!

 

...ellers konkluderte vel både Martin og Frode i TV2-sporten at det skulle holde tøft for Stabæk å få poeng borte mot Tromsø, med så sentrale spillere ute....Ser den altså.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På bakgrunn av prestasjonene mot Vålerenga og Sandefjord kan jeg seriøst ikke se at det er noe tap at Jokke må stå over mot Tromsø. Synes han har vært en stor skuffelse, langt i fra den lederskikkelsen jeg har forventet at han skal være.

 

Da er jeg mer skeptisk til at Veigar skal spille på kanten, hvis den lagoppstillingen stemmer. JJ skuffer meg hvis han har fått så panikk etter én svak kamp av Alan at han trekker Veigar ned på venstrekanten. Og hvor er Bjørnar? Det er en merkelig prioritering hvis Veigar velges fremfor både Alan og Bjørnar.

 

Tror vi skal fornøyde dersom vi får med oss ett poeng fra Tromsø.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


TV2 sendte nå innslag om alle kampene denne serierunden og der var alan med og ikke strand.

Jeg må jo si at TV2s forslag virker mer sannsynlig enn den varianten som har oppstått her på denne tråden. Selv om jeg synes ideen med Veigar på midtbanen og Strand foran høres spennende ut, så tror jeg ikke vi får se den. I alle fall ikke fra start.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Satser på en jevn kamp som KAN tippe vår vei hvis vi har flaks. 0-1 ser jeg for meg.....

 

 

Jesper og jokke ute i morgen? Stemmer det?

 

Vi kan vel ennå håpe på Jesper, ifølge TV2 er han usikker. Jokke er ute, tror det er strekkskade.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, det er visst det. Så sporten. Dem koste seg visst med et påskeegg istedenfor sa de.

Jeg drar til Tromsø i morgen, alene uten pappa. Montro hvordan det går, (selv jeg som er livredd fly)

 

Jaja, dere som er hjemme får kose dere, mens vi heier gutta frem til seier!:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ærlig talt, folkens! Enhver trener med respekt for seg selv og ambisjoner om poeng i TL ville ha benka BÅDE Jokke og Alan etter Sandefjord-kampen. Visst vet vi at de kan bedre. Sinnsykt mye bedre. Men innbytterne Nystuen og Strand viste klart at de kan og fortjener sjansen. Jeg vil også ha Veigar på banen samtdig, selv om jeg i likhet med de fleste har mine tvil på ham som kantspiller. Men det har da heller ikke Alan vist store talenter som. Både Veigar og Alan trives høyt og sentralt på banen. Det skumle blir kanskje det defensive spillet til Veigar? Uansett er det JÆVLI bra om vi kan bruke Strand til å binde opp Årst på defensive dødballer.

 

Jeg ser lyst på kampen, og har tro på 1 poeng, som vil være meget bra på Alfheims isvuller i april.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Satser på en jevn kamp som KAN tippe vår vei hvis vi har flaks. 0-1 ser jeg for meg.....

 

 

Jesper og jokke ute i morgen? Stemmer det?

 

Hepp,

 

Stemmer det ja, og i noen uker fremover....

 

Uansett jeg er rimelig sikker på 3 poeng i morgen... ehe, i dag... Sjeldent sikker på 3 poeng faktisk!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei hei - Tromsøsupporter her.

 

Nydelig vær i Tromsø i dag. Ikke spesielt varmt, men vindstille og sol fra knallblå himmel. Det ligger derfor an til en ypperlig oppladning til kamp, med utepils i solveggen og mer eller mindre innsiktsfulle analyser og strategier for kveldens kamp :D Antar og anbefaler at mange vil tilbringe mange av de nærmeste timene på Skarven (eller Paletten) da dette er den desidert beste uteserveringen på en dag som denne. Perfekte kaffeprodukter og passende "urbane" ting å bite i like ved siden av på Kaffebønna.

 

Gleder meg som en unge til kamp og håper på en god følelse etterpå ;)

 

 

HEIA TIL

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bra at det er fint vær. Drar oppover med fly om et par timer. Gleder meg til kampen!

God tur til alle dere som drar oppover.

 

For meg er det litt dumt at det er fint vær. Betyr vel hvitvin og øl på verandaen på påskeferiens siste dag. Og innkjøp av "rundebillett". (Og ingen tur til Blaa...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bra at det er fint vær. Drar oppover med fly om et par timer. Gleder meg til kampen!

God tur til alle dere som drar oppover.

 

For meg er det litt dumt at det er fint vær. Betyr vel hvitvin og øl på verandaen på påskeferiens siste dag. Og innkjøp av "rundebillett". (Og ingen tur til Blaa...)

 

 

Meget spennende startoppstilling, med Strand og daniel på topp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Tromsø borte
×
×
  • Opprett ny...