Gå til innhold

Treningskamtråd Glimt - Stabæk


Albert
 Del

Anbefalte innlegg


Hei fra Bodø.

 

Alt ligger til rette for en super kamp her. Avisa Nordland har god dekning i dag - hovedoppslaget er Nannskog. Tipper han får god oppvartning av det lokale førstedivisjonslaget.

 

Budstikka har live dekning - og jeg vil sende meldinger til Anna som jeg håper legger dem ut her. Om noen vil vite mer; jeg er tilsnakkendes på 92 63 44 16 - live from Nordlandshallen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Hei fra Bodø.

 

Alt ligger til rette for en super kamp her. Avisa Nordland har god dekning i dag - hovedoppslaget er Nannskog. Tipper han får god oppvartning av det lokale førstedivisjonslaget.

 

Budstikka har live dekning - og jeg vil sende meldinger til Anna som jeg håper legger dem ut her. Om noen vil vite mer; jeg er tilsnakkendes på 92 63 44 16 - live from Nordlandshallen.

syng og hei litt for oss alle..!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei fra Bodø.

 

Alt ligger til rette for en super kamp her. Avisa Nordland har god dekning i dag - hovedoppslaget er Nannskog. Tipper han får god oppvartning av det lokale førstedivisjonslaget.

 

Budstikka har live dekning - og jeg vil sende meldinger til Anna som jeg håper legger dem ut her. Om noen vil vite mer; jeg er tilsnakkendes på 92 63 44 16 - live from Nordlandshallen.

syng og hei litt for oss alle..!

Ligger i oppvarming. Har allerede vært innom hallen et par ganger - og syns jeg så laget ankomme. Men foreløig er det ordinær trening der. Fin hall forresten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1. min. Kampen er i gang. Stabæk stiller dette laget mot Bodø/Glimt i Nordlandshallen: Jens Waltorp Sørensen - Morten M. Skjønsberg, Mike Kjølø, Jesper Jansson, Bjørnar Holmvik - Tom Stenvoll, Tommy Stenersen, Joakim Persson, Alanzinho - Veigar Pall Gunnarson, Daniel Nannskog

 

4. min. Runar Berg brekker begge lårhalsene

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Treningskamtråd Glimt - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...