Gå til innhold

Treningskamtråd Glimt - Stabæk


Albert
 Del

Anbefalte innlegg


Ser stygt ut det her... men kan trøste oss med at noen kanskje vil ta lett på oss når vi ikke gjør det bra i sesongoppkjøringen

Nja, det funka dårlig i 2004.

 

Når den eneste spissen på banen er Trond Haugstad bør det være et lite faresignal.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Ser stygt ut det her... men kan trøste oss med at noen kanskje vil ta lett på oss når vi ikke gjør det bra i sesongoppkjøringen

Nja, det funka dårlig i 2004.

 

Når den eneste spissen på banen er Trond Haugstad bør det være et lite faresignal.

 

det at vi blir grusa av et lag som rykka ned bør være et lite faresignal... :unsure:

 

32 min. spilt av andre omgang, bjørnar ut, christian sund inn

Endret av Anna
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser stygt ut det her... men kan trøste oss med at noen kanskje vil ta lett på oss når vi ikke gjør det bra i sesongoppkjøringen

Nja, det funka dårlig i 2004.

 

Når den eneste spissen på banen er Trond Haugstad bør det være et lite faresignal.

 

det at vi blir grusa av et lag som rykka ned bør være et lite faresignal... :unsure:

Vi stiller ikke toppet, men Faen 4-1 blir for dumt

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette fungerer ikke, nå har vi sluppet inn 8 mål mot to lag som skal få slite med å holde seg i år. ifjor var forsvaret en av suksess faktorene våre, men slik det har vært hittil, holder det ikke.

 

Vi trenger nye klassespillere !!

Endret av Andersblaa<3
Lenke til innlegg
Del på andre sider


er han nye keepern så dårlig som ryktene skal ha det til? Hørte også noen prate om at det var et hastekjøp uten mening. Noen andre som har hørt disse ryktene?

eehm.. Dette med hastekjøp har ikke akkurat vært noe problem, så jeg seer ikke hvorfor signingen av Jens skulle være en desperat handling 2, 3 mnd. FØR vinduet stenger..!!

 

edit:

Dette fungerer ikke, nå har vi sluppet inn 8 mål mot to lag som skal få slite med å holde seg i år.

Psst! *hviske* Bodø/Glimt HAR allerede rykka ned! :P

Endret av Hr. Smith
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja ja, det var den kampen... Som en av de ca fem blå supporterne som var i Nordlandshallen idag så må jeg vel si at også jeg ble skuffa.

MEN, jeg syns nå likevel 4-1 er litt flatterende. Stabæk startet bra og var egentlig ikke dårligere enn Bodø-Glimt i andre omgang...Adecco-laget burde selvfølgelig IKKE vært noen målestokk, men hvis det laget fortsetter å spille som idag tror jeg oppholdet nede blir kortvarig.

 

Stabæk brant to 100%-sjanser, den ene var på 0-1, alene med keeper (så ikke hvem), den andre tror jeg var på 1-1, en lobb som ble reddet på streken.

 

Problemet mener jeg var at Stabæk ble "for strukket" med for store avstander mellom midtre og bakre ledd, og ble fraløpt i forsvar (pinlig).

 

Alan jobbet som en helt, og hadde en "frekkis" mot slutten av kampen med skudd fra skrått hold som hadde fortjent en bedre skjebne.

 

Bodø-Glimt var ekstremt effektive i 1. omgang, scoret på første sjanse, og hadde nesten ikke andre skudd på mål enn de 3 som gikk inn i første. Ihvertfall ett av målene må Jens lastes for, men ellers var det vel egentlig ikke hans feil at det gikk som det gikk.

 

Så det som kunne vært verre enn resultatet: Daniel hinket etter kampen. Tror det var derfor han ble byttet ut såpass tidlig i andre omgang. MEN jeg er ganske overbevist om at det ikke er alvorlig, for han gikk med egen hjelp, og hadde ingen synlig bandasje/ispose... Daniel var bra idag. Det er vel ikke å overdrive å si at vi er avhengig av han!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Interessant å høre fra Bodø, strekken og fraløpingen høres ut til å være blåkopi av 2-5 tapet på Nadderud våren 2004. Var begge trenerne med nordover? Burde ikke komme overraskende taktikken til Glimt vel?!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fra Budstikka: [url="http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stabaek/article52095.ece"]http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle52095.ece[/url]

"Pall Gunnarssons skudd mot åpent mål ble reddet på streken av Erik Hoftun."

Er ikke dette juks?!? Har ikke Hoftun lagt opp a? Og blitt sportssjef? Driver han å løper inn i mål når det passer ham?
Lenke til innlegg
Del på andre sider


er han nye keepern så dårlig som ryktene skal ha det til? Hørte også noen prate om at det var et hastekjøp uten mening. Noen andre som har hørt disse ryktene?

eehm.. Dette med hastekjøp har ikke akkurat vært noe problem, så jeg seer ikke hvorfor signingen av Jens skulle være en desperat handling 2, 3 mnd. FØR vinduet stenger..!!

 

edit:

Dette fungerer ikke, nå har vi sluppet inn 8 mål mot to lag som skal få slite med å holde seg i år.

Psst! *hviske* Bodø/Glimt HAR allerede rykka ned! :P

 

 

hehe, det er jo sant.

 

får unnskylde meg med at jeg vil ha B/G lengre ned enn de er nå da.. :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Interessant å høre fra Bodø, strekken og fraløpingen høres ut til å være blåkopi av 2-5 tapet på Nadderud våren 2004. Var begge trenerne med nordover? Burde ikke komme overraskende taktikken til Glimt vel?!

 

Nå har vel Kenta lagt opp til en ny taktikk som har vært prøvd ut i de 2 siste treningskampene, med hell. Langt fra den samme 4-3-3 som vi har kjørt med i alle år under tidligere trenere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei og hå. Bodø-turen ble ikke det jeg hadde håpet på... Folk så på meg med medynk når jeg forlot Nordlandshallen.

 

Men det begynte bra. All vet vel nå at Daniel puttet inn etter 7 minutter etter litt fram og tilbake i feltet. I åningsfasen fungerte Tommy meget bra i en sentral posisjon på midtbanen, og Tom trykket kraftig på bakfra. Også Morten var med å gjorde angrepene bra. Alan jobbet som en helt over hele banen. Alt så lyst ut.

 

Utlikningen til 1-1 var helt ufortjent, og Stabæk var svært nær 2-1 etter en nydelig lobb av Veigar som ble reddet på streken.

 

Stabæksupporterne gjorde en utmerket jobb og overdøvet totalt de ca 475 fra Bodø (av 480)...

 

Så fikk Bodø utelling på sine få sjanser, og Stabæk gikk mer eller mindre i oppløsning. Bodø vant fortjent.

 

Hva gikk galt?

 

Jens var ikke heldig, og det virker som spillerne ikke har tillit til ham. Forsvarsrekka ble kanskje for offensiv, og lot seg lure så Bodø var flere ganger alene med Jens. Det kunne godt blitt verre.

 

Daniel fungerte kun i perioder, og etter at Veigar ble tatt ut i pausen fungerte han ikke i det hele tatt. Han kunne virke som han hadde smerter i beina eller noe sånt. Når Daniel så også ble tatt ut, hadde vi knapt angrep lengre. Mulig Alan var flyttet fram som spiss, men han fortsatte å fly over hele banen. Trond er nok fremdeles litt urutinert.

 

Markus spilte litt mot slutten. Vi må bare stålsette oss - han kommer til å fortsette å samle kort. Jeg ville ha vist ham ut etter at han slo etter en spiller, samt gitt ham gult kort for en knalltakling bakfra. Den verste situasjonen - hvor han sparket en Glimtspiller i hodet - var nok et uhell.

 

Alt i alt - skikkelig nedtur. Men får tro at når vi stiller med vårt beste lag, folk på riktig plasser og en skikkelig "blø for drakta" vil vi klare å spille jevnt med de fleste førstedivisjonslag...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men får tro at når vi stiller med vårt beste lag, folk på riktig plasser og en skikkelig "blø for drakta" vil vi klare å spille jevnt med de fleste førstedivisjonslag...

Shite, hadde håpet å spille jevnt og helst slå eliteserie lag

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men får tro at når vi stiller med vårt beste lag, folk på riktig plasser og en skikkelig "blø for drakta" vil vi klare å spille jevnt med de fleste førstedivisjonslag...

Shite, hadde håpet å spille jevnt og helst slå eliteserie lag

Hadde ønsket jeg kunne si at Bodø er for gode til førstedivisjon. Men akkurat nå føler jeg at Stabæk mangler mye for eliteserien. Men ikke spør meg i dag. Dette er det verste jeg har opplevd siden 2004...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Daniel fungerte kun i perioder, og etter at Veigar ble tatt ut i pausen fungerte han ikke i det hele tatt. Han kunne virke som han hadde smerter i beina eller noe sånt. Når Daniel så også ble tatt ut, hadde vi knapt angrep lengre. Mulig Alan var flyttet fram som spiss, men han fortsatte å fly over hele banen. Trond er nok fremdeles litt urutinert.

 

 

Hvis jeg leste riktig har Daniel pådratt seg en lyskestrekk...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Daniel fungerte kun i perioder, og etter at Veigar ble tatt ut i pausen fungerte han ikke i det hele tatt. Han kunne virke som han hadde smerter i beina eller noe sånt. Når Daniel så også ble tatt ut, hadde vi knapt angrep lengre. Mulig Alan var flyttet fram som spiss, men han fortsatte å fly over hele banen. Trond er nok fremdeles litt urutinert.

 

 

Hvis jeg leste riktig har Daniel pådratt seg en lyskestrekk...

 

To dårlige kamper. I den ene ble Henning skadet og i den andre ble Daniel skadet.

Faen!! :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Arrester meg om jeg tar feil, men har ikke Jesper og Mike vært midtstopperpar både mot Odd og Glimt? I såfall tror jeg ikke det er den beste kombinasjonen vi kan stille med. Mot et temposterkt Glimt lag, så faller jo begge to rimelig igjennom hva hurtighet angår (uten at jeg har sett kampen). Hvis de samtidig står høyt og gir mye bakrom, så overrasker det ikke meg at Glimt scorer fire mål. To personlige feil (Jens løper i medspiller, og Bjørnar misset et overlegg, som gikk til Stig J) gir to mål til motstanderen. Dette er ting vi må luke bort med en gang, og forhåpentligvis så lukes det bort når det spilles om poeng. Det virker uansett rart at vi skal ryke såpass kraftig mot Glimt, etter den solide kampen mot Molde.

 

Nå håper jeg forsterkningene vi får holder bra eliteserie nivå!

 

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Treningskamtråd Glimt - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...