Gå til innhold

Gammel blaa aargang!


superblaa
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg tror det å bli erklært personlig konkurs er omtrent det samme i mesteparten av den vestlige verden. Det betyr i praksis at man delvis blir satt under administrasjon. Boris Bekcer ble også slått personlig konkurs i Storbritannia for ikke så lenge siden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Asante satte 3-2-målet da Nordsjælland snudde 0-2 til 4-2 borte mot Silkeborg.

 

Han hadde visst sittet og sett på kampen vår i går, så vidt jeg skjønte, så det er tydelig at han ble inspirert!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har irritert meg over dette siden jeg våknet, sjæl. Han har 69 kamper for oss. Jeg tør påstå at 50-60 av disse var på venstreback. Prøvde å finne posisjon på whoscored, men finner bare for årets kamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har ikke Birger til og med uttalt at han trivdes best på back, men at han ble plassert på midtbanen av treneren og ikke var helt fornøyd med det?

Kan ikke erindre at det var spor av misnøye, men at han trivdes best på back sa han.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Har ikke Birger til og med uttalt at han trivdes best på back, men at han ble plassert på midtbanen av treneren og ikke var helt fornøyd med det?

Kan ikke erindre at det var spor av misnøye, men at han trivdes best på back sa han.

I motsetning til Trondsen så respekterte han trenerens avgjørelser. Kan ikke huske at han har uttrykt misnøye.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Har ikke Birger til og med uttalt at han trivdes best på back, men at han ble plassert på midtbanen av treneren og ikke var helt fornøyd med det?

Kan ikke erindre at det var spor av misnøye, men at han trivdes best på back sa han.

I motsetning til Trondsen så respekterte han trenerens avgjørelser. Kan ikke huske at han har uttrykt misnøye.

 

Var at han heller ville spille back jeg tolket til at han ikke var helt fornøyd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Påpekte feilen på Twitter nå - der pleier de å være flinke til å svare.

Fikk du svar?

 

 

Nope - verken på FB eller Twitter. Feilen bare blir stående. Eurosport leverer langt bedre enn TV2 på TV, men den skriftlige journalistikken ligger noen lysår på etterskudd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Påpekte feilen på Twitter nå - der pleier de å være flinke til å svare.

Fikk du svar?

Nope - verken på FB eller Twitter. Feilen bare blir stående. Eurosport leverer langt bedre enn TV2 på TV, men den skriftlige journalistikken ligger noen lysår på etterskudd.

Har også kommentert på fb, ingen svar der heller ;-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Egentlig ble han jo ikke blaa i det hele tatt, men mens jeg ser u17-VM sjekket jeg tidligere awards. I 2007 vant Toni Kroos gullballen som turneringens beste spiller. En viss Macauley Chrisantus ble turneringens toppscorer. Kan jo si at de har hatt litt forskjellig karriereutviking..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Gammel blaa aargang!
×
×
  • Opprett ny...