Gå til innhold

Gammel blaa aargang!


superblaa
 Del

Anbefalte innlegg


Er det litt spesielt (på generelt grunnlag) å si at man er for takhøyde, når man i samme post sier "nå holder det" til en annen debattant?

 

Selektiv takhøyde?

agreed. Den hersketeknikken som noen ganger brer seg over forumet lukter vondt.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


At man sier fra når man selv mener man blir utsatt for usaklig kritikk må være greit. Å betegne det som hersketeknikk er besynderlig.

Endret av Bebe
Lenke til innlegg
Del på andre sider


:) du er søt da.. (pun/meetoo/hersketeknikk intended)

 

Det er ikke nødvendigvis slik at Det var det innlegget jeg siktet til heller.

 

Ift dine innlegg siktet jeg til f.eks. "nå holder det".

 

Ettersom du først utbasunerer en beskrivelse av en motdebattant ref. stråmann for så å si "nå holder det", betegner jeg akkurat det som klar hersketeknikk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og jeg har prøvd å forklare at jeg ikke har ment dette som hersketeknikk. Jeg har snarere prøvd å si fra at tonen her begynner å bli så utrivelig at jeg føler meg nødt til å si fra. Det er stor forskjell på saklige diskusjoner og brytning av meninger og det som grenser til personhets.

 

Nå takker jeg for meg på dette forumet og sletter min bruker. Dette er rett og slett ikke sunt for meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og jeg har prøvd å forklare at jeg ikke har ment dette som hersketeknikk. Jeg har snarere prøvd å si fra at tonen her begynner å bli så utrivelig at jeg føler meg nødt til å si fra. Det er stor forskjell på saklige diskusjoner og brytning av meninger og det som grenser til personhets.

 

Nå takker jeg for meg på dette forumet og sletter min bruker. Dette er rett og slett ikke sunt for meg.

Det er synd.

 

Jeg prøvde å tydeliggjøre mitt poeng med et forsøk på en morsomhet i starten. Hvis det såret var ikke det meningen.

 

Det viktigste for meg er at aktivitetsnivået på foraet er høyt fordi dette er kjernen av folk som drar en ekstra venn eller 3 på match.

 

Denne kjernen er selvfølgelig du en del av.

 

Takhøyden som Erik snakker om er også ekstremt viktig da det tillater alle å komme med sine synspunkter, om de er utenfor hva som er tillatt har vi mods som tar seg av dette. Dessverre har vi mistet et par sterke bidragsytere på grunn av blant annet dette, noe som ikke bidrar til noe annet enn et dårligere fora og mindre aktivitet og interesse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og jeg har prøvd å forklare at jeg ikke har ment dette som hersketeknikk. Jeg har snarere prøvd å si fra at tonen her begynner å bli så utrivelig at jeg føler meg nødt til å si fra. Det er stor forskjell på saklige diskusjoner og brytning av meninger og det som grenser til personhets.

 

Nå takker jeg for meg på dette forumet og sletter min bruker. Dette er rett og slett ikke sunt for meg.

Kjedelig det, du har vel hatt meg på ignore, men jeg synes du har bidratt bra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er en personlig kjepphest, men: jeg syns vi kan drite i å anta at andre er krenket. Det ordet blir slengt rundt så snart man er uenig med noen for tida og det er en stygg tendens.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vg melder at Keita er frigitt av New York Blandevann. Ender sikkert opp i en eller annen snål klubb i en bortgjemt liga i et land langt unna.

Høres ut som om det er på tide å bygge opp karrieren i Stabæk igjen ... eller vent ... vi er gjerne ikke den klubben lenger som aldri sier nei
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Vg melder at Keita er frigitt av New York Blandevann. Ender sikkert opp i en eller annen snål klubb i en bortgjemt liga i et land langt unna.

Høres ut som om det er på tide å bygge opp karrieren i Stabæk igjen ... eller vent ... vi er gjerne ikke den klubben lenger som aldri sier nei

Hvilken karriere? Kanskje han kan flytte ned til Qaka i Romania, så kan de sitte der og snakke om hvor jævli gode de er.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han var veldig god første gangen han var her, men var samtidig veldig frustrerende i hans andre opphold hos oss.
Han tar mye plass på banen og skyter fra alle verdens vinkler fremfor å spille de andre i bedre posisjoner
I mine øyne er han rett og slett ikke god nok og jeg har heller troa på å dyrke Ola fremover enn en notorisk ustabil Keita.
Keita er sikkert en super fyr (ser ut som han har vært viktig i garderoben), men jeg håper og tror Stabæk er best tjent med å stå over denne gangen.
Kommer han til Stabæk, skal jeg selvfølgelig stille meg bak han og heie så mye jeg klarer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Keita har en del åpenbare kvaliteter. Så er det selvsagt en typisk norsk holdning å mislike at folk mener at de selv er gode. I likhet med alle våre andre spillere har også Keita styrker og svakheter på og utenfor banen, men at han samlet sett kan være en stor ressurs for oss bør det ikke være tvil om.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Keita vil være en kjemperessurs den dagen Tom Schanke får gjennom at fotballkamper ved uavgjort skal avgjøres ved at én spiller fra hver lag spiller mot hverandre. Problemet til Keita er at han virket å henge igjen på G10-nivå (alle løper etter ballen, og når de får tak i den, løper de med den til de mister den) rent taktisk. Spesielt siste periode så det ut som de tre andre foran (og av og til de to defensive på midten..) slet med å forholde seg til hvor han var.

 

Det kan jo ha noe med trenere å gjøre, han spilte vel for hhv Bob og Billy? Generelt var det nok litt klarere beskjeder under førstnevnte, men likevel. Når vi skal bygge _lag_ ser jeg ikke helt for meg at Keita er riktige mannen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Keita vil være en kjemperessurs den dagen Tom Schanke får gjennom at fotballkamper ved uavgjort skal avgjøres ved at én spiller fra hver lag spiller mot hverandre. Problemet til Keita er at han virket å henge igjen på G10-nivå (alle løper etter ballen, og når de får tak i den, løper de med den til de mister den) rent taktisk. Spesielt siste periode så det ut som de tre andre foran (og av og til de to defensive på midten..) slet med å forholde seg til hvor han var.

 

Det kan jo ha noe med trenere å gjøre, han spilte vel for hhv Bob og Billy? Generelt var det nok litt klarere beskjeder under førstnevnte, men likevel. Når vi skal bygge _lag_ ser jeg ikke helt for meg at Keita er riktige mannen.

Mannen fungerer jo ikke så ekstremt godt i andre klubber heller, så jeg tror ikke Bob og Billy gjorde så mye galt. Det er vel sikkert en god grunn til at NY terminerte kontrakten også, han har vel kanskje ikke briljert der borte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Keita har en del åpenbare kvaliteter. Så er det selvsagt en typisk norsk holdning å mislike at folk mener at de selv er gode. I likhet med alle våre andre spillere har også Keita styrker og svakheter på og utenfor banen, men at han samlet sett kan være en stor ressurs for oss bør det ikke være tvil om.

Folk må gjerne få mene at de er gode. Det tror jeg ingen i Norge har store problemer med. Problemene kommer når resultatene ikke står i stil med lovnadene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ryktene vil ha det til at Molde vil strekke seg veldig langt økonomisk for å få Dio til klubben. Han skal visstnok være øverst på ønskelista til Romsdalskulubben. Kontrakten med Hull går ut 30.juni - det vil i praksis si etter siste kampen i årets sesong, men det kan jo tenkes at han får gå tidligere mot noen kroner. Han har bare skåret 1 eneste mål i årets sesong og har ikke vært på banen siden 2. juledag. Skulle gjerne ha han tilbake til oss, men det blir vel Molde, elller kanskje Sarpsborg ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ryktene vil ha det til at Molde vil strekke seg veldig langt økonomisk for å få Dio til klubben. Han skal visstnok være øverst på ønskelista til Romsdalskulubben. Kontrakten med Hull går ut 30.juni - det vil i praksis si etter siste kampen i årets sesong, men det kan jo tenkes at han får gå tidligere mot noen kroner. Han har bare skåret 1 eneste mål i årets sesong og har ikke vært på banen siden 2. juledag. Skulle gjerne ha han tilbake til oss, men det blir vel Molde, elller kanskje Sarpsborg ?

Med andre ord Molde handler smartere enn RBK!

Hadde valgt DIO over Søderlund any day.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Gammel blaa aargang!
×
×
  • Opprett ny...