Jump to content
superblaa

Gammel blaa aargang!

Recommended Posts

Skulle egentlig bare mangle etter de kampene han har hatt mot dem. Mest overrasket over at det har tatt så lang tid, slik Celticsupporterne har snakket om Birger. 

2 minutter siden skrev s-simen:

Skulle egentlig bare mangle etter de kampene han har hatt mot dem. Mest overrasket over at det har tatt så lang tid, slik Celticsupporterne har snakket om Birger. 

Har vel mest med Tierney å gjøre... Nå burde Celtic ha penger, samtidig som RBK ikke vil selge, noe som er en god del for oss. Hadde vært gull å slippe å se Meling i RBK-drakt samtidig som det drypper inn litt videresalgsprosenter

Hvis Meling er solgt før 24 august, så spiller sikker Trondsen back (igjen) når vi skal til barteland.. :)

2 timer siden skrev nichb:

Hvis Meling er solgt før 24 august, så spiller sikker Trondsen back (igjen) når vi skal til barteland.. :)

Bare vinn-vinn-vinn her altså

1 time siden skrev Petter:

Belsvik er på Nadderud i samtaler med IA, Espen Nystuen vil lage bråk.

https://www.budstikka.no/sport/her-er-petter-belsvik-pa-nadderud-gamleklubben-reagerer-pa-jobbsamtaler/317375!/

Det høres veldig pussig ut å bestride en oppsigelse når arbeidstager har sagt opp. Lurer veldig på hvordan det gjøres, rent juridisk. Jeg tror ikke assistenttrenere har noe unntak fra arbeidsmiljøloven som gir mulighet for tidsbegrensede kontrakter (slik spillere har). I så fall gjelder ordinære, gjensidige oppsigelsensfrister. 

Regner med vi fikk litt for å slippe/ikke lage bråk for Kaz, som sikkert også kan brukes som plaster på såret til Stugan, som uansett har lite å vinne på å lage bråk her

27 minutter siden skrev Bebe:

Det høres veldig pussig ut å bestride en oppsigelse når arbeidstager har sagt opp. Lurer veldig på hvordan det gjøres, rent juridisk. Jeg tror ikke assistenttrenere har noe unntak fra arbeidsmiljøloven som gir mulighet for tidsbegrensede kontrakter (slik spillere har). I så fall gjelder ordinære, gjensidige oppsigelsensfrister. 

Enig, dette høres helt corny ut. 

22 timer siden skrev Bebe:

Betyr det i så fall at assistentreneren er fast ansatt? Trodde ikke det var vanlig, vet at S08 og Ranheim har hovedtrenere som er fast ansatt, men kan det være mulig at de fleste assistenttrenere ikke har tidsbgrenset kontrakt?

11 minutter siden skrev Øyvind:

Betyr det i så fall at assistentreneren er fast ansatt? Trodde ikke det var vanlig, vet at S08 og Ranheim har hovedtrenere som er fast ansatt, men kan det være mulig at de fleste assistenttrenere ikke har tidsbgrenset kontrakt?

Jeg er ikke sikker. Men jeg har oppfattet det slik at det omtales som rullerende kontrakter. Jeg vet ikke helt hva som ligger i det, hverken juridisk eller i praksis. Jeg kan prøve å sjekke opp.  

9 minutter siden skrev Bebe:

Jeg er ikke sikker. Men jeg har oppfattet det slik at det omtales som rullerende kontrakter. Jeg vet ikke helt hva som ligger i det, hverken juridisk eller i praksis. Jeg kan prøve å sjekke opp.  

Trenere kan ansettes på midlertidige kontrakter (se skjermdump) Det skilles ikke på hovedtrenere og assistenttrenere i lovteksten, men muligens i forarbeidene. Hvorvidt Belsvik hadde en midlertidig eller fast kontrakt, er fortsatt uvisst. Og han kan jo uansett ha saklig grunn til å si opp en midlertidig kontrakt også. 

1619E5BB-0D7C-4D3E-B98E-55D6949C6562.jpeg

2 timer siden skrev blaasoldat:

Meling måtte over på Høyre back da Hedenstad ble byttet ut.
Og hvem måtte da ned å spille venstre back?

Ja du gjettet rett, Trondsen.

Dette må jo være et er alvorlig brudd på Arbeidsavtalen ...

Abdul-Basit Agouda scoret sitt første mål for KFUM i Obos. 15 kamper, 1 mål.

På 17.8.2019 den 22.22 skrev Offside:

Dette må jo være et er alvorlig brudd på Arbeidsavtalen ...

Nå blir pappa forbannet 😁😁

Moussa Njie ser ut til å ha røket akillesen.

2 timer siden skrev arni:

Ferenc tjente raskt inn Boli-investeringen!

Kanskje vi og....

2 timer siden skrev blaasoldat:

Mande Sayouba er tatt ut på landslaget, kamper mot Benin og Tunisia

Kult! Hadde vært fantastisk om han tok steget opp dit han var på vei for noen år siden. 

Johan Andersson på Nadderud nå. Comeback?