Gå til innhold

Gammel blaa aargang!


superblaa
 Del

Anbefalte innlegg


Samt at han herjet mot Lazio forrige kamp. Herlig!

Gitt at han fortsetter storspillet, og storklubber i England, Spania eller Italia får øynene opp for han, hvor mange millioner kan vi forvente?

Kommer vel helt ann på hvor mye han blir solgt/kjøpt for.

OK, feil spørsmål. Hvor mange % av overgangssummen tilfaller oss?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Og rykket ikke Sandberg opp med FKH idag? Isåfall gratulerer til den sympatiske svensken.

 

Han sa at han vil løses fra treårskontrakten etter sesongen, så han har ikke noe stor stjerne i Haugesund. Han har heller ikke hatt noe stor sesong i forhold til CVen sin. Men dog, så har han rykket opp. Men noe gjensyn med han får vi ikke neste sesong. Han legger skoene foreløpig på hylla.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Allan har fått ny "tættis" :-)

http://fotball.aften...ticle158925.ece

 

Er denne spesielt ny da? Ingebrigt sto vel og snakket om denne i alle fall så tidlig som da vi tok gullet i Bergen, og den var ikke splitter ny da heller såvidt jeg husker.

 

Les artikkelen, han har fått "guds lam" på tyrkisk "et eller annet sted på overkroppen".

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Allan har fått ny "tættis" :-)

http://fotball.aften...ticle158925.ece

 

Er denne spesielt ny da? Ingebrigt sto vel og snakket om denne i alle fall så tidlig som da vi tok gullet i Bergen, og den var ikke splitter ny da heller såvidt jeg husker.

 

Les artikkelen, han har fått "guds lam" på tyrkisk "et eller annet sted på overkroppen".

 

Siden det var GOD-tatoveringen som var hovedfokus og "guds lam" ble nevnt i en bisetning var jeg teit nok til å tro at det var GOD det var snakk om. Dumme, dumme meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Allan har fått ny "tættis" :-)

http://fotball.aften...ticle158925.ece

 

Er denne spesielt ny da? Ingebrigt sto vel og snakket om denne i alle fall så tidlig som da vi tok gullet i Bergen, og den var ikke splitter ny da heller såvidt jeg husker.

 

Les artikkelen, han har fått "guds lam" på tyrkisk "et eller annet sted på overkroppen".

 

Siden det var GOD-tatoveringen som var hovedfokus og "guds lam" ble nevnt i en bisetning var jeg teit nok til å tro at det var GOD det var snakk om. Dumme, dumme meg.

 

Om poenget ditt var at Harry tenkte feil, så skal jeg ikke vedde på at du tar feil, men han begikk i så fall to feil, som veide hverandre opp, slik at hvertfall påstanden hans var riktig - Alan har fått en ny tatovering.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Allan har fått ny "tættis" :-)

http://fotball.aften...ticle158925.ece

 

Er denne spesielt ny da? Ingebrigt sto vel og snakket om denne i alle fall så tidlig som da vi tok gullet i Bergen, og den var ikke splitter ny da heller såvidt jeg husker.

 

Les artikkelen, han har fått "guds lam" på tyrkisk "et eller annet sted på overkroppen".

 

Siden det var GOD-tatoveringen som var hovedfokus og "guds lam" ble nevnt i en bisetning var jeg teit nok til å tro at det var GOD det var snakk om. Dumme, dumme meg.

 

Om poenget ditt var at Harry tenkte feil, så skal jeg ikke vedde på at du tar feil, men han begikk i så fall to feil, som veide hverandre opp, slik at hvertfall påstanden hans var riktig - Alan har fått en ny tatovering.

 

Ja nå kan dere lure...

BelgiskBlaa: Synes du ikke skal omtale deg selv som dum! Alle kan jo ta feil en gang i blandt! rolleyes.gif

 

Poenget mitt var vel egentlig at jeg synes det er spenstig å tatovere noe på tyrkisk, betyr jo at fyren trives og ikke tenker på å dra derifra på en stund.

 

Synes nå Daniel snart skal få seg en Stabæk tatovering ?!?!?

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har Rogne fått seg ny tattis i det siste?

 

Han skulle, men det er tross alt en viktig avgjørelse for en 19-åring, og han må bruke litt til på å tenke seg om. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har Rogne fått seg ny tattis i det siste?

 

Han skulle, men det er tross alt en viktig avgjørelse for en 19-åring, og han må bruke litt til på å tenke seg om.

 

Forventet at du skulle skrive at han venter på en bedre tattovør fra utlandet...:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Gammel blaa aargang!
×
×
  • Opprett ny...