Gå til innhold

Gammel blaa aargang!


superblaa
 Del

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Trist at Segerström velger å spille fotball foran 1085 (!) tilskuere på hjemmebane, mens vi gir bort førstemålet i kamp etter kamp...

 

Brommapoikarna har imponerende 5 poeng på 4 kamper (samme som oss) etter å ha scoret totalt 1 (!) mål.

Endret av BlaaDrømArena
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trist at Segerström velger å spille fotball foran 1085 (!) tilskuere på hjemmebane, mens vi gir bort førstemålet i kamp etter kamp...

 

Brommapoikarna har imponerende 5 poeng på 4 kamper (samme som oss) etter å ha scoret totalt 1 (!) mål.

 

De har med andre ord ikke sluppet inn et eneste mål. Faen, som vi hadde trengt Segerström!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trist at Segerström velger å spille fotball foran 1085 (!) tilskuere på hjemmebane, mens vi gir bort førstemålet i kamp etter kamp...

 

Brommapoikarna har imponerende 5 poeng på 4 kamper (samme som oss) etter å ha scoret totalt 1 (!) mål.

 

De har med andre ord ikke sluppet inn et eneste mål. Faen, som vi hadde trengt Segerström!

 

Vel. 1 mål gir maks en seier og tre poeng. De to siste poengene må da være uavgjort og bare bety 0-0. Da må de ha hatt ett tap, så de kan ha sluppet inn alt fra 1 til uendelig. Riktig svar er riktignok 1 mål. Sterkt det også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trist at Segerström velger å spille fotball foran 1085 (!) tilskuere på hjemmebane, mens vi gir bort førstemålet i kamp etter kamp...

 

Brommapoikarna har imponerende 5 poeng på 4 kamper (samme som oss) etter å ha scoret totalt 1 (!) mål.

 

De har med andre ord ikke sluppet inn et eneste mål. Faen, som vi hadde trengt Segerström!

 

Vel. 1 mål gir maks en seier og tre poeng. De to siste poengene må da være uavgjort og bare bety 0-0. Da må de ha hatt ett tap, så de kan ha sluppet inn alt fra 1 til uendelig. Riktig svar er riktignok 1 mål. Sterkt det også.

Litt kjapp på avtrekkeren der, ja.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


VG om saken

 

- Jeg har overlevd en stor ulykke, akkurat nå er jeg bare glad jeg er i live, sier han til lokalavisen i byen Konya, ifølge NRK.

 

Han forteller videre at han takker alle som har støttet ham - og håper samtidig å returnere til fotballen så raskt som mulig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


De første jeg ville stolt på er ihvertfall ikke norskefans, men uansett er dette utrolig trist og leit hvis det stemmer.

 

 

Både VGs og TV2Sportens dekning er jo mye mildere og når han til og med sier han vil tilbake til fotballen er det jo ikke mye som vitner om 90% lam og et liv i rullestol. For en fantastisk smakløs ting å finne på en artikkel om (selv for en side som norskefans).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


De første jeg ville stolt på er ihvertfall ikke norskefans, men uansett er dette utrolig trist og leit hvis det stemmer.

 

 

Både VGs og TV2Sportens dekning er jo mye mildere og når han til og med sier han vil tilbake til fotballen er det jo ikke mye som vitner om 90% lam og et liv i rullestol. For en fantastisk smakløs ting å finne på en artikkel om (selv for en side som norskefans).

 

Nok en artikkel som er vinklet i en mer positiv vei for Branimir;

 

http://www.dagbladet.no/2010/04/08/sport/branimir_poljac/fotball/11192110/

 

Som du sier; for en utrolig smakløs ting å skrive av norskefans!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Gammel blaa aargang!
×
×
  • Opprett ny...