Gå til innhold

Gammel blaa aargang!


superblaa
 Del

Anbefalte innlegg


Det var vel også mannen som ble kåret til den dårligste spilleren i Æresdivisjonen, hvorpå han dro hjem til journalisten som sto bak kåringen og klinka han rett ned.

 

Det får meg til å tenke på årsfesten til Stabæk Fotball i 2001 på Rainbow i Sandvika. Tryggvi Gudmundsom hadde lest Frekkazinen som ga han terningkast 1 for hans svake prestasjoner den sesongen. Etter å ha funnet ut at det var Rich som hadde skrevet artikkelen, gikk han god og full bort og kjeftet på ham og påsto blant annet at Rich ikke hadde peiling på fotball.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Knut Marius Røvde.

 

"– Tiden i Stabæk var også fantastisk. Men det var på den tiden da Frode Olsen var der og gjorde det meget bra, så det var tøft for meg å få plass. Men jeg ga aldri opp. Du trenger ikke å spille Tippeliga når du er 21 år. Ikke la noen fortelle deg at du ikke er god nok. Jeg debuterte da jeg var 26 år, sier den omreisende keeperen."

Endret av Mikki
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Farnerud med avgjørende straffe da IFK Göteborg vant cupen.

 

http://www.tv2.no/sport/fotball/hoegmos-djurgaarden-misset-tre-av-fire-straffer-da-ifk-tok-cupgull-4052769.html

 

Og apropos fine mål i Elverum - her er Farnerud sitt i 2008. Fra ca 3:20:

 

 

Edit: Straffen til Pontus:

 

Endret av alltidblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Merker at det er litt ekstra gøy med U21 og 2 gutter fra Stabæk systemet i troppen. Hadde vært 3 om ikke Skjelvik meldte avbud.

Tyder på at det har blitt gjort masse riktig i klubben oppigjennom

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 5 uker senere...
  • 4 uker senere...

Våre heller ukjente og relativt gamle helter Lennart Steffensen og Kjetil Byfuglien storspiller for Jevnaker i 3.divisjon om dagen. De har hhv 18 og 8 mål etter 20 serierunder og bidrar sterkt til at Jevnaker fortsatt kan nå målet om opprykk i år. Jeg vil påstå at Lennart fortsatt holder et bra Adeccoliga-nivå.

PS: Lennart er ikke ekstrahjelp hos Skeidar, og hans eneste skade de siste årene var et kragebensbrudd i fjor...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jørgen Lennartsson har fått sparken i Elfsborg. Han er vel litt dyr for oss, men hadde vært fantastisk å få ham tilbake!

 

Ikke helt enig der.

Skal man først sikte HØYT ville det vært gøyere å hente tilbake JJ for å bygge et forhåpentligvis nytt TL lag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Gammel blaa aargang!
×
×
  • Opprett ny...