Gå til innhold

Gammel blaa aargang!


superblaa
 Del

Anbefalte innlegg


Sånn går det når IT-systemene gjør ting automatisk. I følge feks nifs.no har Skeids David Tavakoli scoret selvmål mot slutten, men på Skeids Twitter-konto ligger videoen av at han setter en straffe. Så da har vel noen krysset av for "selvmål" i stedet for "straffe" da de skulle registrere målet, og så ble alt summert opp feil.

 

Gratulerer til både Aase og Sortevik!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Jönsson har rykket ned med halmstad etter tap mot AIK. Fredrik brustad og AIK ligger derimot an til gull.

Er Brustad fast på Aik nå?

 

Han har fått spille mye i det siste. Likevel føler jeg ikke at han har samme status der som hos oss.

 

*GBG er fortsatt med om de slår Djurgården i kveld, men to tøffe bortematcher kan vippe dem av.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veldig gledelig at Aaserød får erstatning. Erstatningsbeløpet synes lavt tatt i betraktning at han måtte legge ned firmaet sitt, og partene var enige i at årsaken var den uberettigede rettsforfølgningen.

 

Spent på utfallet av Stabæks sak, men tror dessverre ikke det er grunn til å håpe på så mye. Årsakssammenhengen er nok der mer diffus enn i Aaserøds sak.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

At Aker Stadio ble lagt til Molde falt ikke i god jord blant kristiansunderne. Gressbanen er vel enda stusseligere enn Nadderud. Så stusselig at det ikke er noen sjans for disp fra NFF?

Gressbanen er faktisk mer intim og har bedre fasiliteter enn Nadderud! Det foreligger også en planlagt utbygging av stadion om det trengs en dag, men i første omgang står tak på motsatt langside og flomlys på planen.

Flomlyset er dog eneste som gjør stadion underkjent av nff for TL spill per nå ettersom jeg har blitt fortalt av ett styremedlem i KBK sist i august.

Har for ordens skyld vært på både nadderud og gressbanen x flere i år

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Selv i den triste gjengen der synes jeg Grommis skiller seg ut. Det er veldig leit med f.eks. Dale Oen, men måten Grommis forsvant på gjør meg bare helt matt. At han bare var et par-tre år ut av videregående teller jo selvfølgelig også inn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Gammel blaa aargang!
×
×
  • Opprett ny...