Gå til innhold

Malmø-stabæk


Andreas
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic


Shitttttt!!!! Nå var jeg klar til å oppsummere med at 1-0 borte mot Malmø ikke var så verst. Men man satset vel for mye forover.

 

Surt, men vi har vel en liten godfølelse for det? Vi sees for å banke Slummen på neste søndag!!!!!!!!! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, ja. Dette var ikke akkurat hva jeg hadde ønsket meg, men treningskamp er treningskamp. I tillegg borte mot Malmø i Malmø etter busstur ned i morges - i veldig kaldt vær for fotball.

 

Vi får håpe kampen neste helg varmer mer, og gir gutta den selvtillitt de trenger inn mot seriestart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


svarte..jaja, får skylde på den ræva banen og at vi ikke klarte å sette sjansene våre.. det kunne fort stått 3-1 til malmø men også 3-2 til stabæk

Alltid greit å finne noe å skylde på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Faen at vi ikke putta selv, det spørs om ikke Tommy eller Espen er nærmere start-11ern mens vi venter på Henning. Fint om Andreas kan legge press på Veigar og Daniel også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


svarte..jaja, får skylde på den ræva banen og at vi ikke klarte å sette sjansene våre.. det kunne fort stått 3-1 til malmø men også 3-2 til stabæk

Alltid greit å finne noe å skylde på.

En så lang busstur betyr faktisk en del. Spesielt hvis de reiste i dag tidlig. Vi spiller sjelden bra etter lange bussturer. Ref matcher mot Odd

Lenke til innlegg
Del på andre sider


svarte..jaja, får skylde på den ræva banen og at vi ikke klarte å sette sjansene våre.. det kunne fort stått 3-1 til malmø men også 3-2 til stabæk

Alltid greit å finne noe å skylde på.

En så lang busstur betyr faktisk en del. Spesielt hvis de reiste i dag tidlig. Vi spiller sjelden bra etter lange bussturer. Ref matcher mot Odd

og ikke minst bodø glimt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


svarte..jaja, får skylde på den ræva banen og at vi ikke klarte å sette sjansene våre.. det kunne fort stått 3-1 til malmø men også 3-2 til stabæk

Alltid greit å finne noe å skylde på.

En så lang busstur betyr faktisk en del. Spesielt hvis de reiste i dag tidlig. Vi spiller sjelden bra etter lange bussturer. Ref matcher mot Odd

og ikke minst bodø glimt...

I følge velinformerte kilder reiste i gutta våre IKKE med buss til Bodø. Men du har et poeng, jeg tror de ankom relativt kort tid før kampen. Men jeg tror ikke reisen var hovedunnskyldningen vi kunne bruke etter det tapet.

 

Edit - manglet et IKKE... Dessuten har jeg sett Blue Dream TV og skjønner at gutta IKKE reiste med buss til Malmø, men med fly til Kastrup. Som ikke ligger mye lengre fra Malmø enn fra Køben. Men der landet de en drøy time før kampen.

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, ja. Dette var ikke akkurat hva jeg hadde ønsket meg, men treningskamp er treningskamp. I tillegg borte mot Malmø i Malmø etter busstur ned i morges - i veldig kaldt vær for fotball.

 

Vi får håpe kampen neste helg varmer mer, og gir gutta den selvtillitt de trenger inn mot seriestart.

 

Riktignok tok de fly til Kastrup, men det blir jo noen timers reise uansett. Og så kjørte de vel Buss derfra da, så du har dine ord nogenlunde i behold :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, ja. Dette var ikke akkurat hva jeg hadde ønsket meg, men treningskamp er treningskamp. I tillegg borte mot Malmø i Malmø etter busstur ned i morges - i veldig kaldt vær for fotball.

 

Vi får håpe kampen neste helg varmer mer, og gir gutta den selvtillitt de trenger inn mot seriestart.

 

Riktignok tok de fly til Kastrup, men det blir jo noen timers reise uansett. Og så kjørte de vel Buss derfra da, så du har dine ord nogenlunde i behold :)

 

 

Norgesrekord i bortforklaringer. Det er ikke mer enn 4 mil fra Kastrup til Malmø.

Synes Tom Schelvan oppsummerer greit. - De var best i første, vi var best i andre. de satt sjansene - det gjorde ikke vi.

 

Alltid dritt å tape - også treningskamper

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, ja. Dette var ikke akkurat hva jeg hadde ønsket meg, men treningskamp er treningskamp. I tillegg borte mot Malmø i Malmø etter busstur ned i morges - i veldig kaldt vær for fotball.

 

Vi får håpe kampen neste helg varmer mer, og gir gutta den selvtillitt de trenger inn mot seriestart.

 

Riktignok tok de fly til Kastrup, men det blir jo noen timers reise uansett. Og så kjørte de vel Buss derfra da, så du har dine ord nogenlunde i behold :)

 

 

Norgesrekord i bortforklaringer. Det er ikke mer enn 4 mil fra Kastrup til Malmø.

Synes Tom Schelvan oppsummerer greit. - De var best i første, vi var best i andre. de satt sjansene - det gjorde ikke vi.

 

Alltid dritt å tape - også treningskamper

Jeg trenger bortforklaringer (er da norsk). Dette har vært en tøff uke - etter å ha ventet på skikkelige forsterkninger kuliminerer uka med tap. Like etter at "store fotballeksperter" har sagt seg enige med de mest pessimistiske på dette Forumet. Semb og Jostein Flo mener det er fire lag som er desperat behov av forsterkninger for ikke å rykke ned, og nevner Stabæk som en av dem. Riktignok snakker Semb om at lagenes drøm er å få tak i en spiss som setter inn 10-15 mål i løpet av sesongen. Han tror jeg faktisk vi signa i fjor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Drakten er penere forran enn den var i fjor, men strømpene er jo groteske. Ser ut som de har ranet garderoben til Viking eller Molde

 

Baksiden ser ut som et amerikanske juletre... Mix-logoen er jo noe av det verste man kan putte på en fotballdrakt, kombinert med den store røde MOT-logoen og hvite R5-"ballonger" på shortsen så er den kombinasjonen noe av det verste jeg har sett på en Stabæk-spiller.

 

Synd de har gått bort fra å ha spillernes navn på ryggen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Drakten er penere forran enn den var i fjor, men strømpene er jo groteske. Ser ut som de har ranet garderoben til Viking eller Molde

 

Baksiden ser ut som et amerikanske juletre... Mix-logoen er jo noe av det verste man kan putte på en fotballdrakt, kombinert med den store røde MOT-logoen og hvite R5-"ballonger" på shortsen så er den kombinasjonen noe av det verste jeg har sett på en Stabæk-spiller.

 

Synd de har gått bort fra å ha spillernes navn på ryggen.

Enig. Syns drakta begynner å minne om et reklamebilag i Aftenposten.. Trodde man skulle justere på Fornebu logoen til denne sesongen. Den er forferdelig. Hvor lenge skal vi ha den egentlig?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Drakten er penere forran enn den var i fjor, men strømpene er jo groteske. Ser ut som de har ranet garderoben til Viking eller Molde

 

Baksiden ser ut som et amerikanske juletre... Mix-logoen er jo noe av det verste man kan putte på en fotballdrakt, kombinert med den store røde MOT-logoen og hvite R5-"ballonger" på shortsen så er den kombinasjonen noe av det verste jeg har sett på en Stabæk-spiller.

 

Synd de har gått bort fra å ha spillernes navn på ryggen.

Enig. Syns drakta begynner å minne om et reklamebilag i Aftenposten.. Trodde man skulle justere på Fornebu logoen til denne sesongen. Den er forferdelig. Hvor lenge skal vi ha den egentlig?

 

var vel en 2-årskontrakt..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Malmø-stabæk
×
×
  • Opprett ny...